Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos ihminen itse voi määrittää sukupuolensa niin miksei ikäänsä?

Vierailija
17.02.2019 |

Itse olen 36v kuulemma näytän ainakin 10v nuoremmalta, fyysisessä kunnossa pesen mennen tullen vanhempia- ja ikäisteni että myös nuoret miehet, harrastan joukkuelajia jossa olen ollut lähes koko elämäni ja vieläkin jatkuu. Naisystävät ovat aina olleet reilusti vuosi nuorempia.

Kommentit (37)

Vierailija
21/37 |
17.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnen olevani yli 50v ja tulenkin juttuun vanhempien ihmisten kanssa tosi hyvin oma ikä siis 28v

Jotenkin eläkeläisen elämä olisi minulle se juttu

Vierailija
22/37 |
17.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä, ilmoittaisin heti olevani eläkeiässä. Jatkaisin toki työntekoa, mutta nostaisin samalla täyttä eläkettä. Eläkettömyys kolmikymppisenä on ikärasismia. Parasta olisi, jos voisin ilmoittaa olevani moni-ikäinen eli valitsisin iän parhaimman rahastusmahdollisuuden mukaan tapauskohtaisesti. Vamhemmiltani luonnollisesti vaatisin elatusta alaikäisyyteen vedoten.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/37 |
17.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse olen 36v kuulemma näytän ainakin 10v nuoremmalta, fyysisessä kunnossa pesen mennen tullen vanhempia- ja ikäisteni että myös nuoret miehet, harrastan joukkuelajia jossa olen ollut lähes koko elämäni ja vieläkin jatkuu. Naisystävät ovat aina olleet reilusti vuosi nuorempia.

Niinhän se lindholmin ollikin kuvitteli, oli vaan suonet tukossa tai jotain mikä ei päällepin näy.

Vierailija
24/37 |
17.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei se käy. Sitten joku 30 vuotias mies voisi vaan päättää olevansa 20 ja alkaa seurustella 20 vuotiaan naisen kanssa.

Niin ja 25 voi päättää olevansa 15 ja alkaa seurustella 13-vuotiaan kanssa.

Seurustelussa ei ole ikärajoja

Vierailija
25/37 |
17.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa olen ihmetellyt myös rodun ja lajin suhteen. Jos sukupuolensa saa vaihtaa mieleisekseen miksi siitä transmustasta rouvasta nousi niin iso kohu? Hän nyt kuitenkin kokee olevansa musta eikä valkoinen. Miksi hänen identiteettinsä onkin yhtäkkiä geeneihin sidottu? Sama voidaan todeta siitä koiraksi itsensä kokevasta nuoresta miehestä.

Vierailija
26/37 |
17.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei se käy. Sitten joku 30 vuotias mies voisi vaan päättää olevansa 20 ja alkaa seurustella 20 vuotiaan naisen kanssa.

Väärin. Ihminen joka on fyysisesti kehittynyt aikuiseksi ei voi seurustella lapsen kanssa. Se nyt vähintään on moraalisesti väärin. Ikäsi voidaan kyllä tutkia ja osoittaa.

Vierailija
27/37 |
17.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Samaa olen ihmetellyt myös rodun ja lajin suhteen. Jos sukupuolensa saa vaihtaa mieleisekseen miksi siitä transmustasta rouvasta nousi niin iso kohu? Hän nyt kuitenkin kokee olevansa musta eikä valkoinen. Miksi hänen identiteettinsä onkin yhtäkkiä geeneihin sidottu? Sama voidaan todeta siitä koiraksi itsensä kokevasta nuoresta miehestä.

*Korjata. Eikä sitä nyt korjata vain mielihalun vuoksi ja näissä tapauksissa nyt muutenkin on kyse muustakin kuin vain kulttuurillisesta identiteetistä. Toisekseen "sukupuoli" määritellään sopimuksenvaraisesti syntymässä. Sitä ei yleensä tutkita sen kummemin kuin vilkaisulla. Mitä tuohon koira-jäbään tai kissa-tyypeihin niin ihminen ei voi olla koira tai kissaeläin koska se on biologisesti mahdotonta. Jos ihminen on syntynyt valkoisille vanhemmille voidaan aika varmasti sanoa että hän on valkoinen.

Vierailija
28/37 |
17.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä myös ikiä on aika pitkälle kulttuurinen konstruktio, kuten sukupuolikin. Toki jokainen vanhenee, mutta sellaiset luulot, että tietyn ikäisen pitää lla tietyn näköinen tai tehdä tiettyjä asioita, saa heittää roskiin.

Vierailija
29/37 |
17.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

On nää näytän nuoremmalta niin todellisuudesta vieraantunutta, pöljää sakkia.

Vierailija
30/37 |
17.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Monet palstamiehet vaikuttavat viisivuotiailta, lahjakkaimmat kuusivuotiailta.  

Joo. Naiset sen sijaan tuntuvat jo saavuttaneen kypsän alakouluiän.

Vierailija
31/37 |
18.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Väärin. Ihminen joka on fyysisesti kehittynyt aikuiseksi ei voi seurustella lapsen kanssa. Se nyt vähintään on moraalisesti väärin. Ikäsi voidaan kyllä tutkia ja osoittaa.

Väärin millä perusteella? Mitä vahinkoa kummallekaan siitä koituu jos pitävät toisista ja jättävät seksin pois laskuista?

Vierailija
32/37 |
18.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hankaloittaako sun syntymäaika jotenkin sun päivittäistä elämää ja sitä saatko olla sellainen kuin oikeasti olet?

Ainakin minua haittaa. Koen olevani jo 75-vuotias, mutta pikkusieluiset byrokraatit ihan ilkeyttään hylkäsivät vanhuuseläkehakemukseni. He vetosivat viralliseen syntymäaikaani, joka ei vastaa kokemustani omasta iästäni. Muut ahdasmieliset byrokraatit puolestaan estävät syntymäajan korjaamisen.

Vierailija
33/37 |
18.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen pitkä ihminen lyhyen ihmisen kehossa.

Vierailija
34/37 |
18.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koen olevani 1700-luvun aatelinen. Kieltäydyn veronmaksusta!

Vierailija
35/37 |
18.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyl se sukupuoli on ennalta määritelty 99,999% ssa tapauksista aivan selkeästi.

Ikäkin on aivan selvä, vain koijareilla syntymäpäivä on 1.1. sta,

Tervejärkisille tämä aivan selvä asia.

Vierailija
36/37 |
18.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Junalla matkustaessani koen olevani 15-v. Mut tällä viikolla mä voisi. olla 68 niin pääsen eläkkeelle.

Vierailija
37/37 |
18.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No koska ikä on biologinen fakta ja riipuu kromosomien telomeerien pituudesta!

Eiku ei riipukkaan...jollain on syntyjään lyhemmät telomeerit ja jotkut vaan vanhenee stressin vaikutuksesta nopeemmin ja jotkut hitaammin...

Joo hei parempi tehä silleen, et kaikki vaan oman fiiliksensä mukaan määrittelee oman ikänsä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan neljä