Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä laitatte tänään perheelle ruuaksi?

Vierailija
20.02.2019 |

Mä teen makkarakeittoa.

Kommentit (41)

Vierailija
21/41 |
20.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Raejuustolaatikkoa. Muille perunoita siihen kaveriksi ja mulle hapankaalia. Salaattia toki myös.

Mitä reseptiä käytät tuohon? :) Mulle ihan uusi tuttavuus, mutta kuulostaa hyvältä! Veikkaan että vhh? 

Vierailija
22/41 |
20.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pussinuudelia ja sekaan tofua. Pitkitän kauppaan menoa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/41 |
20.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei oo kovin epäterveellisiä, ja menee noita kasviseineksiäkin, härkis/mifu ym

Eiks kukaan laita uuniin ranuja ja makkaraa :DD

Vierailija
24/41 |
20.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maksalaatikkoa (ite tehtyä)

Vierailija
25/41 |
20.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

On vain minä ja mieheni. Perhettä ei ole.

Vierailija
26/41 |
20.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päivälliseksi on eilistä spagettia ja jauhelihakastiketta. Miehellä oli töissä eväänä ruisleipää, minä tein kotona lounaakseni tonnikalasalaattia (jota otan itse huomenna töihin ja varmaan syön lounaaksi vielä perjantainakin, koska tein tapani mukaan koko pataljoonalle). Leivoin myös kinkku-kasvismuffinsseja lähinnä huomiseksi aamupalaksi ja mahdolliseksi salaatin kaveriksi töihin. Lisäksi tein tuoreita sämpylöitä juuri ennen miehen töistä kotiutumista. (Helppo ja varma tapa saada väsynyt mies iloiseksi.^^)

Ja jos joku miettii, miksi puhun tonnikalasalaatista vain omana appeenani, niin mies ei siitä tosiaan tykkää. Teen välillä ison kulhon jotain ruokaisaa salaattia, jota voin syödä kotona tai töissä lounaaksi muutaman päivän ajan. Mies kun ei syö muutenkaan niin kauheasti vihanneksia, niin näin niitä ei tarvitse siihen lämpimään ruokaan pakolla sisällyttää, vaan saan itse vetää vihreää ja muita värejä ihan vapaasti napani täydeltä.:D

Vierailija
27/41 |
20.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Igorin kanaa juuri tekemässä. Lounaaksi tein teineille pinaattipastaa kukkakaalitwistillä.

Vierailija
28/41 |
20.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mitään. Olen työmatkalla ja syön itse ulkona. Miehelle on kyllä pakastimessa ruokaa mutta en tiedä, mitä hän aikoo tänään syödä.

Vierailija
29/41 |
20.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kai te silti syötte? Lapset ei tee perhettä vaan perhe voi olla myös puolisot kahdestaan. Se on silloin lapseton perhe.

Vierailija
30/41 |
20.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Igorin kanaa juuri tekemässä. Lounaaksi tein teineille pinaattipastaa kukkakaalitwistillä.

Jo toinen puhuu Igorin kanasta. Pitääpä googlettaa.

Vierailija
31/41 |
20.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uuniperunaa kalatäytteellä

Vierailija
32/41 |
20.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotain kasviscurrya. Katsotaan mitä eri kasviksia jääkaapista löytyy. Ainakin perunaa, porkkanaa ja kukkakaalia löytyy.

Vierailija
33/41 |
20.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ristorante-pizzoja. Niitä saa K:sta 2 viitosella.

Vierailija
34/41 |
20.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kai te silti syötte? Lapset ei tee perhettä vaan perhe voi olla myös puolisot kahdestaan. Se on silloin lapseton perhe.

En käytä meistä nimitystä perhe. Perhe on useampi kuin 2 ihmistä minusta. Tämä siis minun mielipide asiaan, eikä se muutu. Toki saat yrittää, mutta aikaasi vain kulutat hukkaan.

Vierailija
35/41 |
20.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nakkiwokkia ajattelin kokeilla.

Vierailija
36/41 |
20.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perhe on Lapissa enkä aio tehdä yhtään mitään. Menen ulos syömään pihviä nyt töiden jälkeen.

Vierailija
37/41 |
20.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En käytä meistä nimitystä perhe. Perhe on useampi kuin 2 ihmistä minusta. Tämä siis minun mielipide asiaan, eikä se muutu. Toki saat yrittää, mutta aikaasi vain kulutat hukkaan.

No mitä te ei-perhe nyt syötte? siitähän tässä keskusteltiin.

Vierailija
38/41 |
20.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kasvishamppareita :)

Vierailija
39/41 |
20.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moussakaa aion tehdä, täytyykin muistaa hakea munakoisoja ja lampaan jauhelihaa kaupasta matkalla töistä kotiin.

Vierailija
40/41 |
20.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo, se on hyvä ku ihmiset hyökkää faktoja vastaan mielipiteillä. Jatka samaa mallia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän kuusi