Lue keskustelun säännöt.
Tiedätkö ihmisen josta jää tunne, että olet vain minulle ilmainen palvelija?
18.02.2019 |
Se vaan huokuu käytöksestä ja kaikesta. Sen näkee niin selvästi läpi.
Kommentit (5)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
En tiedä. En kai vain ole niin kovin helposti pompoteltavissa.
Sellaisia on jotka yrittää tehdä toisista ilmaisia palvelijoita eikä ne niistä muuta ajattelekaan
Niille on ihan nimikin eli hyväksikäyttäjä.
Sellasen kaa voit toimia järkevästi ja harkiten.