Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mihin vaihtaa sairaanhoitajasta?

Vierailija
18.02.2019 |

Ei jotenkin vaan jaksa tätä työtä enää. Ehdotuksia?

Kommentit (37)

Vierailija
1/37 |
18.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapatyötön.

Vierailija
2/37 |
18.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eläintenhoitaja

Lentoemäntä/stuertti

Terveydenhoitaja

Veturinkuljettaja

Tradenomi

Bioanalyytikko

Fyssari

Röntgenhoitaja

Lentäjä

Hammashoitaja, hammaslääkäri

Suuhygienisti

Eläinlääkäri

Kasvatustieteet tai valtiotieteet yliopistolla

Farmasia

Insinöörialat

Toimintaterapeutti

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/37 |
18.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sairaantsemppaaja. Käviskö se?

Vierailija
4/37 |
18.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kela etsii jatkuvasti työntekijöitä määräajaksi ja vakituisiksikin. Sairaanhoitajan koulutuksella voit aivan hyvin hakea. Ei ilta- tai viikonlopputöitä. Etuustyössä olet hyvin vähän ihmisten kanssa tekemisisissä suoraan, enemmän puhelimitse.

Vierailija
5/37 |
18.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entäs terveenhoitaja ;)

Vierailija
6/37 |
18.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä mietin ihan samaa.. 2v opintoja takana ja olen pohtinut keskeyttämistä. Harkat on ollut kivoja ja koulussa on kivaa, mutta vasta nyt ymmärrän sen palkan. Siis se työn vastuu verrattavissa siihen palkkaan (2500-3500e/kk) on vaan yksinkertaisesti surkea. Ja minä kun tekisin päivätyötä saisin ton 2500e, se on saman verran mitä sain ilman koulutusta hanttihommissa. Joo ei kiitos.😂

Ala on tietenkin tosi tärkeä, mutta ei mua varten.

Vierailija
7/37 |
18.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Terveydenhoitaksi, lääkäriksi tai muuksi terveyden alan ammattilaiseksi opiskelussa voisi hyödyntää vanhaa osaamista. Ja toki mikä tahansa muu opiskeluala käy myös.

Vierailija
8/37 |
18.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo lopeta ihmeessä. Joka 5. Vaihtaa alaa jos oikein muistan.

Vierailija
9/37 |
18.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse vaihdoin nelivitosen sairaanhoitajan parikymppiseen parturikampaajaan, voin suositella

Vierailija
10/37 |
18.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Terveydenhoitaksi, lääkäriksi tai muuksi terveyden alan ammattilaiseksi opiskelussa voisi hyödyntää vanhaa osaamista. Ja toki mikä tahansa muu opiskeluala käy myös.

Mutta jos ap ei jaksa ihmisiä ja tota alaa ylipäänsä? Sellanen kuva mulle tuli heti.

Vierailija
11/37 |
18.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse vaihdoin nelivitosen sairaanhoitajan parikymppiseen parturikampaajaan, voin suositella

Huono valinta. Sairaanhoitaja voittaa parturikampaajan.

Vierailija
12/37 |
18.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lääkäriksi pääsy ei vaan ole sen helpompaa sairaanhoitajan koulutuksella kuin suoraan jostain lukiosta. Pääsykoe on jotain aivan muuta, mitä se itse opiskelu on lopulta. Fysiikkaa painotetaan paljon ja pitää osata oikeasti soveltaa sitä fysiikan osaamista ihan kuin insinööriksi pyrkisi. Jotenkin erikoista kun luulisi että biologialla ja kemialla olisi enemmän tekemistä lääkärinopintojen kanssa kuin ydinfysiikalla.

Vierailija
13/37 |
18.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tradenomi tai kauppis?

Vierailija
14/37 |
18.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ala myymään hanu ria, asiakkaita riittää ja rahaa tulee ovista ja ikkunoista.

Kyllä riippuu paljon siitä, onko hanuri vireessä?

Vierailija
15/37 |
18.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lääkäriksi pääsy ei vaan ole sen helpompaa sairaanhoitajan koulutuksella kuin suoraan jostain lukiosta. Pääsykoe on jotain aivan muuta, mitä se itse opiskelu on lopulta. Fysiikkaa painotetaan paljon ja pitää osata oikeasti soveltaa sitä fysiikan osaamista ihan kuin insinööriksi pyrkisi. Jotenkin erikoista kun luulisi että biologialla ja kemialla olisi enemmän tekemistä lääkärinopintojen kanssa kuin ydinfysiikalla.

Mä tunnen vaikka kuinka monta sairaanhoitajaa jotka hakenut lääkikseen ja päässyt ekalla sisään :D

Vierailija
16/37 |
18.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eläinsairaanhoitaja?

Vierailija
17/37 |
18.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lääke-edustajaksi. Saa reissata paljon ja palkka on erittäin hyvä.

Vierailija
18/37 |
18.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä olen ymmärtänyt, että sairaanhoitajilla oli joskus joku oma hakupolku lääkikseen.

Vierailija
19/37 |
18.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sairaanhoitajasta voit äkkiä singahtaa osastonhoitajaks ja ylihoitajaks :)

Vierailija
20/37 |
18.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sairaanhoitajasta voit äkkiä singahtaa osastonhoitajaks ja ylihoitajaks :)

..ja rahaa tulee - ja vastuuta :(

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi kuusi