Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Valtio maksaa Matti Nykäsen hautajaiset!

Vierailija
18.02.2019 |

Tuki välitetään opetus- ja kulttuuriministeriön kautta.
VALTIO on valmis korvaamaan mäkihyppääjälegenda Matti Nykäsen hautajaiskustannuksia 20 000 euroon asti, Eurooppa-, kulttuuri- ja urheiluministeri Sampo Terhon (sin) avustaja Toni Ahva viestittää Ilta-Sanomille.

https://www.is.fi/politiikka/art-2000006005563.html

Kommentit (411)

Vierailija
301/411 |
03.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Matti ei muuten enää muutamaan vuoteen antanut Merilälle haastatteluja Seiskaan. Jos Seiskassa oli Matista juttua niin joku muu toimittaja ne kävi tekemässä, kuten se viimeinen vierailu pikkuisen ennen Matin menehtymistä. Kyllä se on Pia joka fiksuna vaimona sai Matinkin näkemään asioiden oikean laidan.

Merilä irtisanoutui Seiskasta jo 2015, joten ei voinutkaan kirjoittaa juttuja Matista Seiskaan enää sen jälkeen.

Sai potkut sen jälkeen kun Matti herkesi antamasta haastatteluja, oli hyödytön.

Merilä alkoi kirjoittaa Hymyyn lähdettyään Seiskasta, ja Matti antoi hänelle haastatteluja Hymyyn.

Vierailija
302/411 |
03.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kappas kappas, ihan heti kun Matti vetäisi viimeisen henkosen, Pia kiirehti kutsumaan Merilän siunaustilaisuuteen, uskokoon ken tahtoo, minä en tuota lipevää ketkulaa enää usko.

""– Heti Matin menehdyttyä sai tekstiviestin Pialta, jossa hän kutsui minut siunaustilaisuuteen.

– Muutaman päivän jälkeen sain häneltä uuden viestin, jossa hän pahoitteli tilannetta. Pia kertoi, etten ollutkaan tervetullut, sillä eräs Matin sukulainen kielsi osallistumiseni.""

Ai ettien että, ihan ekana siis Matin menehtymisen jälkeen Pia kutsui Merilän siunaustilaisuuteen, tosi uskottavaa. Hah

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
303/411 |
03.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Matti ei muuten enää muutamaan vuoteen antanut Merilälle haastatteluja Seiskaan. Jos Seiskassa oli Matista juttua niin joku muu toimittaja ne kävi tekemässä, kuten se viimeinen vierailu pikkuisen ennen Matin menehtymistä. Kyllä se on Pia joka fiksuna vaimona sai Matinkin näkemään asioiden oikean laidan.

Merilä irtisanoutui Seiskasta jo 2015, joten ei voinutkaan kirjoittaa juttuja Matista Seiskaan enää sen jälkeen.

Sai potkut sen jälkeen kun Matti herkesi antamasta haastatteluja, oli hyödytön.

Merilä alkoi kirjoittaa Hymyyn lähdettyään Seiskasta, ja Matti antoi hänelle haastatteluja Hymyyn.

Se, että Merilä kirjoitti Matista, ei tarkoita että Matti olisi antanut haastattelun. Satusetä keksi juttuja ja korosti itseään, vähät välitti muista.

KAI MERILÄ MYÖNTÄÄ KIRISTÄNEENSÄ JULKKIKSIA: TÖRKYJUORUT LAKAISTAAN MATON ALLE MIKÄLI HAASTATTELUUN SUOSTUTAAN

https://www.radiorock.fi/#!/post/57c924b7b6ec7803005c0b65

Vierailija
304/411 |
03.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan höpöhöpöukko koko Merilä.

Keksi törkyjuoruja ja kiristi julkkiksia tai

vei ne kännäämään ja haastatteli humalaisia.

"Kai Merilä nousi luottotoimittajaksi ryyppäämällä julkkisten kanssa"

Vierailija
305/411 |
03.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Satusetä. onkohan se oikeasti saanu keneltäkään ikinä oikeasti yhtään haastattelua, ilman että olisi itse keksinyt juttuja tai juottanu porukan känniin?!

- "Esimerkki siitä miten juttuja sorvattiin tyhjästä" – Näin Kai Merilä muistelee yhteistyötään Petteri Jussilan kanssa"

https://www.tamperelainen.fi/artikkeli/432002-esimerkki-siita-miten-jut…

Vierailija
306/411 |
03.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä mä sanoin, ei ole toivottu henkilö Matti Nykäsen perheenjäsenten mielissä juottotoimittaja.

Kai Merilää ei nähty Matti Nykäsen hautajaisissa - nyt syy selvisi: Porttikielto!

https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/b7b565cf-a399-4711-8804-ebe86a…

Ihan loistavaa, hyvä Matin perheenjäsen. Vielä kehtaa ketkula ihmetellä, mitä on tehnyt ansaitakseen tämän. Noh, vaikka se, että teit Matista naurun alaisen tempauksillasi, kirjoittelit potaskaa ja ylistit itseäsi Matin kustannuksella ja kävit hakemassa katkolta useamman kerran kesken pois ja veit etelään ennen kuin oikeat ystävät kerkesi väliin. Olet oksetus.

Yhteen aikaanhan Merilällä oli kova hinku päästä radioon ja televisioon ja juotti sitten Nykäsen känniin aina ennen itse sopimiaan haastatteluja, jotta känninen Matti voitiin sivuuttaa ja Merilä sai olla äänessä ja kehua, kuinka hyviä ystäviä tässä ollaan. Oikea ystävähän ei anna juoda ennen tärkeää tapahtumaa tai ainakin vie liian humalaisen ystävänsä kotiin eikä häpäise tätä julkisuudessa.

Vierailija
307/411 |
03.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kappas kappas, ihan heti kun Matti vetäisi viimeisen henkosen, Pia kiirehti kutsumaan Merilän siunaustilaisuuteen, uskokoon ken tahtoo, minä en tuota lipevää ketkulaa enää usko.

""– Heti Matin menehdyttyä sai tekstiviestin Pialta, jossa hän kutsui minut siunaustilaisuuteen.

– Muutaman päivän jälkeen sain häneltä uuden viestin, jossa hän pahoitteli tilannetta. Pia kertoi, etten ollutkaan tervetullut, sillä eräs Matin sukulainen kielsi osallistumiseni.""

Ai ettien että, ihan ekana siis Matin menehtymisen jälkeen Pia kutsui Merilän siunaustilaisuuteen, tosi uskottavaa. Hah

No näinpä, tämä on just tota juottotoimittajan itsensä korostamista ja korottamista. Tyypillistä bullshitiä ja aina joku onneton menee halpaan ja uskoo.

Vierailija
308/411 |
03.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten se Matti sattuikin aina olemaan kännissä ja ihan änkyrässä just Merilän seurassa. Kumma sattuma. Mä pystyn oleen mun ystävien kanssa selvin päittenkin.

Vierailija
309/411 |
03.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei, Merilän Matista kirjoittamat kirjatkin on nimiltään Minun ja Matin rankka reissu ( siis ekana minä! ) ja Luottotoimittaja ( ei enää nimeen muita kuin minä!)

Hupiukko, kertakaikkiaan

Vierailija
310/411 |
03.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä mä sanoin, ei ole toivottu henkilö Matti Nykäsen perheenjäsenten mielissä juottotoimittaja.

Kai Merilää ei nähty Matti Nykäsen hautajaisissa - nyt syy selvisi: Porttikielto!

Hyvä Pia, just näin, ei kannata olla Merilän kans enää missään tekemisissä.

Vierailija
311/411 |
03.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvänä asiana pidän sekä valtiota maksumiehenä että Merilän porttikieltoa.

Vierailija
312/411 |
03.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Samaa mieltä, hyvä Pia, fiksu teko.

Vierailija
313/411 |
03.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Matti nousi viimeiseen lentoon,

jalat ei kosketa enää maata,

ikuinen elämä ruumiiseen hentoon,

vaikkei koskaan maahan palata saata.

Pilvien yllä saa vapaana liitää,

ikuinen rauha rinnassaan on,

ajatus yhteisiin aikoihin kiitää,

kaipuu ja suru jäi suunnaton.

Uljaassa liidossa kotkien lailla,

vapaus ja rauha sielussaan,

mitään et enää oo lintunen vailla,

iloa, riemua tunnet nyt vaan.

- Kopioin nää tuolta aikaisemmalta sivulta, mistä nää sanat on tai kenen teksti?

Onpa osuva Matille, vai onko ihan hänelle kirjoitettu.

Vierailija
314/411 |
03.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaunis oli se pieni kappeli ja kunnioittavasti yleisömassat aidan takana eikä pihalla. Tilaisuus oli kyllä ollut niin upea, että olisin ehdottomasti halunnut olla paikalla vaikka ymmärrän täysin perheen valinnan pitää siunaus pienessä piirissä.  Kunpa Jussi Lampi julkaisi sen viimeisen muistovirren.

Vierailija
315/411 |
03.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kukahan tuo nuorimies oikein onkaan, voisi kyllä ikänsä puolesta olla Pian vanhempi poika, Matin ystävän Arin vieressä näytti seisovan koko ajan, olisko voinu olla Arin poika, Matin kummipoika vaikka?

Oliko Matin oma poika?

Vierailija
316/411 |
03.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä vielä tuo Urheiluruudun Matti Nykänen muistopätkä hautajaisillalta.

Alkaa kohdasta 1.10  Tyylikäs.

https://areena.yle.fi/1-4596059?seek=1441

Vierailija
317/411 |
03.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kehutte niin väärää puuta. Eveliina ja Matin siskot tämän päätti. Hyvä niin.

Vierailija
318/411 |
03.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kehutte niin väärää puuta. Eveliina ja Matin siskot tämän päätti. Hyvä niin.

Päätti kuka päätti, pääasia ettei verenimijä ollut paikalla.

Vierailija
319/411 |
04.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tässä vielä tuo Urheiluruudun Matti Nykänen muistopätkä hautajaisillalta.

Alkaa kohdasta 1.10  Tyylikäs.

https://areena.yle.fi/1-4596059?seek=1441

Hieno pätkä!

Vierailija
320/411 |
04.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kolumnisti Marko Lempisellä ei yleensä ole hyvää sanaa sanottavanaan kenestäkään:

"Kommentti: Matti Nykänen nousi tuoliltaan, tuli halaamaan ja sanoi lohduttavat sanat – kotonaan Nykänen näytti, millainen hän pohjimmiltaan oli omana itsenään"

https://www.is.fi/makihyppy/art-2000006020394.html

Nää Lapisen kolumnit Nykäsestä on olleet todella koskettavia.

No Lampinen olikin Masan oikea ystävä.

Ankara kynämieskin herkistyi Nykäsen hautajaisissa:

Nykäsen pitkäaikaisen ystävän ja bändikaverin Jussi Niemen soittaessa kappelissa kauniisti kitarallaan mieleen tulee se Masa, joka oli avulias, ystävällinen, hyväsydäminen ja välittävä. Hän halusi, että kaikilla asiat olivat hyvin. Hän vain halusi olla – yksi muista. Ei sen enempää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme viisi