Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ilmastonmuutoksen torjuminen ilman politiikkaa

Vierailija
17.02.2019 |

Täällä puhutaan mitä mikäkin polittinen puolue lupaa tehdä ilmastonmuutoksen pysäyttämiseksi. Itse en äänestä, enkä usko vähääkään puolueiden valheisiin miten heitä äänestämällä maailma pelastuu.

Miksi koskaan ei puhuta esim. siitä miten sähköä säästämällä, saadaan jo jonkin verran aikaan? Itse en polta yhtään turhaa lamppua kotona. Lämmitän puilla. En hanki turhia vempaipia mitkä käyvät sähköllä.

Syön vain kotimaista ruokaa. Elintarvikkeita jotka voidaan tuottaa suomessa, ei koskaan pitäisi laahata ulkomailta tänne. Myöskään en koskaan käytä lentokonetta.

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
17.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pham

Vierailija
2/2 |
17.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täällä puhutaan mitä mikäkin polittinen puolue lupaa tehdä ilmastonmuutoksen pysäyttämiseksi. Itse en äänestä, enkä usko vähääkään puolueiden valheisiin miten heitä äänestämällä maailma pelastuu.

Miksi koskaan ei puhuta esim. siitä miten sähköä säästämällä, saadaan jo jonkin verran aikaan? Itse en polta yhtään turhaa lamppua kotona. Lämmitän puilla. En hanki turhia vempaipia mitkä käyvät sähköllä.

Syön vain kotimaista ruokaa. Elintarvikkeita jotka voidaan tuottaa suomessa, ei koskaan pitäisi laahata ulkomailta tänne. Myöskään en koskaan käytä lentokonetta.

Juuri joku sanoi toisessa ketjussa, että kotimaisen ruuan tukeminen ei ole ilmastoteko, koska ulkomailla tuotettu ruoka on jo niin tehokkaasti tehtyä että se on ekologisempaa kuin suomalainen puhdas ruoka, jonka tekemisestä tulee enemmän ympäristökulua. 

Ei tässä tiedä mitä uskoa enää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi neljä