Mitä laitatte tänään perheelle ruuaksi?
Kommentit (41)
Pussinuudelia ja sekaan tofua. Pitkitän kauppaan menoa.
No ei oo kovin epäterveellisiä, ja menee noita kasviseineksiäkin, härkis/mifu ym
Eiks kukaan laita uuniin ranuja ja makkaraa :DD
On vain minä ja mieheni. Perhettä ei ole.
Päivälliseksi on eilistä spagettia ja jauhelihakastiketta. Miehellä oli töissä eväänä ruisleipää, minä tein kotona lounaakseni tonnikalasalaattia (jota otan itse huomenna töihin ja varmaan syön lounaaksi vielä perjantainakin, koska tein tapani mukaan koko pataljoonalle). Leivoin myös kinkku-kasvismuffinsseja lähinnä huomiseksi aamupalaksi ja mahdolliseksi salaatin kaveriksi töihin. Lisäksi tein tuoreita sämpylöitä juuri ennen miehen töistä kotiutumista. (Helppo ja varma tapa saada väsynyt mies iloiseksi.^^)
Ja jos joku miettii, miksi puhun tonnikalasalaatista vain omana appeenani, niin mies ei siitä tosiaan tykkää. Teen välillä ison kulhon jotain ruokaisaa salaattia, jota voin syödä kotona tai töissä lounaaksi muutaman päivän ajan. Mies kun ei syö muutenkaan niin kauheasti vihanneksia, niin näin niitä ei tarvitse siihen lämpimään ruokaan pakolla sisällyttää, vaan saan itse vetää vihreää ja muita värejä ihan vapaasti napani täydeltä.:D
Igorin kanaa juuri tekemässä. Lounaaksi tein teineille pinaattipastaa kukkakaalitwistillä.
En mitään. Olen työmatkalla ja syön itse ulkona. Miehelle on kyllä pakastimessa ruokaa mutta en tiedä, mitä hän aikoo tänään syödä.
Vierailija kirjoitti:
Kai te silti syötte? Lapset ei tee perhettä vaan perhe voi olla myös puolisot kahdestaan. Se on silloin lapseton perhe.
Vierailija kirjoitti:
Igorin kanaa juuri tekemässä. Lounaaksi tein teineille pinaattipastaa kukkakaalitwistillä.
Jo toinen puhuu Igorin kanasta. Pitääpä googlettaa.
Jotain kasviscurrya. Katsotaan mitä eri kasviksia jääkaapista löytyy. Ainakin perunaa, porkkanaa ja kukkakaalia löytyy.
Ristorante-pizzoja. Niitä saa K:sta 2 viitosella.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kai te silti syötte? Lapset ei tee perhettä vaan perhe voi olla myös puolisot kahdestaan. Se on silloin lapseton perhe.
En käytä meistä nimitystä perhe. Perhe on useampi kuin 2 ihmistä minusta. Tämä siis minun mielipide asiaan, eikä se muutu. Toki saat yrittää, mutta aikaasi vain kulutat hukkaan.
Perhe on Lapissa enkä aio tehdä yhtään mitään. Menen ulos syömään pihviä nyt töiden jälkeen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En käytä meistä nimitystä perhe. Perhe on useampi kuin 2 ihmistä minusta. Tämä siis minun mielipide asiaan, eikä se muutu. Toki saat yrittää, mutta aikaasi vain kulutat hukkaan.
No mitä te ei-perhe nyt syötte? siitähän tässä keskusteltiin.
Moussakaa aion tehdä, täytyykin muistaa hakea munakoisoja ja lampaan jauhelihaa kaupasta matkalla töistä kotiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo, se on hyvä ku ihmiset hyökkää faktoja vastaan mielipiteillä. Jatka samaa mallia.
Mitä reseptiä käytät tuohon? :) Mulle ihan uusi tuttavuus, mutta kuulostaa hyvältä! Veikkaan että vhh?