Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi ihmiset jumittavat seksittömissä parisuhteissa?

Vega
18.02.2019 |

Olen ollut pitkään sinkku ja yhtä kauan ihmetellyt ihmisten parisuhteita. Törmään tämän tästä miehiin, jotka haluaisivat pettää vaimojaan kanssani. Suuri osa haluaisi ihan säännöllisen seksisuhteen kanssani. Näitä kaikkia miehiä yhdistää se, ettei avioero ole vaihtoehto seksielämänsä parantamiseen. Eivät siis saa joko ollenkaan tai sitten vain äärimmäisen vähän seksiä vaimoiltaan. Osa jopa nukkuu eri huoneissa kuin vaimonsa. En lähde tässä erittelemään heidän kertomiaan syitä seksittömyyteen eikä kaikki sitä kerrokaan. Eikä minua sellainen edes kiinnosta. Ihmettelen vain, että minkälainen parisuhde sellainen on, jossa ei ole ollenkaan seksiä. Minusta sellainen ei ole mikään parisuhde vaan kaverisuhde. Onko järkeä sellaisessa edes olla? Miksi miehet ja naiset ovat sellaisessa parisuhteessa, jossa ei ole intiimiä läheisyyttä ja seksiä? Onko se erilleen lähteminen niin pelottavaa? Lapsethan ei voi olla ainoa syy olla yhdessä. Omat vanhempani olivat yhdessä aikuisuuteeni asti, mutta eivät olleet onnellisia ja sen kyllä huomasi lapsetkin. Ei tullut kunnollista käsitystä avioliitosta, koska en nähnyt vanhempieni välillä lämpöä ja rakkautta. Miettikääpähän sitä kun kituutatte yhdessä pelkästään lasten vuoksi.

Olkaa huoleti naiset! En ole juoksemassa teidän seksinnälkäisten miestenne perässä. Olen sanonut jokaiselle, etten koske varattuihin miehiin. Kyllä meressä kaloja on ihan vapaitakin. Mutta näihin pohdintoihini toivoisin rehellisiä vastauksia eikä mitään potaskaa tai paskan puhumista (mitä täällä eniten tunnutaan harrastavan, ei millään pahalla.)

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
18.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakkaus. Pitkä yhteinen menneisyys, muistot. Ovat parhaat ystävät toisilleen.

Myös: valehtelevat etteivät kotona saa, kun tarvisi päästä kokeilemaan vierasta pimpukkaa.

Vierailija
2/9 |
18.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakastan vaimoani yli kaiken.silti seksiä ei ole ollut 9v koska hirvikolarin seurauksena vaimoni 4 raaja halvaantui työmatkallaan.no joka tapauksessa kaipaan seksiä välillä joku voi sanoa et runkkaa mut se ei silti korvaa seksiä.vaimo on jopa pyytäny että kävisin panemas muita.niin tai näin vaimoani en tule koskaan jättämään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
18.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rakastan vaimoani yli kaiken.silti seksiä ei ole ollut 9v koska hirvikolarin seurauksena vaimoni 4 raaja halvaantui työmatkallaan.no joka tapauksessa kaipaan seksiä välillä joku voi sanoa et runkkaa mut se ei silti korvaa seksiä.vaimo on jopa pyytäny että kävisin panemas muita.niin tai näin vaimoani en tule koskaan jättämään.

Olen tosi pahoillani teidän molempien puolesta. Todella surullista. En voi muuta kuin toivottaa vain jaksamista molemmille.

Vierailija
4/9 |
18.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Myös: valehtelevat etteivät kotona saa, kun tarvisi päästä kokeilemaan vierasta pimpukkaa.

Rakkaus on yksipuolista, jos ei ole seksiä, eli tuossa tapauksessa nainen ei rakasta miestään. Tähän joku sanoo, että kuten ystävää tai veljeä, mutta se nyt vaan ei riitä, eikä lasketa. 

Vierailija
5/9 |
18.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Rakkaus on yksipuolista, jos ei ole seksiä, eli tuossa tapauksessa nainen ei rakasta miestään. Tähän joku sanoo, että kuten ystävää tai veljeä, mutta se nyt vaan ei riitä, eikä lasketa. 

Anteeksi, mutta tuo oli oma kokemukseni naisena pitkässä parisuhteessa, jossa mies ei halunnut seksiä. Varmasti rakasti minua ja paljon. Ei vain sillä tavalla. Hyvä tavaton, rakkautta on monenlaista. Hänen oli silti aitoa. Ei riittänyt minulle. 20 v katselin ja odotin muutosta. Heräsin.

Vierailija
6/9 |
18.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen itse elänyt melko seksittömässä pitkässä suhteessa. Syitä nyt oli monia. Mies oli minuuttimuna joten en saanut seksistä mitään. Sen lisäksi hänen olisi pitänyt aina monta päivää ”ladata” ennen kuin pystyisi uusintaan. Mutta meidän väliltämme puuttui myös aito rakkaus. Ei ollut intohimoa. Loppuvuosina toinen jo ihan suorastaan ällötti. Mutta koska oli mustasukkainen ja kontrolloiva niin en uskaltanut lähteäkään. Lopulta lähdin, vaikka toinen järjestikin järjettömän show’n siitä.

Sitten kääntyi uusi vaihe elämässä. Treffailu. Juuri tuollaisia kokemuksia kuin sinullakin. Varatut miehet vonkasivat. Ärsytti se, enkä alkanut millekään. Olen itse sitä mieltä, että miehet eivät uskalla/halua itse ottaa eroa. Ehkä sitten jos olisi uusi nainen jo valmiiksi, niin voisivatkin tehdä siirron. Eikö pettäminen muutenkin kerro suhteen ongelmista useimmiten, niin ehkä toivovatkin jäävänsä joskus kiinni, jotta nainen voi sitten päättää erota.

Joka tapauksessa, nyt olen ikionnellisesti uudessa liitossa miehen kanssa, joka on kuin tehty minulle. Eilenkin seksiä oli kaksi kertaa, vaikka vuosia on jo takana. Emme vaan saa tarpeeksi toisistamme.❤️

Vierailija
7/9 |
18.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle on varattujen miesten taholta vuosien aikoina ehdoteltu seksiä lukemattomat kerrat, en edes jaksa laskea. Itsekin olen varattu.

Syitähän nyt on monia, ja tuo on vaan yksi jäävuorenhuippu että ei ole enää ollenkaan seksiä. Seksi voi olla huonoa, se kyllästyttää, sitä on liian harvoin, tekee mieli kokeilla uutta jne. Osa on sitten oikeasti niitä jotka on kokonaan ilman, mutta jäävät suhteeseen muista syistä, taloudellisista, henkisistä, lapsien vuoksi, rakkaudestakin.

Mitäpä se sua niin paljon mietityttää miksi. Näin on ollut maailman sivu, eivät ihmiset ole niin seksuaalisesti yksiavioisia kuin edelleen useimmat haluavat uskoa. Haluja on ja joskus ne haluaa toteuttaa myös ja ehdotellaan. Anna muiden elää niinkuin tykkäävät, se on heidän elämä.

Vierailija
8/9 |
18.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikää 50, 26 yhteistä vuotta takana. Vielä jaksaa jatkaa:

- Yhteiset seksimuistot. Alussa seksiä oli hyvin, nyt viimeisimmät 10 vuotta enää vain erittäin harvoin.

- Yhteiset kolme lasta, josta yksi kotona vielä

- Yhteiset historia, kokemukset ja ystävyys

- Yhteinen huusholli ja mökki ja niistä yhteistä velkaa jäljellä

- Yhteiset ystävät ja harrastuksia

- Yhtenevät taustat, sivistystaso

Seksinnälkää olisi edelleen. Vaimo on sanonut, että olen "vapaa menemään", mutta se ei minua vapauttanut. Olen saanut pari kiinnostavaa ehdotustakin. En vaan halua ottaa riskiä ja pilata kaikkea nykyistä. Kohta jo olemme vanhojakin. Jos seikkailut meninisikin pieleen ja pilaisi suhteemme, niin on sitten lopun elämää yksin vai?

Vierailija
9/9 |
19.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse 20v. liiton jälkeen avosuhteesta kävelemmän lähteneenä, omalla kohdallani voisin sanoa, että parisuhteessa ollaan:

a) tavan takia/järkisyistä (tähän kuuluu mm. taloussyyt ja epätyydyttävä seksielämä)/lasten takia jne. tai

b) rakkauden takia, yhteen kasvaneen terveen suhteen takia (tähän kuuluu myös tyydyttävä seksielämä) jne.

Itse lähdin suhteesta vaihtoehto a) takia ja kaipasin elämääni rakkautta ja vähintäänkin tyydyttävää (mieluiten erittäin hyvää) seksielämää. No lopulta sain molempia ja samassa suhteessa olen edelleen...ehkä sinne loppuun asti jopa.

Itse olen sitä mieltä, että tätä lyhytkestoista elämää ei pidä "haaskata" puhtaasti järkiperusteisiin syihin vedoten, koska se harvoin tekee ketään oikeasti onnelliseksi. Kannattaa miettiä asioita, myös sen oman onnellisuuden kantilta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi kahdeksan