Tatuointikeskustelusta naisen arvet - kysymykseen
Minulla ei ole tatuointeja, olen nainen.
Mutta arpia on, mm. toisessa sääressä yli 30 cm pitkät 2 arpea, jotka tulivat, kun minut saksilla viiltäen pahoinpideltiin.
Tästä syystä en voi pitää kesäisin shortseja tms, tosin olen pukeutunut aina melko lailla peittävästi.
Nuo arvet eivät ole kehossani ainoat arvet.
Niin, ihan mielenkiinnosta: mitä mieltä olette arvista?
Kommentit (8)
Arpi laskee markkina-arvoa tietty, mutta ei yhtä paljon kuin tatta. Tuo pahoinpidellyksi joutuminen kuitenkin on myös MA:ta laskeva tekijä, joten näillä tiedoilla se on yhtä matalalla kuin tatuoidulla. Ei hyvältä näytä.
Mikä hemmatin MA eli markkina-arvo? Ihminen kun rakastuu, siinä ei markkina-arvot paljoa paina. Olen useita kertoja rakastunut paljon itseäni ”alrmpitasoisiin” ja silloin kun rakastuu nuin edes järki ei saa luopumaan tunteesta.
Kauhea tuo pahoinpitelyjuttu, otan osaa. :( Mutta mielestäni voit kyllä pitää shortseja niistä huolimatta.
Minusta jalassa oleva arpi ei vaikuta mitenkään pahasti ulkonäköön. Voit käyttää shortseja ja hameita ihan huoletta, jos kerran on kuuma kesällä. Paljon rumempaa on selluliitti ja suonikohjut, mutta en minä niidenkään takia jättäisi uimarannalla käymistä väliin. Tietysti juhliin ja muihin virallisempiin menoihin voi sitten muutenkin laittaa sukkahousut.
Seksiä jos mietit, niin yleensä miehet kyllä keskittyvät ihan muihin paikkoihin kuin sääriin ja niissä oleviin arpiin.
Ei ne arvet haittaa mitään, tuskin kukaan edes kiinnittää niihin todellisuudessa huomiota.
Mulla on selkä/kasvot täynnä aknearpia ja kaikenmaailman läiskiä ja käytin vuosikausia ihan turhaa niiden häpeämiseen nuorempana. Kasvot toki peittyy yleensä meikillä, mutta nykyään ei kyllä kiinnosta yhtään. Jos joku katsoo niin sit katsoo ja se ei oo multa pois eikä tee musta yhtään rumemman näköistä.
Hei oikeesti nyt... Markkina-arvokeskustelu on naurettavaa. Se on tärkeää vain miehille, jotka haluavat alentaa naista, koska itse eivät sellaista saa. Niille, kenen mielestä nainen on ostettavissa oleva asia.
Arvet kuuluvat sinun elämään ja historiaan. Ei niitä tarvitse peitellä tai hävetä. Myöskin tatuoinnit on jokaisen oma asia. Ei ole minkään valtakunnan merkitystä laskeeko ne jotain "markkina-arvoa", koska nainen ei ole kauppatavaraa.
Järjettömintä on arpitatuoinnit.