Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naiset! Miksi se mies jolla ei ole naista on aina homo? :O

Vierailija
19.02.2019 |

Eikö olisi loogista että mies joka olisi homo, hänellä olisi mies siinä kainalossa?

Mielipiteitä, näkemyksiä?

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
19.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei vaan ole sattunut sopivaa tyttöä kohdalle!

Vierailija
2/17 |
19.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä. Aina.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
19.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan oikeassaelämässä kuullut kenenkään sanovan tällaista kommenttia naisettomasta miehestä. 

Vierailija
4/17 |
19.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

On niin vittumaiset äiti ja sisko, että päätin jo alle rippikouluikäisenä että tuollaista en huoli kotiini ikinä!

M 38

Vierailija
5/17 |
19.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut naiset eivät voi muuten ymmärtää yksittäisen miehen valintoja kuin että ilman parisuhdetta oleva mies homo. Eli joku todella yksinkertainen ajatus ja sitä ei sen pidemmälle mietitä. Harva nainen kuitenkaan oikeasti näin yksinkertainen on.

Vierailija
6/17 |
19.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole koskaan oikeassaelämässä kuullut kenenkään sanovan tällaista kommenttia naisettomasta miehestä. 

Työkaveri (nainen) rupesi puhumaan minulle tällaisia viikko siitä kun oli ensin meuhannut siitä, etten ole Facessa enkä Tinderissä....

M 45

Vierailija
7/17 |
19.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska sellaisella naisella jolla ei ole miestä on lesbo. ;)

Vierailija
8/17 |
19.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei. En ajattele mitään. Asia ei minulle kuulu. En tee mitään oletuksia ihmisistä.

Vierailija
9/17 |
19.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei vois vähempää kiinnostaa jos joku nainen niin mielessään fantasioi. Mitäs merkitystä sillä on jos se ei edes tule sitä epäilyään mulle sanomaan päin naamaa. Sitäpaitsi minua kiinnostaa vain shemalet ja sinä ei ole mitään homoa tai miehistä kiinnostumista.

Vierailija
10/17 |
19.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei nykymaailmassa ole mitään pakkoa perustaa suurperhettä. Ei miesten eikä naisten. Sinkkuus on valinta.

Vierailija
11/17 |
19.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukaan ei luule noin.

Vierailija
12/17 |
19.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen naiseton heteromies ja muutaman kerran kun kävin miespuolisen kaverin kanssa baarissa, niin minähän olen tietysti kulmakunnan homppeli, kun sensuuntaista viitettä alkoi tulemaan. Eipä naiskaveruksia taideta pitää lesboina jotka käy baarissa yhdessä.

Vierailija
13/17 |
19.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisit naiseton mies, niin kyllä olisit kuullut.

Vierailija
14/17 |
19.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Työkaveri (nainen) rupesi puhumaan minulle tällaisia viikko siitä kun oli ensin meuhannut siitä, etten ole Facessa enkä Tinderissä....

M 45

Yksi naispuolinen työkaveri EI ole "Naiset!". Oliko työkaverilla lyhyt tukka? Jos oli niin mikset huutanut, että "Lyhyttukkaiset!"

Vierailija
15/17 |
19.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M 45

Ei ole mikään pakko pienen ihmisen olla Tinderissä tai Facessa. Internetissä on tuhansia someja. Jotkut niistä jopa käyttökelpoisia.

Vierailija
16/17 |
19.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne yksinkertaisemmat jotka ajattelevat noin, saattavat ajatella, että "kyllähän heteromies nyt haluaa p*ll*n päälle", edes. Ja koska keskivertonaiselle seuran löytäminen on helpompaa, ei välttämättä osata edes ajatella, että mies saattaa olla vuosikausiakin yksin kun ei ole "lykästänyt". Siksi simppelimmät mielet yksinkertaistavat, että kun mies ei seurustele (naisen kanssa ainakaan) = p***u ei kiinnosta = homo.

Vierailija
17/17 |
19.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska naiset vihaavat kiltti miehiä ja naiseton kiltti mies herättää naisen aivoissa myrskyisän reaktion siitä että miehessä on pakko olla jotakin vialla. Koska nainen ei pysty käsittelemään miehen kiltteyttä, niin hänen on löydettävä jokin syy miehen naisettomuudelle, useimmiten tällaiseksi selityksiksi kehitetään homous tai psykopaattius. :(

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän kolme