Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Totuus kulissisuhteista

Ei kulissisuhteille
20.02.2019 |

Kerro, oletko kulissisuhteessa. Näytättekö esim. facessa, että asiat on täydellistä, vaikka todellisuus on kaukana siitä? Onko joku suhteessa esim. vain sen vuoksi, että toinen on hyvin varakas? Miksi?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
20.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ollaan kulissi suhteessa. Minä menen omia menoja milloin haluan, eikä miehellä ole vastaan sanomista. Mies nukkuu sohvalla ja kaikille ihmisille esitämme onnellista avioparia.

Miehellä oli suhde toiseen naiseen ja jäi kiinni siitä. Päätimme kuitenkin lasten takia jatkaa yhdessä. Kyllä rakastetaankin toisiamme, mutta avioliitto on kulissi, koska emme voi palata pettämisen vuoksi entiseen. Meillä ei ole enää seksiä ollenkaan. Ja riitoja on paljon, mutta ne setvitään kahden kesken.

Päällepäin näyttää, että kaikki on hyvin. On omatalo, autot, lapset, lainat ym. Mutta olemme vain lasten vanhemmat jotka asuvat yhdessä ja yrittävät kasvattaa yhdessä lapsista kunnon kansalaisia.

Vierailija
2/6 |
20.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luin otsikon että totuus KullisiSuhteista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
20.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ollaan kulissi suhteessa. Minä menen omia menoja milloin haluan, eikä miehellä ole vastaan sanomista. Mies nukkuu sohvalla ja kaikille ihmisille esitämme onnellista avioparia.

Miehellä oli suhde toiseen naiseen ja jäi kiinni siitä. Päätimme kuitenkin lasten takia jatkaa yhdessä. Kyllä rakastetaankin toisiamme, mutta avioliitto on kulissi, koska emme voi palata pettämisen vuoksi entiseen. Meillä ei ole enää seksiä ollenkaan. Ja riitoja on paljon, mutta ne setvitään kahden kesken.

Päällepäin näyttää, että kaikki on hyvin. On omatalo, autot, lapset, lainat ym. Mutta olemme vain lasten vanhemmat jotka asuvat yhdessä ja yrittävät kasvattaa yhdessä lapsista kunnon kansalaisia.

Vaikea uskoa, että tuollaisessa tilanteessa lapset voisivat hyvin...

Vierailija
4/6 |
20.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lapsuus voi olla hyvä ja olot ihan hyvät, mutta millaisen mallin saavat!? Oppivatko ikinä rakastamaan? Millaisia persoonahäiriöitä?

Vierailija
5/6 |
20.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lapsuus voi olla hyvä ja olot ihan hyvät, mutta millaisen mallin saavat!? Oppivatko ikinä rakastamaan? Millaisia persoonahäiriöitä?

Ajautuvat varmaan tulevaisuudessa samanlaisiin suhteisiin koska luulevat että se on ihan normaalia.

Surullista.

Vierailija
6/6 |
20.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse eronneena tunnen sääliä näitä kulissiliitoissa eläviä kohtaan koska tiedän millaista se on.

Olen yllättynyt kuinka tärkeää ihmisille on raha ja avioliitto paperilla. Ostavat uusia autoja ym omaisuutta ja silti ovat täysin tyhjiä sydämestään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan viisi