Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies uhkaa jättää miehen vanhempien takia

Vierailija
17.02.2019 |

Olen 28-vuotias nainen ja mieheni pian 29 v. Mieheni vanhemmat ovat suuttuneet minulle, ja nyt mieheni uhkaa jättää minut siksi, koska vanhemmat eivät enää pidä minusta. Olemme ollut miehen kanssa yhdessä lähes 4 vuotta ja asuneet yli 3 v yhdessä. Onko normaalia että vanhemmat vaikuttavat noin paljon aikuisen miehen mielipiteeseen?

Kommentit (142)

Vierailija
101/142 |
21.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä ei valitettavasti ole trolli.

Ap

Vierailija
102/142 |
21.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies on todella liikaa kiinni vanhemmissa vielä. Miehen vanhemmat ovat n. 60-vuotiaita. Mies sanoi kerran että pelkää että vanhemmat kuolevat, vaikka heillä ei ole mitään vakavaa sairautta. Rakastan miestä mutta haluaisin että hän tajuaa että pitää irtaantua vähän enemmän vanhemmista jo tässä iässä. Minä olen hänen perheensä nyt.

Ap

No kuule todellisuus näyttää nyt kertovan toista. Sinä et ole enää miehen perhettä, mikset ole jo tajunnut? Olet kynnysmatto jonka toivotaan häipyvän. Eikö sinulla ole mitään arvokkuutta?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/142 |
21.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

"No kuule todellisuus näyttää nyt kertovan toista. Sinä et ole enää miehen perhettä, mikset ole jo tajunnut? Olet kynnysmatto jonka toivotaan häipyvän. Eikö sinulla ole mitään arvokkuutta?"

Haluaisin kyllä miehen kanssa muodostaa perheen eikä miehen vanhempien, eikä minua voi kohdella näin. 

Ap

Vierailija
104/142 |
21.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi vanhemmat ovat suuttuneet? Millä tavalla olet suututtanut heidät?

Vierailija
105/142 |
21.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei olisi pitänyt sanoa mitään omaa mielipidettä muutosta. Nyt joudun kärsimään. Kaikki olisi hyvin jos en olisi sanonut mitään. Surettaa ajatus että tulisi ero.

Ap

Vierailija
106/142 |
21.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tämä oikeasti totta?

Vierailija
107/142 |
21.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies on todella liikaa kiinni vanhemmissa vielä. Miehen vanhemmat ovat n. 60-vuotiaita. Mies sanoi kerran että pelkää että vanhemmat kuolevat, vaikka heillä ei ole mitään vakavaa sairautta. Rakastan miestä mutta haluaisin että hän tajuaa että pitää irtaantua vähän enemmän vanhemmista jo tässä iässä. Minä olen hänen perheensä nyt.

Ap

Rakastat rakkautta.

Löydät kyllä otollisemman kohteen rakkaudellesi. Tuo mies ei näytä sitä kaipaavan. Hän on ikuinen lapsi, jolle vanhempien auktoriteetti merkitsee turvallisuutta ja huolettomuutta.

Vierailija
108/142 |
21.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Rakastat rakkautta.

Löydät kyllä otollisemman kohteen rakkaudellesi. Tuo mies ei näytä sitä kaipaavan. Hän on ikuinen lapsi, jolle vanhempien auktoriteetti merkitsee turvallisuutta ja huolettomuutta."

Kyllä, parisuhde on tärkeä. Miehen tulee olla luotettava ja sitoutumishaluinen. Haluaisin, että mieheni haluaisi kanssani yhteisen elämän johon vanhemmilla ei olisi liikaa sananvaltaa.

Ap

Vierailija
109/142 |
22.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
110/142 |
22.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juttelin miehen kanssa nyt ja hän sanoi että ei haluaisi jatkaa, koska vanhempansa eivät enää luota minuun. Se on siis ainoa syy. Hän sanoi ettei tiedä voiko jatkaa naisen kanssa, johon omat vanhemmat eivät luota.

Ap

Vierailija
111/142 |
22.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ero tulee olemaan sinulle helpotus. Pääset ehkä kehittämään itsetuntoasi ja ymmärrät ettet tarvitse huonoa suhdetta mihinkään.

Vierailija
112/142 |
22.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, toivottavasti itsetunto paranee vielä. Mies on töninyt minua joskus ja puri minua kerran sormeen. Jos tämä loppuu toivon että voin vielä luottaa normaaliin mieheen.

Ap

Vierailija
113/142 |
22.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin, toivottavasti itsetunto paranee vielä. Mies on töninyt minua joskus ja puri minua kerran sormeen. Jos tämä loppuu toivon että voin vielä luottaa normaaliin mieheen.

Ap

Jätä tuollainen kakara vaan vanhemmilleen. Pitäkööt hyvänään.

Vierailija
114/142 |
22.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies on aina ollut sellainen että alkaa helposti mököttää jos joku ei mene hänen mielensä mukaan. Joskus kun hain "väärää" limsaa hänelle kaupasta alkoi mököttää. Me käydään vuorotellen kaupassa. Tämä ei ole provo. Miehen äiti ilmeisesti ajattelee että mies on aina oikeassa ja minä väärässä ja paha.

Ap

Vierailija
115/142 |
22.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen äiti oli nyt sanonut jopa että minä pahennan miehen ihosairautta. Tämä ei ole valitettavasti provo. Miehen pitäisi itse hoitaa ihoaan. Se on heidän mukaan nyt pahempi stressin takia jota minä aiheutan ilmeisesti asuntoasian takia.

Ap

Vierailija
116/142 |
22.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
117/142 |
22.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En oikeastaan tiedä mitä miehen kanssa pitäisi tehdä.

Ap

Vierailija
118/142 |
23.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En oikeastaan tiedä mitä miehen kanssa pitäisi tehdä.

Ap

Lue ketju pari kertaa läpi, niin tiedät.

Ellei vieläkään aukea, mitä sinulle on yritetty selittää, jää toki ansaasi ja kärsi.

Vierailija
119/142 |
23.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
120/142 |
24.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies ilmoitti ettei halua enää jatkaa. Syy on ilmeisesti se että vanhemmat eivät luota minuun. Yritän puhua miehen kanssa vielä jos saisi puhuttua selvemmäksi, että tietää mistä tässä on kyse.

Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä kuusi