Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kostokroppa ja oman ulkonäön koheneminen

Vierailija
19.02.2019 |

Miten ja missä ajassa saavutitte ulkoisesti kropan, johon itse olet tyytyväinen? Mies ei enää huomioi ollenkaan eikä huomaakkaan minua. Kostoksi aion vihdoinkin ottaa itseäni niskasta kiinni ja treenata sekä laihduttaa itselleni ulkomuodon, joka olisi paras mahdollinen minä ja tätä kautta itsetunto nousuun. Kokemuksia?

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
19.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mimmoinen se kroppa nyt on?

Vierailija
2/12 |
19.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No voi hyvää päivää taas!

Miks päästit itses lösähtämään?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
19.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Typerin sana hetkeen. Kostokroppa:)

Vierailija
4/12 |
19.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monipuolista ruokaa, liikuntaa 3-4 krt viikossa. Ei mitään ihmedieettejä vaan sama läpi vuoden. Ja joskus saa herkutella, liika kieltäminen ei oo tervettä.

Itse käyn salilla 2-3 krt viikossa ja lisäksi liikun luonnossa aina vuodenaikojen mukaan. Kesäisin enemmän kävelylenkkejä, talvella hiihtoa.

Näillä pääsee pitkälle.

Vierailija
5/12 |
19.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kostokroppa hankitaan sitten kun on erottu.

Vierailija
6/12 |
19.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kostokroppa olisi varmaan sellainen, jossa on teräviä osia. Piikkimäisiä lävistyskoruja ja teroitetut hampaat. Otsaan istutetut sarvet. Ehkä tatuoitu jotain hurjia kuvia kehoon.

Vierailija
7/12 |
19.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toi on ihan turhaa... ota ero mieluummin ja ala elää omaa elämäästi jostain äijänkuvatuksesta välittämättä. Ei sitä kiinnosta edes sun kostokroppa.

Vierailija
8/12 |
19.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin voi kyllä olla niinkin, ettei kiinnittäisi mitään huomiota muuttuneeseen ulkomuotoon. Mutta kun sen teen ensisijaisesti siksi, että itselläni olisi parempi olla.

Vierailija
9/12 |
19.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kostokroppa, ei helvetti. Ota ero ja näpäytä sitä hankkimalla perfect body ja uus poikkis <3

Vierailija
10/12 |
19.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö sen kostokropan vuoro ole vasta sitten kun ukko on jättänyt sut (sun lösähtäneen kropan takia)?

Vierailija
11/12 |
19.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Öh on teillä kyllä hyvä parisuhde kun ulkonäöllä saadaan vain huomiota... Itsevarma kun on niin eikös sillä saa katseet kääntymään? (ota ero)

Vierailija
12/12 |
20.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin voi kyllä olla niinkin, ettei kiinnittäisi mitään huomiota muuttuneeseen ulkomuotoon. Mutta kun sen teen ensisijaisesti siksi, että itselläni olisi parempi olla.

"Kostokroppa" on niin lapsellinen ja typerä ilmaisu että oikein hävettää. Tee elämänmuutos itsesi vuoksi ja kasva aikuiseksi. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi kolme