Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vanhempi jankuttaa valemuistojen syntymisestä heti, kun sanot jotakin lapsuudestasi

Vierailija
18.02.2019 |

Hienosti osataan käsitellä asioita meidän perheessä. Onko muilla vastaavaa menoa?

Kommentit (44)

Vierailija
41/44 |
18.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla nousee suorastaan väkivaltaisia tunnelmia sellaista ihmistä kohtaan, joka tämän tapaisissa (edes vähänkään ) keskusteluissa käyttää pakotienään kommentteja: - mennyt on mennyttä

- sitä tikulla silmään joka vanhoja muistelee

- se mennyttä ei sitä voi muuttaa

ynnämuuta idiotismia. Saatana. 

Pitäisi vaan ottaa lutkusta kiinni ja ravistella niin kauan että alkaa kuva katsojalle kirkastumaan.

Nimim. Kerran kävin terapeutilla, ja olin niin täynnä raivoa kaikesta, että täti vaan sanoi koko keskustelusta sitten että  " pitää pystyä antamaan anteeksi". 

Vierailija
42/44 |
18.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla nousee suorastaan väkivaltaisia tunnelmia sellaista ihmistä kohtaan, joka tämän tapaisissa (edes vähänkään ) keskusteluissa käyttää pakotienään kommentteja: - mennyt on mennyttä

- sitä tikulla silmään joka vanhoja muistelee

- se mennyttä ei sitä voi muuttaa

ynnämuuta idiotismia. Saatana. 

Pitäisi vaan ottaa lutkusta kiinni ja ravistella niin kauan että alkaa kuva katsojalle kirkastumaan.

Nimim. Kerran kävin terapeutilla, ja olin niin täynnä raivoa kaikesta, että täti vaan sanoi koko keskustelusta sitten että  " pitää pystyä antamaan anteeksi". 

Ihan höpöhöpöä. Ei tarvitse antaa anteeksi sellaisille, jotka eivät edes ymmärrä vahingoittaneensa lastaan pahasti (ja jatkavansa yhä vahingollista toimintaansa mitätöimällä lasta vielä aikuisenakin). Viha on silloin täysin normaali ja terve tunne. Kyllä omiin vanhempiin saa olla pettynyt, jos he huonosti osansa ovat hoitaneet.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/44 |
19.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
44/44 |
19.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millaista reagointia te sitten kaipaisitte vanhemmiltanne?