Saara Aalto kuvittelee katsojaluvutkin?
Siis levymyyntilukujen ja muiden kuvitelmien lisäksi?
”– On niin ihanaa, että kaikki Suomessa katsovat ohjelmaa. Se on ihan hullua, Saara hehkuttaa.”
Onko tulossa kiitoskonsertti Areenalla missä hän samalla esittää taikatemppuja luistimet jalassa?
Totuushan nimittäin on, kuten aina Saara Aallon kohdalla, jotakin muuta kuin mitä Saara kuvittelee. Finnpanelin mukaan Yökylässä Maria Veitolaa katsoo 700.000 ihmistä... Ja sitten ”kaikki Suomessa” mikä on Saara-kieltä, eli Dancing On Ice UK katsojaluku on 140.000...
Kuka kertoisi Saaralle totuuden? Ei ainakaan Meri-rakas.
Kommentit (127)
Mitä ohjelmia sä katsot, jos Saara ei kerran kiinnosta?
Vierailija kirjoitti:
Taas väyrystelee Saara...
En ymmärrä. Voisitko selventää?
Ei ees brittejä kiinnostanut muu kuin Gemma
https://www.dailymail.co.uk/tvshowbiz/article-6721033/Gemma-Collins-sha…
Onko sulla mitään diagnoosia?
Kaksisuuntainen mielialahäiriö tai jotain?
Jenni Vartiainen laulaa niin kauniisti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Luulisi olevan hyvin turhauttavaa kadehtia ja parjata niin lahjakasta ja menestyvää taiteilijaa kuin Saara Aalto on. Eikö siinä oma mitättömyys nouse ihan väkisin pintaan. Saara-hullun on pakko olla melkoinen luupää.
Kerro toki missä se Aallon menestys näkyy? Ei ainakaan levy- tai keikkamyynnissä. Edes tositv-tähtenä se ei ole menestynyt, vaikka kokemusta siltä saralta löytyy varmasti enemmän kuin yhdeltäkään toiselta artistilta.
Ainakin on varaa ostaa hyvähintainen rantatontti.
Ja velkaa siihen on miten paljon ?
Vierailija kirjoitti:
Älä ap jaksa minäkin olen sinun mielestä vaan joka luulee itsestään liikoja vaikka mulla oli täydet koulussa , muita lahjoja ja näyttöjä päälle. Mutta kun vaan kuvittelen ja luulen muka itsestäni liikoja. Ihmiset saa osata jos tekevät töitä ja saavat nauttia tuloksistaan ja lahjoistaan ihan vapaasti. Tunnista kateutesi ja keskity omiin juttuihisi.
Tuolla ulosannilla ja kirjoitustaidolla "täydet koulussa"?! Mikähän koulu on ollut kyseessä... Vai onko tämä keijukerhon jäseniltä vaadittavaa harhaisuutta ja oman itsen yliarviointia?
Kateus ilmenee usein pakkomielteisenä toimintona jotakuta ihmistä kohtaan. Sinä olet kateellinen Saaralle. Miksi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Älä ap jaksa minäkin olen sinun mielestä vaan joka luulee itsestään liikoja vaikka mulla oli täydet koulussa , muita lahjoja ja näyttöjä päälle. Mutta kun vaan kuvittelen ja luulen muka itsestäni liikoja. Ihmiset saa osata jos tekevät töitä ja saavat nauttia tuloksistaan ja lahjoistaan ihan vapaasti. Tunnista kateutesi ja keskity omiin juttuihisi.
Tuolla ulosannilla ja kirjoitustaidolla "täydet koulussa"?! Mikähän koulu on ollut kyseessä... Vai onko tämä keijukerhon jäseniltä vaadittavaa harhaisuutta ja oman itsen yliarviointia?
Tyypillinen reaktio ihmiseltä, joka ei ole sinut itsensä kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pyydän anteeksi. Kävin nurkassa kasvamassa ihmisenä ja yritän nyt uudestaan.
Ihanaa kun sä olet tolleen jännästi niinkun fiksumpi ja lahjakkaampi, ahkerakin ja ihku. Niinku nofear ja iik!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitähän ap on saanut aikaan elämässään?
Useita aloituksia vauvapalstalle.
Nobel-palkinto on lähetetty osoitteeseen Sekopäänkatu 4.
Vierailija kirjoitti:
Siis levymyyntilukujen ja muiden kuvitelmien lisäksi?
”– On niin ihanaa, että kaikki Suomessa katsovat ohjelmaa. Se on ihan hullua, Saara hehkuttaa.”
Onko tulossa kiitoskonsertti Areenalla missä hän samalla esittää taikatemppuja luistimet jalassa?
Totuushan nimittäin on, kuten aina Saara Aallon kohdalla, jotakin muuta kuin mitä Saara kuvittelee. Finnpanelin mukaan Yökylässä Maria Veitolaa katsoo 700.000 ihmistä... Ja sitten ”kaikki Suomessa” mikä on Saara-kieltä, eli Dancing On Ice UK katsojaluku on 140.000...
Kuka kertoisi Saaralle totuuden? Ei ainakaan Meri-rakas.
Jos sinä tulkitset asiat noin, ei todellakaan tarkoita että kukaan muu tulkitsisi asiat noin. Kaikkein vähiten Saara.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pyydän anteeksi. Kävin nurkassa kasvamassa ihmisenä ja yritän nyt uudestaan.
Ihanaa kun sä olet tolleen jännästi niinkun fiksumpi ja lahjakkaampi, ahkerakin ja ihku. Niinku nofear ja iik!
Olen pahoillani, että elämäsi ei ole mennyt kuten olet sen ajatellut menevän. On täysin ymmärrettävää, että Saara aiheuttaa sinussa tuollaisia reaktioita, mitä se aiheuttaa.
Tiedän olevani fiksumpi ainakin siinä, etten hauku toisia ihmisiä aiheetta vuodesta toiseen. Sinäkin pystyt siihen, kun vain oikeasti yrität.
Tsemppiä!
Peukutan harhaisia viestejäni ylöspäin ja viisaita viestejä alaspäin, koska luulen olevani nokkela.
T. Saara-hullu/Jorma
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitähän ap on saanut aikaan elämässään?
Useita aloituksia vauvapalstalle.
Nobel-palkinto on lähetetty osoitteeseen Sekopäänkatu 4.
Hullu!
Sun piti miinustaa tätäkin viestiä. Taidat olla vähän yksinkertainen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
IL: "Saara Aalto korvaa Olli Lindholmin The Voice of Finland livelähetyksissä"
Mites vihaajilla suu pannaan nyt?
Saako suoran linkin uutiseen?
Psykoosipotilailta ei oikein irtoa, kun nämä uutiset eivät niinku perustu mihinkään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Luulisi olevan hyvin turhauttavaa kadehtia ja parjata niin lahjakasta ja menestyvää taiteilijaa kuin Saara Aalto on. Eikö siinä oma mitättömyys nouse ihan väkisin pintaan. Saara-hullun on pakko olla melkoinen luupää.
Kerro toki missä se Aallon menestys näkyy? Ei ainakaan levy- tai keikkamyynnissä. Edes tositv-tähtenä se ei ole menestynyt, vaikka kokemusta siltä saralta löytyy varmasti enemmän kuin yhdeltäkään toiselta artistilta.
Ainakin on varaa ostaa hyvähintainen rantatontti.
Veikkolasta kerrotaan että ei ne sitä istaneet. Se on vain sukulaisen mainoskikka.
Jaa, nämä sun lähteet on vähän niinkuin medialla, että "se joku siellä jossakin", niinkö?
Miltä tuntuu Saara-hullu, kun olet ihan julkkis, kun vaahtoat näitä juttujasi täällä vuodesta toiseen?
Sinut tuntee puoli Suomea.