Onko nega muuttunut plussaksi -samassa kierrossa?
Eli siis onko teille käynyt niin että ensin olette testanneet negan ja kun menkkoja ei vieläkään kuulu niin sitten muutaman päivän päästä plussa? Missä kierron vaiheessa nämä on ollu? Kiitos
Kommentit (16)
Eli normaalisti (ja esikoisen synnytyksenkin jälkeen) kiertoni on aina ollut 28-30 päivää. Kuopuksen syntymän jälkeen menkat ensimmäisen kerran tuli huhtikuun alussa ja se kierto venyikin tosi pitkäksi. Tein testeja kaksikin kappaletta eli kp 33 ja 37 ja kirkas nega tuli molemmilla kerroilla, ja vasta eilen (kp 42) sain testiin plussan. Neuvolan mukaan kierto (ja ovis) voi etenkin näin imettäessä venyä ja heilua, mutta toki se saattaa sitä tehdä muutenkin...
kävi niin, että n. kp 43 testasin plussan, viikkoa aiemmin niin selkee
nega kuin olla ja voi. Plussa oli yllätysten yllätys, tein sen huvikseni ennen kuin ajattelin soittaa lääkärille aikaa;)
Testinä Aconin early detection molemmilla kerroilla.
Eli toivoa on niin kauan kuin menkat alkaa:)
Eli B-sure testin tein. Kirkas nega.
Maanantaina mahaa nipisteli todella kovasti, eilenkin vähän ja tänään ei mitään.
No, 1.5 vkoa myöhemmin olo oli niin " raskausmainen" , että päätin testata vielä kerran, kun menkat olivat olleet niin oudot ja plussa tuli. Kiertopäiviä en muista.
testasin aikoinaan kp28 negan (kieltämättä aika aikaisin..), kun menkkoja ei kuulunut niin testasin kp 45 selvän plussan.
Olisin vaan kysyny, että miten niukat menkat sulla oli ku raskaana olitki?
Mä tein kans tänään kolmannen testin. 2 ekaa B-Sure testillä ja tänään Apteekin omalla.
KP 32.
Kp 29/28 ja kp 31/28 nega (apteekin oma), kp 33/28 haamu (apteekin oma) ja vihdoin kp 35/28 selvä plussa (acon10). Mulla on ollut aina niin säännöllinen kierto, että aloitin testailun heti kun menkat oli yhden päivän myöhässä ja ihmetys oli suuri kun tulikin nega. Mutta muuttuihan se sitten vihdoin ja viimein plussaksi:)
Ei vieläkään oo menkat alkaneet. Testit on loppu, onneks ;)
Jos malttais odottaa vielä ens viikon loppuun ja testailla sit vasta.
..testasin negan kp 28 ja tänään kp 31. Eka Terolut-kierto menossa, viimeisen tabletin otin kp24 ja siitä muutaman äkivän kuluessa olisi kuulema pitänyt alkaa menkat.
??? Olen ihmeissäni????
siis kahdesti olen jo testannut negan.
Hei,
Mulla kävi just noin eli tein testin 26/26 ja nega tuli.
Sitten uusi testi 28/28 ja haalea plussa ja uusi testi vielä 29/28 ja taas haalea plussa, en usko vieläkään kun yksi km takana joten teen viikon päästä vielä yhden testin...
Mä söin kans aikoinani vuosia Teroluteja. Kierto oli säännöllinen 28päivää.
Teroja ennen söin Primoluteja. Kierto oli 32 päivää.
Odottele rauhassa. Tai sit jos testaatkin plussaa ;)
Täällä ei vieläkään mitää ja kp 34
Syysvauva2005:
Mä söin kans aikoinani vuosia Teroluteja. Kierto oli säännöllinen 28päivää.
Teroja ennen söin Primoluteja. Kierto oli 32 päivää.
Odottele rauhassa. Tai sit jos testaatkin plussaa ;)Täällä ei vieläkään mitää ja kp 35
Mä tein negatestin eilen kp 29