Ei mulla ainakaan ollut muuta mahdollisuutta kuin jäädä miehen elätettäväksi
Kommentit (37)
Nyyh byää olen uhri auttakaa! Joudun makaamaan kotona kun puolisoni käy töissä ja kustantaa loisimiseni. Minulla ei ollut vaihtoehtoja vaan minut pakotettiin tähän nyyh nyyh. Töissä käyvä mies on syyllinen ja häntä tulee rangaista siitä, että hän käy töissä.
Miten niin? Oletko vammainen tai muuten sairaseläkkeellä?
Vierailija kirjoitti:
höpönhöpön
Näin se vaan on ettei ollut muuta mahdollisuutta. En saanut mitään ammattia hankittua enkä töitä.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä, olen vammainen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä, olen vammainen.
Ikävä kuulla. Tsempit sinulle kuitenkin! Olet tilanteessa jossa et tosiaan voinut asiaan vaikuttaa. Mielestäni kuitenkin olisi ollut asiallisempaa kertoa todellinen syy jo aloituksessa. Tällainen "en saanut hankittua ammattia ja en vaan ole pystynyt töihin" kuulostaa provoamiselta.
Sä onnistuit löytämään miehen ja se vielä työllisti sut firmaansa, kaksi kärpästä yhdellä iskulla! Kannattaisi olla kiitollinen joskus.
On vammaisia, joilla ei ole miestä joten olisit voinut elää yksinkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä, olen vammainen.
Ikävä kuulla. Tsempit sinulle kuitenkin! Olet tilanteessa jossa et tosiaan voinut asiaan vaikuttaa. Mielestäni kuitenkin olisi ollut asiallisempaa kertoa todellinen syy jo aloituksessa. Tällainen "en saanut hankittua ammattia ja en vaan ole pystynyt töihin" kuulostaa provoamiselta.
Kiitos tsempeistä. Ei tämä valitettavasti ole Provo enkä tunne ketään kaltaistani jolla olisi ollut sama tilanne. Ehkä heitä ei ole ja hyvä niin.
Vierailija kirjoitti:
Sä onnistuit löytämään miehen ja se vielä työllisti sut firmaansa, kaksi kärpästä yhdellä iskulla! Kannattaisi olla kiitollinen joskus.
Miksi ihmeessä kannattaisi, kun olisi voinut elää yksinkin. Ei vammaisuus asiaa miksikään muuta.
No mulla oli todella tuo tilanne, avioero tai jäädä. Kun puoliso ei antanut lähteä toiselle paikkakunnalle töihin tai kouluun. Oli kyllä koulutus, mutta paska paikkakunta. Voi että vihasin siellä asumista ja monta kertaa olin eroamassa, vain siksi, että pääsisin töihin. Lopulta lähdinkin, kun lapset olivat isompia. Puoliso tuli lopulta perässä. Harmittaa kyllä, etten aiemmin ollut itsekäs.
Vierailija kirjoitti:
Mä kyllä olen ihan ostanut osuuden firmasta että en sitä ole armosta saanut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä, olen vammainen.
Ammattivalittaja ei ole vammainen. Hän ehkä käy vähän hitaalla, toinen jalka on lyhyempi ja hänellä on sairauksia mutta ei se tee vammaiseksi.
Hienoa. Mullakin on kohta elätettävä kotona kun saa potkut töistä. Ja me ollaan vieläpä erottu.
Vierailija kirjoitti:
Nyyh byää olen uhri auttakaa! Joudun makaamaan kotona kun puolisoni käy töissä ja kustantaa loisimiseni. Minulla ei ollut vaihtoehtoja vaan minut pakotettiin tähän nyyh nyyh. Töissä käyvä mies on syyllinen ja häntä tulee rangaista siitä, että hän käy töissä.
Ei toimisi meidän perheessä. Oli aivan selvää, että en jää kotiin makaamaan ja mies raataisi töissä elantomme eteen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä, olen vammainen.
Ammattivalittaja ei ole vammainen. Hän ehkä käy vähän hitaalla, toinen jalka on lyhyempi ja hänellä on sairauksia mutta ei se tee vammaiseksi.
Tekee se jollain lailla vammaiseksi kun lapsena äiti sai minusta vammaistukea.
Tyypilliseen tapaansa ammattivalittaja EI VASTAA minun kommentteihini, joissa istutetaan vastuu hänen harteilleen. Eli siihen, että vammaisia asuu yksin, joten hänellä oli muitakin vaihtoehtoja, kuin olla miehen elätettävänä.
Vierailija kirjoitti:
Tyypilliseen tapaansa ammattivalittaja EI VASTAA minun kommentteihini, joissa istutetaan vastuu hänen harteilleen. Eli siihen, että vammaisia asuu yksin, joten hänellä oli muitakin vaihtoehtoja, kuin olla miehen elätettävänä.
Eipä ole kukaan muita vaihtoehtoja ehdottanut. En pääse mihinkään laitokseen enkä saa eläkettä vaikka olen sitä useasti hakenut. Ainoastaan voisin sillä lailla elää yksin että hakisin aina rahani sossusta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä, olen vammainen.
Saat kai työkyvyttömyyseläkettä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eipä ole kukaan muita vaihtoehtoja ehdottanut. En pääse mihinkään laitokseen enkä saa eläkettä vaikka olen sitä useasti hakenut. Ainoastaan voisin sillä lailla elää yksin että hakisin aina rahani sossusta.
No niin, mutta että vaihtoehto löytyy.
höpönhöpön