Onko muita jotka eivät ollenkaan pitäneet Olli Lindholmin mediapersoonasta?
En tiedä oliko samanlainen siviilissä, mutta sain hänestä despootin kuvan. Sellainen ”näin tehdään kun minä sanon” tyyppi. Jotenkin joustamaton ja ylistämällä alistava.
Kommentit (18)
Olin fani joskus aikoinaan mutta näissä tuomarointiohjelmissa en pystynyt häntä katsomaan.
Mitkä ne ollin demonit oli? Ahneus vai kateus? Pelko keskinkertaisuudesta?
En ole koskaan tykänny koko Yö-yhtyeestä, Pelle Miljoona oli mulle se juttu nuoruudessa. Yön musiikki liian lässyä, samaa kuraa kaikki laulut. Näin viiskymppisenä yhä samaa mieltä.
Kyllä, en ikinä ole pitänyt edesmenehtyneen Olli Lindholmin lauluistakaan änisevällä äänellään.
Kuvottavan oloinen habitus; sorit vaan Ollin faneille.
Samoin. Ihmettelen vain, miksei henkilöistä eläessään kirjoitella kuinka on hieno ja lämmin ihminen. Julkisesta esiintymisestä ei tässäkään tapauksessa tuollaista kuvaa saanut.
Ollin ääni oli täysin koulimaton. Ei minkäänlaista tekniikkaa. Olis ottanut laulutunteja ja laittanut edes pikkuisen vibratoa siihen lauluääneensä. Hyvä soundi, mutta ei koskaan käyttänyt sitä 100% potentiaalilla.
Mut kait sen soundi sitten enemmän just vetos sellasiin juntteihin.
Vierailija kirjoitti:
Samoin. Ihmettelen vain, miksei henkilöistä eläessään kirjoitella kuinka on hieno ja lämmin ihminen. Julkisesta esiintymisestä ei tässäkään tapauksessa tuollaista kuvaa saanut.
Ehkä se tuli sellaisesta ympäristöstä, jossa miehen pitä esittää julkisuudessa kovaa, eikä itkeminen ollut sopivaa.
En pitänyt myöskään.Jotkut laulut olivat kyllä hyviä esittäjän ääni vain ei miellyttänyt.
Muutaman kerran livenä tavannut töiden kautta ja mulla ainakin todella ylimielinen kuva hänestä. Enkä ole ainoa, kollegoillakin nousi aina karvat pystyyn kun Olli tuli paikalle. Siinä mielessä ihmetyttää nämä puheet lämpimästä ihmisestä. Ehkä oli sitten vain ihan lähipiirille lämmin ja muille käsittämättömän tyly.
Parvi haaskalintuja täällä morkkaamassa vainajaa.
No en haluaisi morkata ketään, mutta itselläni oli tosi negatiivinen käsitys ko. tyypistä sen perusteella mitä olen tavannut. Sitten taas esim. Matti Nykäsestä olen aina pitänyt, symppis ja tavallinen kansanmies, vaikka virheitä tehnytkin. Hänen poismenonsa surettaa todella paljon.
Vierailija kirjoitti:
Eikös haaskalinnuiksi sanota ihmisiä jotka yrittävät hyötyä vainajasta?
Tässä yhteydessä ei oikein sovi tuo termi.
Vaikka et siitä pidä, monella on ikävä kokemus herra Lindholmista.
En tykännyt. Ja henkilön kuolema ei asiaa muuta mihinkään.
Vierailija kirjoitti:
Tämä on sananvapaa maa. Julkisuuden henkilöistä puhuminen on täysin sallittua.
En tuntenut, mutta en pitänyt julkisuuskuvasta. Enkä osaa selittää miksi. Muutama hyvä kappale bändillä. Silti levätköön rauhassa.
on