Tutkimus: Naiset ovat miehiä vihaisempia kuljettajia
Kommentit (43)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
– Evoluutioteoria olettaa, että varhaisten esi-äitiemme täytyi aistia vaara nopeasti, kun miehet olivat metsällä. Tämä varoitusjärjestelmä on edelleen osa ihmistä, minkä vuoksi naiskuljettajat ovat herkempiä ärtymään ja turhautumaan, Goldsmithin yliopiston psykologi Patrick Fagan perustelee.
Tuota juuri kutsutaankin neuroottisuudeksi. Textbook definition basically.
Ei silloin kun vaara on todellinen kuten liikenteessä.
Naiselle vaara on aina todellinen koska maailma on naiselle vaarallisempi paikka. Neuroottisuus on vaan sen ikävä sivuoire.
Ei vaan naiset pelkäväät vaan enemmän. Maailma on vaarallisempi paikka MIEHELLE.
No joo, tässä nyt lähinnä tarkoitetaan tätä. Naisten aggressiivisuus parisuhteessa taas lienee samaa neuroottista perua kuin tämä liikennejuttu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naiset kiukustuu kun ei ole turvallista. Miehet kiukustuu kun ei saa aja liian lujaa tai pääse jonkun ohi tai muuten vaan koko ajan kuvittelee että muut vittuilee ja haastaa heidät liikenteessä, esim. oma mies. Olen yrittänyt sille selittää että se että joku rupeaa lisäämään vauhtia ohituskaistan auetessa johtuu siitä että se hidastelija havahtuu elämänsä käänteiden pohtimisesta ja automaattiajosta ja havainnoi taas ympäristöään paremmin. Eikä siitä että henkilö on viimeiset 10 km ajanut koko ajan hidastaen vain puhtaasti ärsyttääkseen.
Tuo johtuu silkasta kusipäisyydestä. Siksi itse ohitan aina muualla kuin ohituskaistoilla.
No niin, tässä tätä oikeaa neuroottisuutta. Lisäksi osa niistä kiihdyttävistä hitureistakin ennakoi edessä ajavia vielä suurempia hitureita ja lisää vauhtia päästäkseen ohi ennen kuin kaista vaihtuu. Se että teet elämäsi vaikeaksi tuolla lailla on juuri sitä neuroottisuutta ja lisäksi vainoharhaisuutta. Myös hienoa projisointia.
Ei, vaan pelkkää kokemusta vuosikymmenien ajalta.
Ja miten ihmeessä muka teen elämäni vaikeaksi olemalla viisas ja ennakoiva? Sinultaha on käsitteet täysin hukassa!
Sitten tekisin elämäni vaikeaksi jos lähtisin siihen ohituskaistakiihdyttelyyn mukaan jossa vaan joko arvotaan nysväreille uusi ajojärjestys ohituskaistan loputtua tai suuret ylinopeussakot tutkapartion ollessa paikalla.
Minä ajan nysväreistä ohi ja ohituskaistan aikana eivät he saa minua enää kiinni. Sitten ohituskaista loppuu ja nysvärit hidastavat taas alle rajoituksen.
Ei vaan naiset pelkäväät vaan enemmän. Maailma on vaarallisempi paikka MIEHELLE.