Edes nastalenkkarit ei pidä peilijäisillä pikkuteillä =(
Tämäniltaista köpöttelyä ei voi lenkiksi kehua. Voi kun tulis kevät ja sulais jäät äkkiä
Kommentit (33)
Vierailija kirjoitti:
Mulla on Icebugit ja hyvin pitää!!
Oikeinko juoksemalla juoksit jäällä vai kävelitkö?
Millaiset nastalenkkarit sulla on? Mä suosittelen Icebugeja, niillä voi jäälläkin kävellä aikalailla ihan normisti ja pysyy pystyssä. Suosittelen vaikka ovatkin aika kalliita.
Sama ongelma täällä. Ainoastaan jos selässä on painava reppu, nastakengät pitävät kunnolla silloin kun jää on näin liukasta. Enkä edes ole mitenkään kevyt, mutta ilmeisesti nastojen päälle tarvitaan silti tällä kelillä enemmän painoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ai juokseminen ainostaan on lenkkeilyä?
Ohis
Vierailija kirjoitti:
Sama ongelma täällä. Ainoastaan jos selässä on painava reppu, nastakengät pitävät kunnolla silloin kun jää on näin liukasta. Enkä edes ole mitenkään kevyt, mutta ilmeisesti nastojen päälle tarvitaan silti tällä kelillä enemmän painoa.
Kiviäkö sulla siellä repussa on?
Siellä näkee kyllä melkosia muuveja ja erikoisia etenemistyylejä. Vanhassa lehdessä oli ohjeet, miten varsinkin naisväen pitää harjotella pihassaan kaatumista. Osaa sitten kylillä kaatua sievästi ja siveästi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kiviäkö sulla siellä repussa on?
Ei sentään, mutta kannan painavimmat kauppaostokset tilavassa repussa. Siitä tulee ihan hyvin lisää painoa nastojen päälle.
Vierailija kirjoitti:
Millaiset nastalenkkarit sulla on? Mä suosittelen Icebugeja, niillä voi jäälläkin kävellä aikalailla ihan normisti ja pysyy pystyssä. Suosittelen vaikka ovatkin aika kalliita.
Salomonin Goretex nastalenkkarit
www.xxl.fi/salomon-x-ultra-mid-2-spikes-gtx-naisten-nastakengat-harmaa/…
Mä en tykännyt Icebugeista mun jalkaani.
Vierailija kirjoitti:
Pysy sisällä.
Valitettavasti koirani eivät ole muumeja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Salomonin Goretex nastalenkkarit
www.xxl.fi/salomon-x-ultra-mid-2-spikes-gtx-naisten-nastakengat-harmaa/…
Mä en tykännyt Icebugeista mun jalkaani.
No sitten en ihmettele, mun äidilläkin on Salomonin nastat ja ovat aivan hyödyttömät, sama kuin olisi tavalliset kengät. Ootko kokeillut useampaa mallia bugeista, heillähän on monia erilaisia?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juoksemallahan nuo pitää paremmin kuin kävellessä kun pureutuvat kunnolla jäähän. Hyvin kyllä silloinkin kun kävelisi ikään kuin ei jäätä olisikaan, huonommin jos koittaa varovasti sipsutella.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juoksemallahan nuo pitää paremmin kuin kävellessä kun pureutuvat kunnolla jäähän. Hyvin kyllä silloinkin kun kävelisi ikään kuin ei jäätä olisikaan, huonommin jos koittaa varovasti sipsutella.
Ehkä mä sitten sipsuttelin vaistomaisesti=)
Täytyy huomenna kokeilla toisenlaista tekniikkaa.
ap
Se tulee kyllä toviks, vaa sitte tulee takatalvi.