Edes nastalenkkarit ei pidä peilijäisillä pikkuteillä =(
Tämäniltaista köpöttelyä ei voi lenkiksi kehua. Voi kun tulis kevät ja sulais jäät äkkiä
Kommentit (33)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Millaiset nastalenkkarit sulla on? Mä suosittelen Icebugeja, niillä voi jäälläkin kävellä aikalailla ihan normisti ja pysyy pystyssä. Suosittelen vaikka ovatkin aika kalliita.
Salomonin Goretex nastalenkkarit
www.xxl.fi/salomon-x-ultra-mid-2-spikes-gtx-naisten-nastakengat-harmaa/…
Mä en tykännyt Icebugeista mun jalkaani.
Mun Icebugit oli hyvät jalkaan vasta kolmantena talvena. Olivat sellaiset epämukavat kovat koppurat kunnes tekeytyivät omiin mittoihini, nyt superistuvat. Koirien kanssa lenkkeillään, eli ovat kovassa käytössä.
Haltit on pitänyt hyvin näilläkin keleillä ja ovat sopineet minun jalkaan alusta alkaen loistavasti.
Vierailija kirjoitti:
Haltit on pitänyt hyvin näilläkin keleillä ja ovat sopineet minun jalkaan alusta alkaen loistavasti.
Millaiset Haltit? Onko niissä nastat vai pitävätkö muuten hyvin?
No ei pidä varmaankaan. Näillä teillä ei pidä autojen, bussien ja rekkojenkaan renkaat. Tyhjä kai kuvitellakaan pääsevänsä pyörällä kauppaan.
Vierailija kirjoitti:
No ei pidä varmaankaan. Näillä teillä ei pidä autojen, bussien ja rekkojenkaan renkaat. Tyhjä kai kuvitellakaan pääsevänsä pyörällä kauppaan.
Ainakin busseissa käytetään ympäri vuoden samoja renkaita.
Mutta mitkä olisi sellaiset kohtalaisen pitävät, jos eivät sentään täydelliset talvijalkineet?
Mikä on markkinoilla olevista nastakengistä kapealestisin? Icebugit pyörii jalassa joka suuntaan, ei sovi pätkän vertaa mun jalkaan kun bugit on yhtä pitkät kun leveätkin. Olen käyttänyt niitä kengän päälle vedettäviä irtomalleja (tämäntyyliset: https://www.vaeltajankauppa.fi/Snowline-Pro-teholiukuesteet-kenkiin), mutta jos haluaisi sellaiset enemmän kävelyyn/normaaliin juoksuun sopivat?
Tasapaino tulee keskivartalosta. Kun pitää koko ajan pienen jännityksen vatsalihaksissa ja polvissa joustoa, pysyy pystyssä. Ja se on myös hyvä vatsalihastreeni.
Vierailija kirjoitti:
Tasapaino tulee keskivartalosta. Kun pitää koko ajan pienen jännityksen vatsalihaksissa ja polvissa joustoa, pysyy pystyssä. Ja se on myös hyvä vatsalihastreeni.
Joo, mutta silti 78-vuotias äitini haluaa talvikenkiinsä pitoa.
Vierailija kirjoitti:
Ylipainon kans helppo kaatua,ilman jäätäkin.
Tai jos on kulumia tai muuta ongelmaa. Kaikki ei ole niin ehyitä.
Ei mulla pitäneet Icebugitkaan. Jäinen tie oli niin epätasaista ja muhkuraista, ettei nastoista osunut kuin yksi tai kaksi maahan ja muut oli tyhjän päällä.