Voisitteko elää tällaisessa suhteessa?
Olen itse 35 vuotias ja eronnut, minulla on 2 lasta. Olen muutaman kuukauden tapaillut muutaman vuoden minua vanhempaa miestä joka on naimisissa. Tapailemani miehen vaimolle (joka on miestään vanhempi) on täysin ok miehensä suhde. Nainen on tosiaan muutaman vuoden miestä vanhempi ja heillä on enemmänkin ystävyysavioliitto. Heillä ei ole lapsia.
En olisi ikinä kuvitellut päätyväni tähän tilaan mutta nyt jostain syystä tämä tuntuu ihanteelliselta. En halua lasteni arkeen ketään vierasta miestä joten minulle sopii vallan mainiosti että näen miestä vain kun minulla on lapsivapaata. Hänkään ei ole kinuamassa enempää aikaa kanssani koska hänellä on omat työt, harrastukset ja noh, vaimo. :D
En ole tavannut vaimoa mutta olen kuullut hänestä riittävästi ja nähnyt kuvia. Minua ei oikeasti edes haittaisi jos miehellä olisi vaimonsa kanssa jotain intiimiä mutta olen kyllä varma että ei ole. En halua tämän miehen kanssa koskaan naimisiin mutta välitän hänestä ja olen todella ihastunut. En halua lisää lapsia eikä mieskään halua. En myöskään ole koskaan muuttamassa heidän kanssaan saman katon alle. Vaimo on minulle ok mutta en halua hänen kanssaan olla tekemisissä. Jos meillä joskus tulee ongelmia tässä suhteessa tästä tilanteesta tai jostain muusta niin sitten tulee. Se on sen ajan murhe ja voihan missä tahansa suhteessa tulla.
Kommentit (27)
Se nyt on päivänselvää, että osan mielestä tuo on ihan ok, mutta näiden palstamammaisten mielestä käsittämättömän suuri ihmiskunnanvastainen rikos.
*itun konservatiivimuijat, jotka eivät ikinä ole nauttineet seksistä, eivätkä tule nauttimaankaan. Eivätkä saa ukkoaan nauttimaan, koska häpeä ja ruma pillu ja kalanhaju ja marimekko.
En usko että itse voisin, koska olen sen verran mustasukkainen, että häiritsisi ajatus siitä etten ole tärkein nainen miehen elämässä. Muuten tuo kuulostaa järkevältä, joten jos tuo sopii teille, go for it.
Itse olisin tällaista tilannetta normaalisti kauhistellut enkä ikinä olisi puoli vuotta sitten ajatellut koskaan jakavani miestä toisen kanssa mutta nyt kun olen tässä tilanteessa niin kaikki on oikeastaan aivan kohdillaan.
Ap
No jos tuo on kaikille ookoo (siis myös sille miehen vaimolle), niin mikäs siinä.
Ei tuo nyt mitenkään kamalalta kuulosta. Siis oikeasti jos se vaimokin tietää tästä.
Minua häiritsisi olla yhdessä valehtelijan kanssa. En pääsisi yli enkä ympäri siitä, että tapailen miestä, joka haluaa pahaa omille läheisilleen.
Mutta, jos epäluotettavuus olisi minulle ok, niin mikäs siinä.
Elän itse samankaltaisessa suhdekuviossa, ja tämä toimii täydellisesti.
No tuota... Kuten jo yksi vastaaja totesikin, mitäs tässä sitten muuta kuin annatte mennä vain, jos pelisäännöt ovat kaikille tosiaan noin selvät.
Toivottavasti ovat, sillä onhan sitä aikojen saatossa kuullut vaikka minkälaista tarinaa siitä, kuinka mies on kertonut toiselle naiselleen ummet ja lammet, mutta jos oltaisiin suoraan kysytty vaimolta, tarina olisikin jo toinen.
Toivottavasti teidän tapauksessa kaikki kuitenkin perustuu rehellisyyteen. Eli eipä sitten muuta kuin nautit elämästäsi.
Vierailija kirjoitti:
En usko että itse voisin, koska olen sen verran mustasukkainen, että häiritsisi ajatus siitä etten ole tärkein nainen miehen elämässä. Muuten tuo kuulostaa järkevältä, joten jos tuo sopii teille, go for it.
Miksi et voisi olla tärkein? En kuvittele itse olevani tärkein toistaiseksi ainakaan enkä kyllä sellaiseksi pyri. Tilanne on hyvä näin mutta en näe mitään syytä miksi minä en voisi olla se tärkein. En ole koskaan pyytänyt miestä vaimoaan jättämään, ymmärrän taustalla olevan tilanteen. Ap
Jokainen elää kuten itselleen hyväksi kokee. Muistat vaan ottaa huomioon miten sosiaalinen ympäristö mahdollisesti suhtautuu lapsiisi, kun heidän äitinsä seurustelee varatun miehen kanssa.
Ja arvatenkin kuulit mieheltä, että vaimolle tämä on ok.....
Vierailija kirjoitti:
Minua häiritsisi olla yhdessä valehtelijan kanssa. En pääsisi yli enkä ympäri siitä, että tapailen miestä, joka haluaa pahaa omille läheisilleen.
Mutta, jos epäluotettavuus olisi minulle ok, niin mikäs siinä.
Luitko aloitusta ollenkaan? Ketä tässä mielestäsi valehtelee? Minä? Mies? Kuka? Ap
Vierailija kirjoitti:
Jokainen elää kuten itselleen hyväksi kokee. Muistat vaan ottaa huomioon miten sosiaalinen ympäristö mahdollisesti suhtautuu lapsiisi, kun heidän äitinsä seurustelee varatun miehen kanssa.
Tämä onkin ainoa huolenaiheeni. Ja siksi varmaan tännekkin nyt kirjoittelin. En tiedä mitä mieltä olen tulevaisuudessa mutta tällä hetkellä ajatus tästä että lapseni joskus tietäisivät tuntuu siltä että en haluaisi suhdetta jatkaa. Tämä onkin ainut epäilykseni.
Ja kaikille jotka epäilevät onko vaimo täysin ok asian kanssa ja tietääkl toaiaan mistä pn kyse niin yhteisesti kaikille: on tietoinen ja tämä hänelle täysin ok. Minulla on todisteita asiasta ja voisin vaimolle koska tahansa vaikka soittaa. Enempää en tästä asiasta jaksa jankata. Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi et voisi olla tärkein? En kuvittele itse olevani tärkein toistaiseksi ainakaan enkä kyllä sellaiseksi pyri. Tilanne on hyvä näin mutta en näe mitään syytä miksi minä en voisi olla se tärkein. En ole koskaan pyytänyt miestä vaimoaan jättämään, ymmärrän taustalla olevan tilanteen. Ap
Nimenomaan se ajatus siitä häiritsisi, riippumatta siitä, mikä on oikea tilanne.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nimenomaan se ajatus siitä häiritsisi, riippumatta siitä, mikä on oikea tilanne.
Ymmärrän, ennen kuin itse ajauduin tähän tilanteeseen niin ajattelin samoin. Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ymmärrän, ennen kuin itse ajauduin tähän tilanteeseen niin ajattelin samoin. Ap
Ja nyt kun ajattelen niin tämä vaimo ei tosiaan häiritse minua mutta jos mies haluaisi toisenkin tyttöystävän niin tähän en suostuisi ja olisin varmasti mustasukkainen. Ja kohta varmaan olen siinä tilanteessa että tässä sitä eletään pyhässä liitossa, minä, mies, vaimo ja toinen tyttöystävä. :D :D :D
No ei, mitä enemmän asioita mehustelen mielessäni niin luulen että tämä meidän suhde ei tule ikuisesti kestämään, juuri tästä vaimosta johtuen vaikka mustasukkaisuutta ei olekkaan. Kyllähän minä luultavasti joskus haluan jonkun miehen itselleni joka asua ja joka on vain minun. Nyt tämä tilanne on vain tosi hyvä ja mies ihana. ♥ Ap
Oletko vaimoni? Hänkin pitää yhteyttä varattuun mieheen. Enkä todellakaan pidä siitä. Ei jatkoon.
No mitä sitä tuomitsemaan.. jos teille kaikille on ok tämmöinen särjestely niin mikäs siinä!
Mistä tiedät että vaimolle ok. Pelkkään miehen sanaan en luottaisi.
Vierailija kirjoitti:
Oletko vaimoni? Hänkin pitää yhteyttä varattuun mieheen. Enkä todellakaan pidä siitä. Ei jatkoon.
En ole naimisissa, enkä ole koskaan ollut. Olen eronnut avoliitosta. Ap
No mitäpä tässä sitten. Jatkakaa, sanoo AV - tuomari.