Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Rasittava kaveri leuhkii kokoajan itsariyrityksillään...

Vierailija
18.02.2019 |

Kaverini yritti itsaria, hän sanoi ottaneensa 60 kpl. Atarax nimistä lääkettä.
Minusta on alkanut tuntua että hän valehtelee.
Nyt hän sanoi yrittäneensä itsaria viimeksi kuukausi sitten ja nyt uudestaan.... Heräsi sitten kuitenkin eikä kuollut.....
Muutenkin hän jauhaa koko ajan itsareistaan ja siitä että on maanisdebressiivinen.
Mielestäni häm on huomion kipeä.
Hän vetää päivittäin pilveä ja käsittäkseni myös ainakin piriä silloin tällöin.
Olen itse ajatellut että hän oli piri laskuissaan ja käänsi asian ..itsariksi...kun ei kehdannut heittää että on laskuissa.
Koska vetää muutenkin aika omituista roolia.
Muutenkin jos nyt haluisi ihan välttämättä itsensä pois päiviltä eiköhän tuo onnistuisi??
Kaverini puheitten mukaan yrittänyt itsaria useaan otteeseen..
Mulla itsellä menee noi sen itsari jutut aika paljon yli hilseen ja oon täössä kelannu että unohdan koko tyypin.
En saa sitä vastakaikua häneltä ystävyyteen mitä kaipaan.
Pilven polton lopettamisesta se on jauhanut jo puoli vuotta muttei kuitenkaan tee asian eteen mitään.
Voisiko joku kertoa onko mahdollista selvitä 60 ataraxin ottamisesta pelkällä yö unella kaveri painaa noin ..40-50kg.

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
18.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
22/28 |
18.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis kaverisi on pahasti masentunut ja itsetuhoinen ja sä olet ärsyyntynyt kun "et saa vastakaikua kaveruuteen"? Okei..

Itse soittaisin osastolle että kuinka tämmösen kanssa tulee toimia. Koittaisin puhua hoitoon ja lähtisin kädestä pitäen saattamaan sitten jos/kun taipuu siihen.

Eikös itsemurhayrityksen pitäisi johtaa muutaman päivän pakkohoitoon?

Tee nyt jotain kun kaveri selvästi koittaa huutaa apua sulta. Siitä jää todella kamala fiilis koko loppu elämäksi jos toinen tekee itselleen jotain peruuttamatonta ja itsellä on tieto että olisi voinut tehdä jotain.

Itseltä on kaksi rakasta ja lähimmäistä lähtenyt oman käden kautta. Vaikka tiedän että päätös on loppujen lopuksi vain ihmisen itsensä niin mä ainakin tulen katumaan aina sit etten yrittänyt enemmän enkä voi antaa itselleni anteeksi. Väsyneellä se koko elämä voi olla kiinni hyvinkin pienestä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
18.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaverini yritti itsaria, hän sanoi ottaneensa 60 kpl. Atarax nimistä lääkettä.

Minusta on alkanut tuntua että hän valehtelee.

Nyt hän sanoi yrittäneensä itsaria viimeksi kuukausi sitten ja nyt uudestaan.... Heräsi sitten kuitenkin eikä kuollut.....

Muutenkin hän jauhaa koko ajan itsareistaan ja siitä että on maanisdebressiivinen.

Mielestäni häm on huomion kipeä.

Hän vetää päivittäin pilveä ja käsittäkseni myös ainakin piriä silloin tällöin.

Olen itse ajatellut että hän oli piri laskuissaan ja käänsi asian ..itsariksi...kun ei kehdannut heittää että on laskuissa.

Koska vetää muutenkin aika omituista roolia.

Muutenkin jos nyt haluisi ihan välttämättä itsensä pois päiviltä eiköhän tuo onnistuisi??

Kaverini puheitten mukaan yrittänyt itsaria useaan otteeseen..

Mulla itsellä menee noi sen itsari jutut aika paljon yli hilseen ja oon täössä kelannu että unohdan koko tyypin.

En saa sitä vastakaikua häneltä ystävyyteen mitä kaipaan.

Pilven polton lopettamisesta se on jauhanut jo puoli vuotta muttei kuitenkaan tee asian eteen mitään.

Voisiko joku kertoa onko mahdollista selvitä 60 ataraxin ottamisesta pelkällä yö unella kaveri painaa noin ..40-50kg.

Mä en jaksais kuunnella tollasta. Sanoisin, että senkus teet.

Vierailija
24/28 |
18.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis kaverisi on pahasti masentunut ja itsetuhoinen ja sä olet ärsyyntynyt kun "et saa vastakaikua kaveruuteen"? Okei..

Itse soittaisin osastolle että kuinka tämmösen kanssa tulee toimia. Koittaisin puhua hoitoon ja lähtisin kädestä pitäen saattamaan sitten jos/kun taipuu siihen.

Eikös itsemurhayrityksen pitäisi johtaa muutaman päivän pakkohoitoon?

Tee nyt jotain kun kaveri selvästi koittaa huutaa apua sulta. Siitä jää todella kamala fiilis koko loppu elämäksi jos toinen tekee itselleen jotain peruuttamatonta ja itsellä on tieto että olisi voinut tehdä jotain.

Itseltä on kaksi rakasta ja lähimmäistä lähtenyt oman käden kautta. Vaikka tiedän että päätös on loppujen lopuksi vain ihmisen itsensä niin mä ainakin tulen katumaan aina sit etten yrittänyt enemmän enkä voi antaa itselleni anteeksi. Väsyneellä se koko elämä voi olla kiinni hyvinkin pienestä.

Ei johda itsemurha yritys pakkohoitoon. Ja vaikka haluat hoitoon niin et pääse. Kahdesti ollut teholla kun yrittänyt listiä itseni. Viimeksi sairaalan pääsy oli muutamasta minutista kiinni kun pahat rytmihäiriöt tuli ja sydän pysähtyi.

Vierailija
25/28 |
19.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
26/28 |
23.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hae apua. Etkö näe tosiaan, että jokin on vialla? Ja että tarvii apua?

Vierailija
27/28 |
23.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naurahdat vaan, jotta "eikö vieläkään onnistunu?"

Vierailija
28/28 |
23.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika tumpelo, jos useista yrityksistä huolimatta ei ole onnistunut.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän kaksi