Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä kk-velotteisia viihdepalveluita sinulla on?

Vierailija
18.02.2019 |

Spotify, Netflix, tv:n kanavapaketteja yms siis? Montako tällaista kuukausiveloitteista viihdepalvelua sinulla on, paljonko niihin menee rahaa ja käytätkö niitä niin paljon, että saat vastinetta rahalle?

Minulla on Storytel (15€/kk, ostan aina puoleksi vuodeksi kerrallaan) ja spotify silloin, kun sieltä tulee tarjous (esim 9,90€/3kk). Storytel on hintansa arvoinen, spotify ei olisi normaalihinnalla.

Kommentit (66)

Vierailija
61/66 |
12.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Netflix, HBO, AppleTV ja Audible UK.

Vierailija
62/66 |
12.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

YLE

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/66 |
12.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Netflix ja Spotify kuudelle ihmiselle.

Vierailija
64/66 |
12.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole mitään viihdepalveluita, enkä tajua miten teidän rahanne riittävät. Minulla ainoat kuukausimaksulliset palvelut puhelinliittymän ja netin lisäksi ovat Nordean verkkopankkitunnus 4,50e/kk ja Applen iCould 0,99e/kk. En ota edes ikinä ilmaisjaksoja joita tarjotaan joka paikasta, koska ne muuttuvat automaattisesti jatkuvaksi tilaukseksi ja irtisanominen voi olla mahdotonta.

Telkkarissani on Astran satelliittikanavat ilmaiseksi, Spotifyn ilmaisversio on hyvin vähäisessä käytössä ja kirjoissa on tyytyminen kirjaston vaatimattomaan e-kirjatarjontaan sekä kirpparilta kannettuihin.

Vierailija
65/66 |
12.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mitään, netflix oli mutta mitään ei ikinä löytynyt ja oli pakko jatkaa warettamista.

Vierailija
66/66 |
12.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Spotifysta maksan ympäri vuodeen. Äänikirjapalveluilta ostan tarjouksista, joskus harvoin täyteen hintaan. Tällä hetkellä on myös Disney+ ollut pari kuukautta, mutta irtisanon sen varmaan seuraavan veloituksen jälkeen. Ei tule niin paljon katseltua.

Netflix on perhetililtä isäni maksamana, HBO:ta maksaa puolisoni. Aina välillä olen tilannut muitakin (Ruutu+), mutta en halua jättää palveluita roikkumaan juuri sen takia, että kuukaudessa noista tulee kyllä vähällä jo iso potti.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä kahdeksan