12 vuotiaan herättäminen aamulla
Pitäisikö minun teidän mielestä nousta herättämään 12 vuotias kouluun aamuisin? Olen siis kotona ja äitini mielestä pitäisi herätä herättämään. 1,5 v nukkuu vieressä ja herättää öisin noin 5-7 kertaa. Heräämme noin klo 10.
Kommentit (13)
Miksi nuorempi herättää noin paljon?
No eikö se olisi ihan kiva hetki aamuisin viettää sen vanhemman lapsen kanssa ja mene sitten uudelleen pötköttämään kun lapsi lähtee kouluun.
Itse nousen kyllä ylös keittämään puuroa ja menen takaisin nukkumaan jos haluan sen jälkeen.
Jos olisin kotona, niin kyllä heräisin pitämään lapselle seuraa. Sehän olisi mukava rauhallinen hetki keskittyä vain siihen isompaan lapseen, jos kerran pienempi nukkuu noin pitkään.
Pitäisi. Olet äiti myös sille 12-vuotiaalle.
Ookkona ihan toississa vai muuten vaan t.....o?
Kuvaa hyvin nykyajan uusavuttomuutta, ulkoista lapsesi naapuriin.
Sitten lapsesta kasvaa teini, joka ei jaa asioitaan äidille.
Ap, voitko rauhoittaa pienemmän öitä?
Voi sitä 12-vuotiasta raukkaparkaa. Herää yksin ja hoitaa aamutoimensa yksin sillä aikaa kun äiti ja nuorempi sisarus nukkuu. Ei tulisi itsellä mieleenkään toimia noin.
Toki moni tuon ikäinen JOUTUU pakon sanolemana aamunsa yksin hoitamaan, kun muut on töissä, mutta jos äiti on kotona, niin en ymmärrä
Öh, kai se 12-vuotias osaa itsekin käyttää herätystä puhelimessaan tai herätyskellossa?