Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko suomessa enää paikkakuntaa, jossa eletään hidasta elämää!

Vierailija
18.02.2019 |

Tämä aiheuttaa varmaan säpinää kaupunkilaisissa, mutta en tahdo kasvattaa lapsiani tällaisessa maailmassa missä ulkokuori ja äly vain merkitsee ja ns. tyhmät tai rumat eivät ole edes ihmisarvon arvoisia.
En haluaisi elää kiireistä urajohteista elämää vieraantuneena luonnosta. Luonnonläheisyydeksi minulle ei riitä viikottainen metsäretki lähimetsiin, kukkien ihastelu puistoissa, luomuruoka prismasta ja kesällä viikon loma lappiin.
Eihän meillä ole suomessa mitään omaa kulttuuriakaan enää oikein jäljellä kaikki on kopioitu muualta. Ilmankos on irrallinen olo ja kansa voi pahoin. Kaikki juhlat ja perinteet pistetään uusiksi pröystäillen, lasten synttärit ovat yksi iso kilpailu kuka järjestää hienoimmat ja parhaimmassa paikassa. Ja ne merkkivaatteet....
velkaannumme typerien pinnallisten asioiden vuoksi.
Onko mitään paikkakuntaa, johon tämä kaikki nykyvouhotus ei vielä yllä, kuin korkeintaan netin kautta?

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
19.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sun pitää itse kehittää se hidas elämä.

Vierailija
22/25 |
19.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tampereella on ainakin hidasälyistä porukkaa.

Sinä taidat olla hidasälyinen kun et ymmärtänyt mitä aloituksessa kysyttiin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
19.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmasti on maaseudulla sellaisia. Itse olen huomannut, että mitä vähemmän palveluja sitä "hitaampaa" elämä on. Varmaan joku pieni kylä yhdellä kyläkaupalla varustettuna olisi sinulle sopiva.

Vierailija
24/25 |
19.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on ihan sun korvienvälistä kiinni elätkö hidasta elämää vai et, ap, ei paikkakunnasta.

Vierailija
25/25 |
19.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et pääse karkuun paskaa maailmaa minnekään. Siellä maaseudun "rauhassa" odottaa ihan paskahousuja, jotka eivät ole saaneet elämässään mitään aikaan, vaan ovat perineet rahansa ja asemansa ja kuvittelevat olevansa maailman kuninkaita. Nämä määräävät näiden junttiloiden henkisesti ahdamielisen ilmapiirin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä yksi