Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Omaiset mielenterveystyön tukena - pohdintaa

Vierailija
19.02.2019 |

Pitääkö omaisella omaisella olla diagnoosi, ennen kuin järjestön toimintaan voi mennä mukaan? Vai riittääkö se, että omainen oireilee psyykkisesti, vaikkei suostu hakemaan apua?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
19.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko jollain kokemuksia järjestön toiminnasta?

Vierailija
2/5 |
19.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tarvitse olla diagnoosia. Kun itse voit huonosti läheisen poikkeavan ja oudon käyttäytymisen takia, voit osallistua esim. Finfamin kursseille ja avoimeen toimintaan. Tai vaikka vain olisit huolissasi läheisen oireilusta. Ota ihmeessä yhteyttä alueesi omaisyhdistyksiin, jos tunnet tarvetta. Vertaistuki on kulllan arvoista, toiminta on asiallista ja lämminhenkistä. Saat paljon tietoa ja tukea.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
19.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei tarvitse olla diagnoosia. Kun itse voit huonosti läheisen poikkeavan ja oudon käyttäytymisen takia, voit osallistua esim. Finfamin kursseille ja avoimeen toimintaan. Tai vaikka vain olisit huolissasi läheisen oireilusta. Ota ihmeessä yhteyttä alueesi omaisyhdistyksiin, jos tunnet tarvetta. Vertaistuki on kulllan arvoista, toiminta on asiallista ja lämminhenkistä. Saat paljon tietoa ja tukea.

Kiitos vastauksesta 😊

Vierailija
4/5 |
19.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

laitan uppia, jos joku muu kiinnostunut.

-olen eri.

Vierailija
5/5 |
28.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vinkki: kysykää miksi ihmisellä on huono vointi. Toiseksi voitte ohjata hoitoon, mutta muistakaa; diagnoosit on myös ihmisten kehittelemiä. Ts. Ei ylilääkitystä tai muuta sabotointia sen varjolla. Se on jo ihmisarvosta poissa tavallaan kun annetaan skitsofrenia ja muita leimoja.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi kaksi