Mitä kk-velotteisia viihdepalveluita sinulla on?
Spotify, Netflix, tv:n kanavapaketteja yms siis? Montako tällaista kuukausiveloitteista viihdepalvelua sinulla on, paljonko niihin menee rahaa ja käytätkö niitä niin paljon, että saat vastinetta rahalle?
Minulla on Storytel (15€/kk, ostan aina puoleksi vuodeksi kerrallaan) ja spotify silloin, kun sieltä tulee tarjous (esim 9,90€/3kk). Storytel on hintansa arvoinen, spotify ei olisi normaalihinnalla.
Kommentit (66)
Elisa viihde ja bookbeat/storytel vähän sen mukaan onko tarjouksia.
Spotify, käytän päivittäin. Netflix ja C-more, ne voisi kyllä lopettaa. Hbo:n juuri lopetin. Viki (aasialaisia sarjoja) käytän päivittäin ja on halpa. Mondly-kielikurssisovellusta käytän liian vähän, joten senkin voisi lopettaa. Näihin menee noin 60 €/kk.
Netflix, hbo, storytell ja spotify.
Netflix, hbo, storytell ja spotify.
Minulla ei ole yhtäkään, muita harrastuksia ehtii ja jaksaa kun ei istu telkkarin ääressä lihomassa kuten suurin osa suomalaisista tekee.
Vierailija kirjoitti:
Minulla ei ole yhtäkään, muita harrastuksia ehtii ja jaksaa kun ei istu telkkarin ääressä lihomassa kuten suurin osa suomalaisista tekee.
Lähetän sulle onnittelusähkeen.
Elisa Viihde, oliko jotain 12e kk.
Amazon Audible, oliko jotain 13e kk.
CMore Total 29.90 € (ja lisäksi kaapelikortti, jonka kuukausimaksua en muista, mutta pari kertaa vuodessa Telia laskuttaa siitä parikymppiä kerrallaan) formuloiden takia, joskus tulee muutama elokuva katsottua. Se menee minun pussistani. Mies maksaa vajaan kympin Viaplay-striimauksesta kuukaudessa. Siinä ne sitten ovatkin. Spotify meillä on molemmilla ilmaisversiona, mutta eipä sitä niin kauheasti tule kuunneltua nykyisin, eli maksullisena ei kannata ottaa.
Spotify ja Netflix, molemmat miehen kanssa yhteisiä. Olisiko 2x15e kuussa, en muista tarkkaa hintaa vaikka yhteiseltä tililtä menevät. Ehdottomasti hintansa arvoisia, etenkin spotifyta käytetään tunteja päivässä molemmat, ja netflixiäkin päivittäin. Tavallista tv:tä tai radiota meillä ei ole käytetty kohta vuosikymmeneen.
Duolingon Plus-jäsenyys on ja kaipa sen voi viihteeksi laskea, mutta mitään muita ei ole.
Paikalliskirjastollani on niin hyvä ilmaissovellus äänikirjojen kuunteluun ja e-kirjojen lukuun, niin se on riittänyt minulle. Jos tuo sovellus joskus lakkaa toimimasta, niin saatan sitten ostaa jonkin äänikirjajutun.
Storytel on vaan oltava minulla. Rakastan sitä niin paljon. Tykkään kuunnella tarinoita ja se ei vaan tunnu samalta millään muulla sovelluksella.
M38
Disney+, sopii lapsille tosi hyvin. Hinta muistaakseni 8,99 / kk.
Discovery+. Sen avulla saan ruokittua true crime nälkäni. Lisäksi sieltä löytyy lukuisia 90 days spin offeja.
En ole ylpeä tästä 🤣🤣🤣.
Vierailija kirjoitti:
Discovery+. Sen avulla saan ruokittua true crime nälkäni. Lisäksi sieltä löytyy lukuisia 90 days spin offeja.
En ole ylpeä tästä 🤣🤣🤣.
Sama homma täällä.
Viaplay tai Netflix on myös välillä, mutta kyllä D+:ssa on vaan eniten katsottavaa...
Satunnaisesti Bookbeat tai vastaava.
Netflix
Viaplay
DNA TV hub
CMore total
Ruutu+
HBO Max
Telia TV liiga
Disney+
Spotify
Siinä taisi olla kaikki...
Pelkkä laajakaista liittymä.Ei mitään maksulisia viihde kanavia.Maailman kaikki tv kanavat kun saa näkyville netin kautta ilmaisiksi.Jokaiselle todella jotain sieltä löytyy.
Ei mitään, 0€/kk, minusta melko edullista.
Ainoastaan Spotify. Ihan on hintansa arvoinen kun kuuntelen päivittäin musiikkia ja podcasteja.
Storytel ja netflix lahjakortilla.