Miten pyörätuolia käyttävä pääsee työhaastatteluun?
Lääkäri ei anna hankkia ajokorttia, junat ei kulje lähiseudulla ja bussi ei ole vaihtoehto (onko kukaan koskaan nähnyt kenenkään matkustavan bussilla pyörätuolissa?). Matkaa olisi n. 110 kilometriä. Nyt ehdotuksia kiitos.
Kommentit (11)
Täh. Kyllä bussissa kelaajia liikkuu.
Vierailija kirjoitti:
Millä sä siellä töissä kävisit? :D
Muuttaisin lähemmäs.
Vierailija kirjoitti:
Pyörätuolilla!
Vierailija kirjoitti:
Työpaikan saatua voisi varmaan muuttaa lähemmäs.
Oon nähnyt bussissa pyörätuolia käyttävän. Kyllähän lastenrattaitakin viedään busseihin..
Vierailija kirjoitti:
Oon nähnyt bussissa pyörätuolia käyttävän. Kyllähän lastenrattaitakin viedään busseihin..
Lastenrattaat ehkä mutta pyötätuolia en ole nähnyt.
Vierailija kirjoitti:
Koskee lähinnä paikallisbusseja joissa on se matala sisäänkäynti keskellä. Ei pitkänmatkan busseissa sellaisia ole, eikä tilaakaan olla pyörätuolissa. Miten sinne edes pääsisi sisään?
Provo! :( Jos oikeasti olisit pyörätuolissa, sinulla olisi myös oikeus vähintään 9 edestakaiseen matkaan kuukaudessa (vapaa-aika, asiointi, harrastukset), joilla käydä työhaastattelussa. Työhön kulkemiseen saisit erillisen päätöksen päivittäisistä työmatkoista!
Inhottavaa, että joku jaksaa ja viitsii provota tällaisesta.
Nimimerkki: Itse 8 vuotta töissä invataksilla, kunnes jouduin (!) työkyvyttömyyseläkkeelle. :(