Suositelkaa TOIMIVAA tulostinta!
Nykyinen on Epson Home- sarjaa ja täysin paska. Välillä toimii ja sitten kun seuraavaksi yrittää, niin jo on joku saatanan ongelma taas. Milloin väittää että tulostin on offline-tilassa, milloin kone ei löydä koko paskaa, milloin taas on joku virhe eikä se tulosta yhtään mitään, sitten on taas ongelmaa musteitten kanssa jne jne jne. Mun pää hajoaa tuon rakkineen kanssa!
Jos tässä maailmassa on yksikin tulostin, joka asentamisen jälkeen toimii ilman mitään tulostimen itse kehittelemiä ongelmia, niin kertokaa heti. Marssin saman tien kauppaan hakemaan sen ja heitän tuon paskan ikkunasta pihalle.
Kommentit (6)
Mulla in hp:n laser. Ikinä en ole mitään asennellut koneeseen ennen kuin tuon ja oli helppo. Toiminyt hyvin. Helppo skannatakin. Piuhalla koneeseen. Kone on nin vanha ettei langaton yhteys onnistu.
Vierailija kirjoitti:
Mulla in hp:n laser. Ikinä en ole mitään asennellut koneeseen ennen kuin tuon ja oli helppo. Toiminyt hyvin. Helppo skannatakin. Piuhalla koneeseen. Kone on nin vanha ettei langaton yhteys onnistu.
Kannattaisiko jo uusia se kone? Ei kai nyt kukaan tänä päivänä halua mitään piuhasotkua asuntoonsa, kaikki on langatonta ainakin meillä ja ei ole ongelmia toimivuudessa ollut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kannattaisiko jo uusia se kone? Ei kai nyt kukaan tänä päivänä halua mitään piuhasotkua asuntoonsa, kaikki on langatonta ainakin meillä ja ei ole ongelmia toimivuudessa ollut.
Tämä oli kai provo? Miksi se pitäisi uusia, jos toimii. Kuluttaminen turhaan ei ole kauhean tiedostava valinta.
Vierailija kirjoitti:
Laser-tulostin ja kun sen kytkee koneeseen tai verkkoon kaapelilla, niin pitäisi toimia ongelmitta.
Samaa olisin kirjoittanut.
Laser-tulostin ja kun sen kytkee koneeseen tai verkkoon kaapelilla, niin pitäisi toimia ongelmitta.