Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Exä uhka vai mahdollisuus?

Ap
18.02.2019 |

Erosin tosiaan exäni kanssa noin kuukausi sitten. Eromme syy oli yksinkertaisesti se, että etenimme niin nopeasti, että tuntu, ettei kummallakaan ole omaa elämää. Myös "kulttuurimme" erosi aika voimakkaasti. Olemme molemmat suomalaisia, mutta minun elämäntyylini ja ystäväni ovat todella erilaisia häneen verrattuna. Päätös oli aika hätäinen. No henggailimme silti samantapaisesti eromme jälkeenkin, mutta molemmille oli mahdollisuus tapailla muitakin. Tiedän, todella typerä ja myrkyllinen tilanne. Exäni sitten tapasi toisen ja nyt he ns. tapailevat. Ovat harrastaneet seksiä ja käyneet treffeillä. Tämä tyyppi on todella ihastunut exääni. Samaan aikaan myös me olemme kokoajan "henggailleet". Olemme yrittäneet ottaa etäisyyttä ja lopettaa yhteydenpitoa, mutta emme vain pysty siihen. Exäni sanoo, että haluaisi olla kanssani, eikä tunne tähän toiseen henkilöön mitään tunnetta. Meillä kuitenkin oli syymme erota. Minä taas en kestä tuota toisen kanssa tapailua ja haluaisin myös antaa suhteellemme uuden mahdollisuuden. Exäni kuitenkin tekstailee tuolle toiselle ja käy hänen kanssaan paikoissa ja kehuu häntä minun kuullen. Sanoo, että ei osaa valita sillä tunteet ovat minua kohtaan, mutta tämän uuden ihmisen kanssa mätsää elämät paremmin. Pitäisikö minun vaan jättää tämä sotku taakseni ja sanoa fuck it...mitä te tekisitte?

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
18.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Exäsi on tehtävä päätös ja jätettävä toinen jos haluaa sinut

Vierailija
2/3 |
18.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Törkeä ihminen tuo ex. Jättäisi sen toisen. Hyväksikäyttäjä, yök.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
18.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa vähän että haluat exän koska joku toinenkin on hänestä kiinnostunut.