Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voisitteko elää tällaisessa suhteessa?

Vierailija
18.02.2019 |

Olen itse 35 vuotias ja eronnut, minulla on 2 lasta. Olen muutaman kuukauden tapaillut muutaman vuoden minua vanhempaa miestä joka on naimisissa. Tapailemani miehen vaimolle (joka on miestään vanhempi) on täysin ok miehensä suhde. Nainen on tosiaan muutaman vuoden miestä vanhempi ja heillä on enemmänkin ystävyysavioliitto. Heillä ei ole lapsia.

En olisi ikinä kuvitellut päätyväni tähän tilaan mutta nyt jostain syystä tämä tuntuu ihanteelliselta. En halua lasteni arkeen ketään vierasta miestä joten minulle sopii vallan mainiosti että näen miestä vain kun minulla on lapsivapaata. Hänkään ei ole kinuamassa enempää aikaa kanssani koska hänellä on omat työt, harrastukset ja noh, vaimo. :D

En ole tavannut vaimoa mutta olen kuullut hänestä riittävästi ja nähnyt kuvia. Minua ei oikeasti edes haittaisi jos miehellä olisi vaimonsa kanssa jotain intiimiä mutta olen kyllä varma että ei ole. En halua tämän miehen kanssa koskaan naimisiin mutta välitän hänestä ja olen todella ihastunut. En halua lisää lapsia eikä mieskään halua. En myöskään ole koskaan muuttamassa heidän kanssaan saman katon alle. Vaimo on minulle ok mutta en halua hänen kanssaan olla tekemisissä. Jos meillä joskus tulee ongelmia tässä suhteessa tästä tilanteesta tai jostain muusta niin sitten tulee. Se on sen ajan murhe ja voihan missä tahansa suhteessa tulla.

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
18.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mistä tiedät että vaimolle ok. Pelkkään miehen sanaan en luottaisi.

No aapeehan vastas jo ylempänä

Vierailija
22/27 |
18.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä todiste että vaimolle ok? Se, että mies sanoo niin ja sanoo että vaimolle voi soittaa ei takaa mitään. Ellet ole tätä vaimon omin sanoin kasvotusten kuullut, niin kannattaa suhtautua varauksella tällaisiin lupiin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
18.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä todiste että vaimolle ok? Se, että mies sanoo niin ja sanoo että vaimolle voi soittaa ei takaa mitään. Ellet ole tätä vaimon omin sanoin kasvotusten kuullut, niin kannattaa suhtautua varauksella tällaisiin lupiin.

:D Luota nyt vaan mun sanaan kun sanon että tiedän. En rupea asiaa perustelemaan enempää. Todisteet kyllä löytyy. Teistä kukaan ei ole se vaimo jos sitä pelkäätte. Tai jos on niin tiedätte minusta. Asia osaltani loppuunkäsitelty. Ap

Vierailija
24/27 |
18.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä herättää omat epäilykset onko ap tietoinen onko oikeasti miehen vaimo samaa mieltä, kun voi mies sanoo yhtä ja tehdä toista

Vierailija
25/27 |
18.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

:D Luota nyt vaan mun sanaan kun sanon että tiedän. En rupea asiaa perustelemaan enempää. Todisteet kyllä löytyy. Teistä kukaan ei ole se vaimo jos sitä pelkäätte. Tai jos on niin tiedätte minusta. Asia osaltani loppuunkäsitelty. Ap

Ja sun sanas on vedenpitävä vai? Tiedät että mies on puhunut vaimolle vai vaimo on sanonut ei haittaa?

Vierailija
26/27 |
18.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap. Älä ole varma mistään. Vaimolla voi olla niin hieno luonne, ettei hän puutu miehensä asioihin. Et voi ikinä tietää, miltä hänestä voi tuntua. Hanki suosiolla itsellesi joku muu, älä varattua.

Vierailija
27/27 |
18.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos vastauksista, oli kiva jutella ja kuulla ajatuksianne! Nyt lähden lasten kanssa ulos, iloista kevättä kaikille! Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän viisi