Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olenko minä se pahis tässä tapauksessa?

Täh?
18.02.2019 |

Meitä oli kolme pariskuntaa viettämässä iltaa ulkona. Lähdin vessaan toisen naispuolisen kaverin kanssa. Siinä sitten tarpeiden jälkeen unohduimme vessaan höpisemään kaikkia asioita. Juttelimme muummoassa tämän kolmannen parin isosta elämän muutoksesta josta olimme aikaisemmin illalla saanut tietää. Emme haukkuneet, arvostelleet tai naureskelleet asialle vaan tämä oli ihan yleismaallista pohdiskelua/keskustelua. Tulinne vessasta pois ja tämä kolmas Nainen lähtee takkipäällä ulos itkuisennäköisenä. Selviää että hän oli ollut kuuntelemassa vessan kopissa meidän keskustelua. Vaikka emme olleet sanoneet mitään väärää (en tiedä mikä kohta oli kaverin korvaan kuulostanut pahalta) tämä ei halunnut jutella asiasta ja hänen miehensäkkin sitten suuttui asiasta. Molemmat olivat vain minulle vihaisia, vaikka meitä oli keskustelussa kaksi ihmistä. Nyt minut on sitten vihdoin pyydetty keskustelemaan asiasta tämän toisen pariskunnan kanssa kolmisin. Ihmettelen vain että miksi tämä toinen keskustelija (jonka kanssa siis olin vessassa) ei ole tulossa paikalle ja ilmeisesti hänen kanssaan on toimittu koko ajan normaalisti. Millä tapaa minä olen toiminut eri tavalla kuin tämä toinen nainen, joka keskusteli kanssani? Miksi minulle ollaan vihaisia, muttei hänelle? Kumpikaan ei sanonut mitään ilkeää tai erityistä ja vaikka olisikin niin toinen kuitenkin aina komppasi mukana.
olisko kellään ideaa miksi mä olen tänään menossa kuulemaan kunniani asiasta?

Kommentit (28)

Vierailija
1/28 |
18.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä mutta tuollainen juoruaminen on vttumaista.

Vierailija
2/28 |
18.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä he selvittivät välinsä tämän toisen naisen kanssa erikseen jo.

Onko mitään, mitä juuri sinä sanoit, minkä voisit kuvitella järkyttäneen häntä? Jos se elämänmuutos oli esim raskaus, niin sanoitteko molemmat vaan "ajatella, ne saa vauvan, onpa jännää!" eikä _mitään_ muuta?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/28 |
18.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan oikein. Kolmannen osapuolen asioiden puiminen vessassa on asiatonta ja ymmärrän hyvin hänen loukkaantumisensa.

Vierailija
4/28 |
18.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eivät kuulemma ole puhuneet koko asiasta, kun kysyin että onko hän kuullut tästä parista mitään (pitivät siis mykkäkoulua). En omasta mielestäni sanonut mitään sen järkyttäväpää kuin tämä toinen keskustelija. Raskaus on tosiaan kyseessä ja itselläni on lapsia. keskustelumme kuinka heidän elämänsä tulee muuttumaan. Miehellä esim on aikaa vievä harrastus, mietimme että kuinkahan hän malttaa jättää sitä tauolle yms.

edelleenkin ymmärrän että joku asia on voinut kuulostaa eriltä mitä on tarkoitettu, mutta en käsitä miksi vain minulle ollaan vihaisia.

Vierailija
5/28 |
18.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täh? kirjoitti:

Eivät kuulemma ole puhuneet koko asiasta, kun kysyin että onko hän kuullut tästä parista mitään (pitivät siis mykkäkoulua). En omasta mielestäni sanonut mitään sen järkyttäväpää kuin tämä toinen keskustelija. Raskaus on tosiaan kyseessä ja itselläni on lapsia. keskustelumme kuinka heidän elämänsä tulee muuttumaan. Miehellä esim on aikaa vievä harrastus, mietimme että kuinkahan hän malttaa jättää sitä tauolle yms.

edelleenkin ymmärrän että joku asia on voinut kuulostaa eriltä mitä on tarkoitettu, mutta en käsitä miksi vain minulle ollaan vihaisia.

Ok, minäkin olisin suuttunut. Ihme juoruilua. Unohda tuo "miksi vain minuasyytetään" -asenne ja pyydä anteeksi.

Vierailija
6/28 |
18.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omituinen vessa, ette huomanneet siellä juoruilessa että joku tuli sisään ja meni koppiin?

Vierailija
7/28 |
18.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei pitäisi puhua toisten asioista yleisissä tiloissa ja vessoissa niin että kuka tahansa kuulee

Vierailija
8/28 |
18.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko teillä väärennetyt paperit, kun olette päässeet baariin?

Vierailija
9/28 |
18.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän siellä tarvii olla kuin yksi väärältä kuulostava tavu, niin mielensäpahoittajat sitten ottavat nokkiinsa.

Jännä veski, kun te ette tieneet, sen naisen olevan siellä ja ehti uloksin teiltä salaa.

Vierailija
10/28 |
18.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos porukalla ollaan liikenteessä, niin tuommoinen vessaan juoruamaan unohtuminen pitkäksi aikaa, on jo loukkaus.

En siitä itkustelis tms. Seuraavalla kerralla vaan miettisin seurani paremmin.

Vierailija
11/28 |
18.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän nyt tuntuu, että olet tunnetusti ilkeämielinen juoriulija ja se kaverisi on lähinnä kompannut sinua osittain nurkkaan ajettuna.

Vierailija
12/28 |
18.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta on moukkamaista jäädä puimaan kahdestaan sellaisia asioita, jotka liittyvät johonkin kolmanteen henkilöön, joka vieläpä on itsekin paikalla (olitte ilmeisesti jossain ravintolassa tms). Ärsyyntyisin itsekin. Minusta voisit nyt vain suoraselkäisesti selvittää asian omalta osaltasi kyseisen pariskunnan kanssa ja kantaa vastuun omista sanomisistasi.

Vierailija
13/28 |
18.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jo se että jäätte vessaan oleksimaan pitkäksi aikaa on todella epäkohteliasta muuta seuruetta kohtaan.

Vierailija
14/28 |
18.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ehkä se olit juuri sinä jonka sanominen loukkasi.

Ehkä kuitenkin olet jotain ikävää sanonut kun sinulla on tarve selitellä, että toinen kuitenkin komppasi.

Vierailija
15/28 |
18.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ääliöt ovat juuri tuollaisia. Rääpivät muiden asioita ikäänkuin oma elämä olisi täydellistä. 

Vierailija
16/28 |
18.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syytön heittäköön ensimäisen kiven!

Ap:lle vinkki, pyydät vain reippaasti anteeksi, sanot, ettet tarkoittanut pahalla. Muuta ei tarvitse selitellä, eikä kaunistella.

Vierailija
17/28 |
18.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muummoassa?

Niin ja missä välissä se kaveri meni vessasta ulos, kun oli kuuntelemassa vessakopissa ja kun poistuitte vessasta, hän oli jo kävelemässä takkinpäällä pois?

Vierailija
18/28 |
18.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäpä, jos jatkossa jättäisit selän takana paskan puhumisen väliin?

Sinccis

Vierailija
19/28 |
18.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eihän siellä tarvii olla kuin yksi väärältä kuulostava tavu, niin mielensäpahoittajat sitten ottavat nokkiinsa.

Jännä veski, kun te ette tieneet, sen naisen olevan siellä ja ehti uloksin teiltä salaa.

Jep, provohan tämä. Mutta mammoilla on traumoja selän takana puhuvista ihmisistä ja tällaisessa ketjussa pääsee haukkumaan ap:ta heidän sijastaan. Pääsee sanomaan ne asiat, joita ei koskaan tosielämässä uskalla sanoa. You go girl!😁

Vierailija
20/28 |
18.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Kumpikaan ei sanonut mitään ilkeää tai erityistä ja vaikka olisikin niin toinen kuitenkin aina komppasi mukana."

Siinähän se tuli, eli on sanottu ilkeästi. Pyydä anteeksi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi yksi