Olen nyt ollut 3 päivää ilman kahvia ensimmäistä kertaa vuosiin
Olen yllättynyt siitä, että nukun nyt 12h+ yöunia ja olen virkeä päivisin. Ehkä minulla on ollut univelkaa, jotka maksan nyt. Aion jatkaa tätä kokeilua ainakin pari viikkoa.
Kommentit (8)
Ok. Itse olin joskus useamman kuukauden, mutta en havainnut mitään hyötyä itselleni kahvinjuonnin lopettamisesta, joten aloitin uudestaan.
Vierailija kirjoitti:
Miksi?
Koska ehkä jatkuva väsymykyseni johtui huonoista yöunista, jotka kahvi saattoi aiheuttaa...
Ap
Omalla kohdalla kofeiini on pahempi huume kuin alkoholi. Vie yöunet vaikka joisi vaan kaksi kuppia aamulla ja nyt kun en ole puoleen vuoteen ostanut kahvia, niin silti tuntuu monena päivänä viikossa, että oispa kahvia. Alkoholia ei tee mieli oikein koskaan, mutta on sitä ihan mukava seurassa juoda muutaman kerran vuodessa.
Vierailija kirjoitti:
Omalla kohdalla kofeiini on pahempi huume kuin alkoholi. Vie yöunet vaikka joisi vaan kaksi kuppia aamulla ja nyt kun en ole puoleen vuoteen ostanut kahvia, niin silti tuntuu monena päivänä viikossa, että oispa kahvia. Alkoholia ei tee mieli oikein koskaan, mutta on sitä ihan mukava seurassa juoda muutaman kerran vuodessa.
Kummatkaan ei ole huumeita.
Sinccis
Vierailija kirjoitti:
Kauanko päänsärky kesti?
Taisi yhtenä päivänä jomottaa vähän.
Ap
Miksi?