Pelimiehen lapsuus
Elämääni on valitettavasti tupsahtanut mies, joka melkein vei minulta jalat alta. Olen itse ollut pitkään naimisissa ja lapsiakin on. Tämä pelimies oli ensimmäinen joka vähääkään kiinnosti minua (koska oma mieheni on aivan ihana) ja valitettavasti olin häneen jopa ihastunut. Syytän pitkälti itseäni, koska nautin huomiosta ja flirtistä. Menin vain liian pitkälle tunnetasolla ja sittemmin onkin selvinnyt etten ole ollut ollenkaan ainoa miehen pelityksen uhri.
Miehestä löytyy paljon narsistisia ja hurmaavia piirteitä. On aina huoliteltu, tuoksuu hyvältä, pukeutuu asiallisesti, mutta ei liian hienosti. Puhuu matalalla äänellä, kehuu epäsuorasti, koskee, mutta ei lääpi, tarjoaa juomat, avaa ovet. Juo, mutta ei ole ikinä humalassa. Kysyy, kuuntelee ja myös muistaa mitä on puhuttu aiemmin. Ottaa tilan haltuun, naurattaa muita jollakin sarkastisella kommentilla. Ei riehaannu, mutta osaa heittäytyä. On tarkka ja järjestelmällinen, fiksu ja sosiaalisesti taitava. Saa miehet seuraamaan ja naiset palvomaan.
Naisten pyörityksessä seuraava logiikka:
Esittelee itsensä hyvin läheisesti, tuijottaa silmiin kuin joku hullu, alkaa tervehtiä usein ja kysyy jotakin (mites viikonloppu sujui, oliko mukava työkuvio, ehtisitkö tulla antamaan kommentin...). Hakeutuu seuraan ja rikkoo henkilökohtaisen tilan rajat, kuiskii korvaan. Reisi osuu reiteen tai käsi käteen.
Toisena päivänä murahtelee, ei puhu mitään, käyttäytyy kuin lapsi. Jos on pyytänyt apua viime kerralla, nyt on kuin ei apua kaipaisi ja käyttäytyy kuin SINÄ olisit apuasi itse tunkenut tai tarjonnut alunperin.
Kehuu taitojasi, epäsuorasti vihjailee ulkonäöstäsi ja kalastelee epävarmuuksia esim. Olet tainnut harrastaa tanssia?...Tanssi muokkaa kyllä hyvin lihaksia, jatka ihmeessä. Olet kyllä tehnyt hyvin tämän projektin, todella mahtavaa. Olisin osallistunut, mutta olin niin kiireinen ja tämä ei ole ehkä ihan itseni näköinen.
Ajattelin, että olisi todella hienoa, jos lähtisit seurakseni työmatkalle. Hienoa, että olet valmis järjestelemään sijaisen itsellesi, koska sinun ei tarvitsisi välttämättä lähteä. Mutta erittäin hyvä, että haluat tulla mukaan.
Tukkasi on todella kauniisti. Ihmettelinkin, miten sinulla kesti niin kauan tulla aamupalalle.
Ja tätä rataa.
Kun paikka ja aika on sopiva, koskettaa nätisti ja silittelee, pitää kädestä kiinni. Kun itse annat vähitellen periksi ja kosket takaisin, hän perääntyy ja käyttäytyy kuin olisit laittanut kaiken alulle, kuin olisit itse inhottava, lääppivä akka.
Ja kuulkaa tämä pelimies onkin ollut lapsuudessaan ylipainoinen, perheensä lellimä kuopus (jolla vain isosiskoja), jota äitinsä palvoo. Mies taas kohtelee äitiään (ja kaikkia naisia) kuin mitäkin turhanpäiväistä, yksinkertaista ja vähempiarvoista olentoa.