Mikä mahtaa olla salametsästäjien tekosyyt kaataa susia?
Nehän on rauhoitettuja ja kaatamalla niitä syyllistyy rikokseen.
Kommentit (25)
Tappamisen himo ja syvä viha eläimiä kohtaan.
Mielelläni menen vankilaan tai maksan sakkoja, jos sillä saadaan susikantaa pienennettyä ja turvallisuutta maaseudulle. Tulkaa joukolla suojelijat tänne. Suojellaan lapsia koulumatkalla ja mummoja marjametsässä!
Vierailija kirjoitti:
Kaksi pientä lapsenlasta ja susien jälkiä pihassa. Asiantuntijat todenneet susiksi. Siinä mun syyni. Valitsen ihmisen ennen eläintä. Aina.
Muuten hyvä mutta jäljistä ei voi päätellä onko susi vai koira.
Ei vahinkoeläimien tappamiseen mitään tekosyitä tarvita. Kiinni ei kannata kuitenkaan jäädä. Tulee turhia ongelmia.
Mistä lähtien rikollisia on kiinnostanut se että he syyllistyvät rikokseen?
Tuttava selitti tätä asiaa mulla, että lapsilla on pitkät koulumatkat. Joutuvat kävelemään pitkiäkin matkoja bussipysäkeille metsäteitä. Sudet nyt vaan syö pari kolme lasta per vuosi.
Tuolla se perusteli sen, että susia saa ta ppaa kohdattaessa ja kaikilla pitäisi olla aseet. Lapsillakin, että olisi edes joku mahdollisuus pelastautua.
Sitten kun kyselin lisää ja ihmettelin, ettei ole uutisoitu mitään lasten syömisiä.. lisäksi viimeinen moinen tapahtuma on ollut joskus 1800 luvulla tilastojen mukaan. Sitten se puuskahti: "joo, kyllä huomaa keskustelevansa kaupunkilaisen kanssa!"
Vierailija kirjoitti:
Ei vahinkoeläimien tappamiseen mitään tekosyitä tarvita. Kiinni ei kannata kuitenkaan jäädä. Tulee turhia ongelmia.
Miten löydät ampumasi sudet? Toimitko yksin vai osana jotakin isompaa ryhmää?
Vierailija kirjoitti:
Kaksi pientä lapsenlasta ja susien jälkiä pihassa. Asiantuntijat todenneet susiksi. Siinä mun syyni. Valitsen ihmisen ennen eläintä. Aina.
Outo argumentti.
Vierailija kirjoitti:
Jos pihaan tulevat silloin on eri asia mutta sitten jos salametsästetään niitä jotka eivät edes pyöri pihoissa niin se siinä ei ole mitään järkeä. Ilmeisesti pitää tap paa kaikki saalistajat jotta kaikki saaliseläimet jäisi pelkästään ihmisille ammuttavaksi koska mitään muuta virkaahan niillä ei ole.
Vierailija kirjoitti:
Tuttava selitti tätä asiaa mulla, että lapsilla on pitkät koulumatkat. Joutuvat kävelemään pitkiäkin matkoja bussipysäkeille metsäteitä. Sudet nyt vaan syö pari kolme lasta per vuosi.
Tuolla se perusteli sen, että susia saa ta ppaa kohdattaessa ja kaikilla pitäisi olla aseet. Lapsillakin, että olisi edes joku mahdollisuus pelastautua.
Sitten kun kyselin lisää ja ihmettelin, ettei ole uutisoitu mitään lasten syömisiä.. lisäksi viimeinen moinen tapahtuma on ollut joskus 1800 luvulla tilastojen mukaan. Sitten se puuskahti: "joo, kyllä huomaa keskustelevansa kaupunkilaisen kanssa!"
Aika jännää ettei lapsia voi viedä kouluun autolla.
Vierailija kirjoitti:
Tappamisen himo ja syvä viha eläimiä kohtaan.
Höpö höpö. Sudentalja näyttää komealla hirsimökin taka edessä. Hienoja olentoja, mutta pitäähän niiden lukumäärä pitää kurissa, etteivät syö pikkulapsia.
Pohjois-Karjalassa talot lämpiävät hukkalämmöllä.
Vierailija kirjoitti:
Ei ole olemassa rikoksia vaan erilaisia tekoja, oli sitten vallitsevan yhteiskunnan mielikuvitussopimukset toista mieltä.
No sen taljan päällä on nuoren blondin viivapimpan ihanaa pyllistää kun vetelen häntä pymppyyn ja joskus jopa pimppiinkin.
SUURI VALKOINEN METSÄSTÄJÄ
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole olemassa rikoksia vaan erilaisia tekoja, oli sitten vallitsevan yhteiskunnan mielikuvitussopimukset toista mieltä.
Kyllä susien ampuminen (kaatamisesta ja metsästyksestä ei tässä tapauksessa voi puhua) on rikos, koska susi on rahoitettu eläin.
Ihminen on ainoa laji tällä planeetalla joka ei kykene elämään muiden lajien kanssa vaan haluaa tap paa kaikki.
Onko kukaan osallistunut metsästykseen missä susi ajetaan tielle ja ajetaan "vahingossa" yli autolla?
Vierailija kirjoitti:
Onko kukaan osallistunut metsästykseen missä susi ajetaan tielle ja ajetaan "vahingossa" yli autolla?
Sehän on vain kolari, susikin kyllä aiheuttaa autoon vaurioita, ellei ole kunnon susipuskuria.