Nainen, miten reagoisit jos...
Moi kaikille!
Tausta on sellainen että olen jo vanhempi mies joka jäi junasta naisasioissa. Pähkinänkuoressa naiset kaipasivat aloitteellisuutta ja kiinnostuksen osoittamista. Minulta se ei luonnistunut, koska metsästysvaisto puuttuu ja suosimani patoninen tutustuminen ei tuottanut riittävän vahvoja tunteita naisille (tai ainakaan tapaamilleni naisille).
Nyt jostain syystä naisten kiinnostus on herännyt. Tai itse asiassa heräsi jo vuosia sitten. Olen kuitenkin torjunut kaikki, syystä että omasta mielestäni olisin heille valtava pettymys.
Pyydän vastaamaan rehellisesti, ei yläpeukkuja kannustuksen vuoksi kiitos.
Peli on seuraava: "tapaat miehen josta paljastuu seuraava asia...". Jos asia olisi liian suuri turn-off, alapeukku. Game over. Jos asia olisi sinulle ok, siirry seuraavaan. Kyseessä on siis pudotuspeli, jossa vaikeustaso nousee.
ps. kyllä, tunnustan, kopioin idean toisesta ketjusta.
Ei trolliviestejä tai tappelemista kiitos. Jos et tykkää ketjusta, se on täysin ok, ei ole pakko osallistua.
Kommentit (43)
Ja lopuksi viimeinen, jota alustan hieman.
Tajusin jossain vaiheessa miksi kanssakäyminen naisten kanssa etenee siten että olen aluksi kiinnostava, mutta kun olisi aika edetä, mitään ei tapahdu.
Olen luonteeltani itsenäinen, assertiivinen, jne. Olen tietyissä asioissa itsevarma ja määrätietoinen (mutta en ole kunnianhimoinen), ja pärjään sosiaalisissa tilanteissa. Se antaa tietyn kuvan, joka ei kutenkaan ole näytelty tai feikattu. En siis ole tossu tai takertuja.
Mutta romanttisesti ja seksuaalisesti tilanne on eri. Haluaisin mieluiten että nainen on se joka vie. Fantasioin älykkäästä kumppanista joka ei odota perinteistä mies-nainen roolitusta vaan on myös paras kaveri vaelluksella ja minun palvomani domina illalla. Itse voisin myös kokeilla viejän roolia välillä, mutta en olisi alkuunkaan uskottava miehenä joka ns. ottaa naisen määrätietoisella tavalla, vaan olisin enemmänkin hipsuttelija. Sitä kaivattua otetuksi tulemista, uskottavalla tavalla, ei siis välttämättä olisi luvassa - ollenkaan.
Tämän viimeisen uskon olevan isoin turn-off, koska tuohon seksuaaliseen rooliin haluavia naisia on niin vähän. Ja koska tämä on asia joka paljastuu viimeiseksi, ja olen hidas etenijä, ja kokematon, tilanne on lähes toivoton. En ole varma haluanko kahlata pettymysten suossa olemattoman mahdollisuuden vuoksi, kun päätyisin vetämään samaan suohon epäonnekkaat treffikumppanini.
That's a wrap.
Nyt on lähdettävä kouluttamaan ihmisiä. (Ala)peukuttakaa ja kommentoikaa :)
Auts.
Hugbuddy (seuraa ilman seksiä) + maksullinen dommausjuttuja varten olisi ap:lle yksi mahku?
Tai sitten haet jostain seksideiteiltä niin pystyt rajaamaan heti pois sen 99% joka ei halua dommata miestä. Kyllä sielläkin on naisia jotka saattaa lähteä parisuhteeseen kun vaan oikea sattuu kohdalle...
Otan osaa :/
Vierailija kirjoitti:
Ja lopuksi viimeinen, jota alustan hieman.
Tajusin jossain vaiheessa miksi kanssakäyminen naisten kanssa etenee siten että olen aluksi kiinnostava, mutta kun olisi aika edetä, mitään ei tapahdu.
Olen luonteeltani itsenäinen, assertiivinen, jne. Olen tietyissä asioissa itsevarma ja määrätietoinen (mutta en ole kunnianhimoinen), ja pärjään sosiaalisissa tilanteissa. Se antaa tietyn kuvan, joka ei kutenkaan ole näytelty tai feikattu. En siis ole tossu tai takertuja.
Mutta romanttisesti ja seksuaalisesti tilanne on eri. Haluaisin mieluiten että nainen on se joka vie. Fantasioin älykkäästä kumppanista joka ei odota perinteistä mies-nainen roolitusta vaan on myös paras kaveri vaelluksella ja minun palvomani domina illalla. Itse voisin myös kokeilla viejän roolia välillä, mutta en olisi alkuunkaan uskottava miehenä joka ns. ottaa naisen määrätietoisella tavalla, vaan olisin enemmänkin hipsuttelija. Sitä kaivattua otetuksi tulemista, uskottavalla tavalla, ei siis välttämättä olisi luvassa - ollenkaan.
Tämän viimeisen uskon olevan isoin turn-off, koska tuohon seksuaaliseen rooliin haluavia naisia on niin vähän. Ja koska tämä on asia joka paljastuu viimeiseksi, ja olen hidas etenijä, ja kokematon, tilanne on lähes toivoton. En ole varma haluanko kahlata pettymysten suossa olemattoman mahdollisuuden vuoksi, kun päätyisin vetämään samaan suohon epäonnekkaat treffikumppanini.
That's a wrap.
Nyt on lähdettävä kouluttamaan ihmisiä. (Ala)peukuttakaa ja kommentoikaa :)
Tää on aika paha. Tuo vaelluskohta on ihan älyttömän hyvä - eli ei niputeta sitä naista mihinkään tyttörooliin, vaan on luonnollista, että nainen on myös kaverina ja reissukumppanina tasavertoinen ja pärjää.
Mutta tuo domina...uskon että aika vähässä on naiset, jotka koko_ajan haluaa olla ottajina eikä antajina. Myönnän, että itse innostun joskus siitä, että minä vien ja mies vikisee, mutta tämä on ehkä 1/10 kerrasta. Muutama muu kerta näistä kymmenestä olen itse se vikisijä (mielelläni), ja loput mennään aika tasavertaisina myös punkan puolella.
Juu ei. Tiesin jo alusta lähtien, että joku seksuaalinen perversio on viimeisenä seikkana. Olen tämmöisiä tavannut.
Ap:lle vinkiksi: hakeudu heti kättelyssä s/m-suhteeseen, hae s/m-seksiseuraa, työstä tätä fantasiaa muutenkin kuin masturboimalla. Jokin paikallinen SMFR-kerho voisi olla hyvä. Näkisit, onko se s/m sit sun juttu ollenkaan. Nyt kun nysväät asian parissa runkkailemalla, homma ei konkretisoidu tai ole realistisella pohjalla.
Ilmeisesti fantasiasi on estänyt sinua lähestymistä naisia? Kiihotut vain siitä, että sua alistetaan? Miten haluat dominapuolen näkyvän parisuhteessa, esim. haluatko naisen komentelevan sua ja sinä passaat, teet kaikki kotityöt jne? On äärettömän harvoja naisia, jotka haluavat 24/7 s/m-suhteen.
Fantasiasi estää sinua lähestymistä naisia normaalisti, koska pelkäät heidän säikähtävät tätä puoltasi, kuten he varmaan tekevätkin. Vaihtoehtona on tosiaan mennä alan piireihin mukaan ja etsiä sieltä joku kiinnostunut. Tai sitten jo suhteen alkuvaiheessa tehdä selväksi, että olet kiinnostunkt tällaisesta seksistä, säästyy teiltä molemmilta paljon aikaa ja vaivaa. Typerintä on deittailla viikkokaupalla, kenties kuukausia, ja vasta ensimmäisen yhteisen yön alkajaisiksi kertoa tällainen oleellinen tieto.
Tai sitten feidaat tämän fantasian itsestäsi mutta koska se fantasia tuntuu jo dominoivan sinua, niin lienet sen orja? Kokeile s/m-suhdetta jonkun asiaan vihkityneen kanssa. Ehkä teistä tulee pari, tai kenties huomaat, että se tosielämän s/m onkin tylsempää, vähemmän stimuloivaa, ei-niin-coolia-kuin leffoissa..
Vierailija kirjoitti:
Juu ei. Tiesin jo alusta lähtien, että joku seksuaalinen perversio on viimeisenä seikkana. Olen tämmöisiä tavannut.
Ap:lle vinkiksi: hakeudu heti kättelyssä s/m-suhteeseen, hae s/m-seksiseuraa, työstä tätä fantasiaa muutenkin kuin masturboimalla. Jokin paikallinen SMFR-kerho voisi olla hyvä. Näkisit, onko se s/m sit sun juttu ollenkaan. Nyt kun nysväät asian parissa runkkailemalla, homma ei konkretisoidu tai ole realistisella pohjalla.
Ilmeisesti fantasiasi on estänyt sinua lähestymistä naisia? Kiihotut vain siitä, että sua alistetaan? Miten haluat dominapuolen näkyvän parisuhteessa, esim. haluatko naisen komentelevan sua ja sinä passaat, teet kaikki kotityöt jne? On äärettömän harvoja naisia, jotka haluavat 24/7 s/m-suhteen.
Fantasiasi estää sinua lähestymistä naisia normaalisti, koska pelkäät heidän säikähtävät tätä puoltasi, kuten he varmaan tekevätkin. Vaihtoehtona on tosiaan mennä alan piireihin mukaan ja etsiä sieltä joku kiinnostunut. Tai sitten jo suhteen alkuvaiheessa tehdä selväksi, että olet kiinnostunkt tällaisesta seksistä, säästyy teiltä molemmilta paljon aikaa ja vaivaa. Typerintä on deittailla viikkokaupalla, kenties kuukausia, ja vasta ensimmäisen yhteisen yön alkajaisiksi kertoa tällainen oleellinen tieto.
Tai sitten feidaat tämän fantasian itsestäsi mutta koska se fantasia tuntuu jo dominoivan sinua, niin lienet sen orja? Kokeile s/m-suhdetta jonkun asiaan vihkityneen kanssa. Ehkä teistä tulee pari, tai kenties huomaat, että se tosielämän s/m onkin tylsempää, vähemmän stimuloivaa, ei-niin-coolia-kuin leffoissa..
Siis mitä vttua.
Mun kokemuksen mukaan naisista enemmistö on tykännyt siitä että niitä alistetaan, tai vähintäänkin dominoidaan. Ei haittaa kun itse tykkään siitä myös.
Mutta että on perversio jos mies haluaakin toisin päin? Oliko tämä vuosi 2019 vai 1850?
Eikä muuten yksikään niistä naisista pyytänyt mihinkään master/orja-suhteeseen jossa nainen lukitaan keittiöön ja kahlehditaan tiskipöytään. Makuukammarin ulkopuolella haettiin ihan normi tasa-arvoista meininkiä.
Varmaan sekin on sun mielestä ihan pervoa ja nurinkurista jos nainen haluaa toimariksi tai käyttää farkkuja? :D
Mun mielestä ap kyllä sanoi että voi kanssa olla viejän roolissa, mutta se vieminen on enemmän hellää kuin "naisen ottamista rajusti/kovaa".
Onko näillä eroa, sitä en tiedä?
Aika must juttu naisille se ottaminen tuntuisi olevan.
Aika mielenkiintoinen juttu. Jotenkin ajattelin että kokemattomuus tai heikko itsetunto naisjutuissa ehkä olisi se isoin kynnyskysymys noista mainituista.
Vierailija kirjoitti:
Mun mielestä ap kyllä sanoi että voi kanssa olla viejän roolissa, mutta se vieminen on enemmän hellää kuin "naisen ottamista rajusti/kovaa".
Onko näillä eroa, sitä en tiedä?
Aika must juttu naisille se ottaminen tuntuisi olevan.
Aika mielenkiintoinen juttu. Jotenkin ajattelin että kokemattomuus tai heikko itsetunto naisjutuissa ehkä olisi se isoin kynnyskysymys noista mainituista.
Minä en ymmärrä tuota oletusta, että (lähes) kaikki naiset haluaisivat tulla otetuksi rajusti/kovaa. Vain arviolta 1/3 naisista saa ylipäänsä orgasmin yhdynnässä, joten ei se kovaa paukuttaminen useimmille mitään nautintoa anna.
Mutta "vieminen", itsevarmuus, osaaminen, heittäytyminen - ne ovat asia erikseen. Jos ottamisella tarkoitetaan sitä, että osaa ja haluaa viedä tilannetta määrätietoisesti eteenpäin, niin silloin uskon, että useimmille naisille se on "aika must". Ainakin jostain iästä alkaen, ei kai kukaan teininä vielä odota toisenkaan olevan kovin taitava.
Nainen kommentoi:
"Mutta romanttisesti ja seksuaalisesti tilanne on eri. Haluaisin mieluiten että nainen on se joka vie."
Siis mieluiten. Itse toivoisin mieluiten että mies vie, mutta vielä parempi jos vaihdellaan rooleja väälillä.
"Fantasioin älykkäästä kumppanista joka ei odota perinteistä mies-nainen roolitusta vaan on myös paras kaveri vaelluksella ja minun palvomani domina illalla."
Okei. Ei kuulosta yhtään miltään S/M-suhteelta, kuulostaa tasa-arvoiselta suhteelta.
"Itse voisin myös kokeilla viejän roolia välillä, mutta en olisi alkuunkaan uskottava miehenä joka ns. ottaa naisen määrätietoisella tavalla, vaan olisin enemmänkin hipsuttelija. Sitä kaivattua otetuksi tulemista, uskottavalla tavalla, ei siis välttämättä olisi luvassa - ollenkaan."
Kieltämättä naisena toivoisin välillä sitä että, no, mies ottaa minut. Ja määrätietoisuus kiihottaa :)
Annoin siis alapeukkua. Mutta vasta tuossa vikassa kohdassa. Sitä ennen oli pari joissa epäröisin, mutta en sanoisi ei jos mies olisi kiinnostava. Tän ketjun perusteella ap on fiksun oloinen ja erityisesti arvostan sitä ettei lähtenyt ilkeilemään kun sai muutaman ei oikein kivan viestin.
Sitä en kanssa ymmärrä miksi ap pitää leimata joksikin pervoksi tai jotenkin päätellä että haluaa olla joku orja vaikka selvästi sanoi että normisuhde muuten...
Kaikki esittämäsi asiat itsestäsi ovat ok ja hyväksyisin. Minua vain vaivaa, että jos olet kokematon naisten suhteen ja kuitenkin olet varma, mitä haluat naiselta, on siinä suuri ristiriita. Mihin perustat sen, mitä sinä olisit naisen kanssa? Tai mitä naisen pitäisi olla? Ei vaan käy minun logiikkaan.
Jos haaveilet suhteesta naisen kanssa pitäisi sinun kaikista fantasioistasi huolimatta pystyä kohtaamaan ihminen, heikkouksineen ja vahvuuksineen, kuin myös hyväksyä, että naisellakin on tarpeet. Nyt sinä vain toivot jotakin dominaa ottamassa sinut. Mikään parisuhde ei kerta kaikkiaan toimi pelkästään niin.
Jos sanoisit olevasi kehityskelpoinen, henkistä kypsymistä arvostava mies, joka on valmis näyttämään kokemattomuutensa, mutta kiinnostukella oppimaan uutta, löytämään miehen itsestään, niin suurin osa naisista olisi varmasti kiinnostunut sinusta.
OIet liian pitkään ollut itsesi vankina ja rakentanut valtaisan muurin nojaamalla laiskasti siihen, miten nyt vaan olet aloitekyvytön ja ujo. Toki voit olla, mutta et myöskään yritä murtaa muuriasi, Miten nainen sen pystyisi paremmin tekemään? Niinpä veikkaan, että mitä vanhempi olet sen enemmän joudut miettimään kuinka paljon olet oikeasti hyppäämään irti muuriesi suojasta mukavuusalueeltasi. Se haluttomuus muuttua on se suurin asia, miksi kokemattomat miehet jäävät yksin.
Heh.
Se kun selittää naisille että kyllä mieskin voi olla alistuva osapuoli seksissä, on sama kuin selittäisi Taleban-liikkeen miehille että kyllä nainenkin voi olla se joka käy töissä :D
Vierailija kirjoitti:
Kaikki esittämäsi asiat itsestäsi ovat ok ja hyväksyisin. Minua vain vaivaa, että jos olet kokematon naisten suhteen ja kuitenkin olet varma, mitä haluat naiselta, on siinä suuri ristiriita. Mihin perustat sen, mitä sinä olisit naisen kanssa? Tai mitä naisen pitäisi olla? Ei vaan käy minun logiikkaan.
Jos haaveilet suhteesta naisen kanssa pitäisi sinun kaikista fantasioistasi huolimatta pystyä kohtaamaan ihminen, heikkouksineen ja vahvuuksineen, kuin myös hyväksyä, että naisellakin on tarpeet. Nyt sinä vain toivot jotakin dominaa ottamassa sinut. Mikään parisuhde ei kerta kaikkiaan toimi pelkästään niin.
Jos sanoisit olevasi kehityskelpoinen, henkistä kypsymistä arvostava mies, joka on valmis näyttämään kokemattomuutensa, mutta kiinnostukella oppimaan uutta, löytämään miehen itsestään, niin suurin osa naisista olisi varmasti kiinnostunut sinusta.
OIet liian pitkään ollut itsesi vankina ja rakentanut valtaisan muurin nojaamalla laiskasti siihen, miten nyt vaan olet aloitekyvytön ja ujo. Toki voit olla, mutta et myöskään yritä murtaa muuriasi, Miten nainen sen pystyisi paremmin tekemään? Niinpä veikkaan, että mitä vanhempi olet sen enemmän joudut miettimään kuinka paljon olet oikeasti hyppäämään irti muuriesi suojasta mukavuusalueeltasi. Se haluttomuus muuttua on se suurin asia, miksi kokemattomat miehet jäävät yksin.
Minua kiinnostaisi tietää mitä tarkoitat kohdalla "löytämään miehen itsestään"?
Tarkoitatko että ap:n tulisi ikään kuin hyväksyä että tuo halu olla tasa-arvoinen suhteessa/alistuva seksissä on kokemattomuuden ja laiskuuden muuri, ja ap:n pitäisi löytää se "miehekäs" rooli (mies on aloitteellinen, mies vie seksissä)?
Ehkä tulkitsen väärin mutta jotenkin tulee mieleen kun homoille/lesboille sanottiin että lakkaa olemasta epänormaali ja opettele mieheksi/naiseksi niin kuin pitää.
Jos mainitset olevasi seksuaalisesti kokematon -> kaikkea mitä kirjoitat luetaan kuin piru raamattua x10
Jos mainitset olevasi seksuaalisesti alistuva -> kaikkea mitä kirjoitat luetaan kuin piru raamattua x1000
:D
Jos ap kerran työkseen kouluttaa jengiä, on pärjännyt yksikseen ja vissiin tykkää vaellellakin, niin tuskin nyt ihan avuton tossu voi olla. Pakko siinä on jotain osata.
"What’s perhaps most interesting in all this is the psychological (rather than sexual) relief that many alpha males in socially dominant positions experience in identifying with the submissive role (think bankers, CEO’s, even university deans). Fantasizing themselves as “liberated” from all the responsibilities that go with functioning in dominant professional roles offers them a respite from always having to be in control."
- Psychology Today
Vapaasti käännettynä:
Seksuaalinen alistuvuus on tosiasiassa enemmän psykologista kuin seksuaalista, ja tyypillisempää ns. alfamiehille jotka ovat sosiaalisesti dominoivassa asemassa ja kokevat alistumisen naiselle vapautuksena vastuusta joka tulee korkean aseman mukana.
Jos ajattelee että alistuva mies on joku tossukka, todennäköisesti arvaa väärin.
Kinastelu luokassa loppuu n-y-t :D
Pyysin rehellisestä palautetta. Jos joku on sitä mieltä että miehen halu alistua naiselle on pervoa ja epänormaalia, se on hänen mielipiteensä ja sillä hyvä.
Useassakin vastauksessa on kieltämättä toimittu niin kuin yksi teistä mainitsi, eli on luettu kuin piru raamattua. Täysin ok, koska se antaa kösityksen siitä millaisia ennakkoluuloja osalla teistä on.
"Tossu" siis en ole. En osaisi olla vaikka yrittäisin, en ole hyvä tekemään arjessa/työssä kyseenalaistamatta niin kuin joku muu sanoo.
Allekirjoitan osittain tuon mitä yllä sanotaan. Tunnistan itsessäni halun vapautua hetkeksi vastuusta ja luovuttaa kontrolli jollekin toiselle ihmiselle johon luotan. Se on todella voimakas tunne, kun on tottunut olemaan vastuussa itsestä ja muistakin. Mikään alfamies en silti ole.
Vastauksena kommenttiin muurien rakentamisesta, se osui kyllä oikeaan. Tuossa on paljon mietittävää. Olen käyttänyt kokemattomuuttani tekosyynä pelatakseni varman päälle. Se että odottaisin passiivisena naista pelastamaan elämääni, ei kuitenkaan ole totta ollenkaan. Olen liian itsenäinen siihen.
Aikaisemmilla treffeilläni on käynyt niin että minun haluttiin vievän ja päättävän. Se oli ok aluksi, mutta kävi tylsäksi ja jopa raskaaksi kun vastapuolen mielestä oli parasta kuunnella & katsella. Kuulun ihmisiin jotka eivät juuri saa kicksejä toisten ihailusta. Ihailun kuuluu olla molemminpuolista, jotta kiinnostuisin tosissani. Eikä riitä että nainen on haluttava naisena, pitää olla myös ihmisenä minua kiinnostava.
Näin!
-ap
Taitaa olla oikeasti niin että me naiset ollaan enemmän homogeenisiä tuossa dominointi/submissiivisuus asiassa.
Noin muuten ap kyllä vaikuttaa tosi kivalta ja fiksulta.
Hauska juttu kyllä että vaikka ollaan jo vuosikymmeniä menty tasa-arvoisempaan suuntaan ja BDSM-leikitkin on mainstreamia (samoin kuin polygamia, sukupuolen vaihtaminen, jne), niin se jos mies haluaa naisen vievän seksissä on silti pervoa ja yhteiskunnallinen tabu.
Vierailija kirjoitti:
Heh.
Se kun selittää naisille että kyllä mieskin voi olla alistuva osapuoli seksissä, on sama kuin selittäisi Taleban-liikkeen miehille että kyllä nainenkin voi olla se joka käy töissä :D
En ymmärrä vertaustasi. Miksi pitäisi selittää, että mieskin voi olla alistuva osapuoli? Eiköhän jokainen aikuinen tiedä, että tottakai voi olla. Se on sitten oma juttunsa, moniko haluaa, että mies on se alistuva osapuoli.
Vierailija kirjoitti:
Hauska juttu kyllä että vaikka ollaan jo vuosikymmeniä menty tasa-arvoisempaan suuntaan ja BDSM-leikitkin on mainstreamia (samoin kuin polygamia, sukupuolen vaihtaminen, jne), niin se jos mies haluaa naisen vievän seksissä on silti pervoa ja yhteiskunnallinen tabu.
Ei se ole pervoa eikä se ole tabu, mutta harva nainen tykkää mitenkään pääsääntöisesti sellaisesta seksistä. Tätä mieltymystä on todennäköisesti melkein mahdoton muuttaa. Ap:n täytyy laittaa tuo seksimieltymys ensimmäiseksi asiaksi jolla karsii mahdolliset kumppaniehdokkaat, niistä jäljelle jäävistä voi sitten alkaa katselemaan.
Vierailija kirjoitti:
Heh.
Minkä sille voi. Et voi muuttaa toisten seksimieltymyksiä. Voihan sitä harrastaa sellaista seksiä mistä ei itse tykkää, mutta käy varmaan työstä pitemmän päälle. Talebanin ideologia on ideologiaa, päätetty joskus että tätä mieltä minä herra-talebani olen. Seksuaalisia mieltymyksiä ei samalla tavalla päätetä.
Kuulostaa ymmärrettävältä. En usko että noin kävisi, mutta toisaalta kaikkihan niin sanovat että noin ei kävisi juuri minun kanssani...