Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies, näin saat naisen huokailemaan perääsi

Vierailija
16.02.2019 |

Tiedäthän sen tyypin, jolla on sana hallussa, pilke silmäkulmassa ja aina naisia ympärillä? Jos se tyyppi et ole sinä, korjaa iskutaktiikkasi näillä vinkeillä.
1. Hio itsestäsi paranneltu versio

Lähestytkö naisia miehenä, joka voit parhaimmillasi olla? Tuskinpa. Kehitä itseäsi ja panosta siihen, että todella olet paras versio omasta itsestäsi. Lue kirjoja, katso dokumentteja tai osallistu vaikka jollekin mielenkiintoiselle kurssille. Näin sinulla on ainakin takataskussa puheenaiheita, kun tapaat sen ihanan naisen, jonka silmissä haluat erottua muista miehistä.
2. Harjoittele netissä

On helpompaa saada pakit netissä kuin kasvotusten. Avaa verkossa rohkeasti keskusteluja naisten kanssa esimerkiksi treffisivuilla. Näin opit, millainen lähestyminen toimii ja millainen ei. Kun tapaat oikeassa elämässä kiinnostavan naisen, saatat jo tietää, mitä ei ainakaan kannata sanoa.
3. Projekti nimeltä itsetunto

Kuvittele miten lähestyisit naista, jos olisit maailman itsevarmin mies. Puhuisit vetävimmällekin tytölle rauhallisesti, hauskasti ja vakuuttavasti etkä pelkäisi pitkääkään katsekontaktia, eikö niin? Kokeile rohkeasti siirtää tätä mielikuvaharjoittelua oikeaan elämään, niin tulet huomaamaan, että itsevarmuus on seksikästä. Muista kuitenkin, että liika itsevarmuus kääntyy välittömästi itseään vastaan.
4. Vältä kiusallisen hiljaiset hetket

Mikään ei ole treffeillä niin piinaavaa kuin kiusallinen hiljaisuus, kun kumpikaan ei keksi mitään sanottavaa. Mieti etukäteen hauskoja tarinoita tai vaikka asioita, joista haluat tietää naisen mielipiteen. Näin sinulla on jotain varastossa, jos ja kun hiljaisuus iskee. Varo kuitenkin tenttaamasta liikaa, ettei nainen tunne olevansa työhaastattelussa. Kunhan pidät jutun käynnissä ja kevyenä.
5. Tee suunnitelma

Mieti valmiiksi keskustelunavaus. Yleensä yksinkertaiset avaukset toimivat parhaiten. On parempi kysyä, saako liittyä seuraan ja tiedustella seuralaisen nimeä kuin sitä, ovatko naisen vanhemmat kenties simpukoita, koska nainen on niin helmi.
6. Pyydä hänen numeroaan ja poistu

Yllättävän moni nainen antaa numeronsa lyhyenkin keskustelun jälkeen. ”Oli hauskaa jutella kanssasi, mutta valitettavasti minun on mentävä. Saanko soittaa sinulle?” toimii kyllä, jos nainen on vähääkään kiinnostunut. Varsinkin yöelämässä tämä viestii siitä, että olet oikeasti kiinnostunut, etkä hae vain yhden yön seuraa.

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
16.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

7. Käytä hänen negatiivisuuttaan hyödyksesi

Naiset tapaavat testata miestä kysymällä tältä hankalia kysymyksiä. Jos nainen kysyy, että näyttääkö hän valitsemassaan mekossa lihavalta, voit yllättää hänet vastaamalla pikaisen ein sijaan sanoilla ”no, minun ei pitänyt sanoa siitä mitään...” ja virnistää poikamaisesti päälle. Jos nainen valittaa hiuksistaan, kokeile kepillä jäätä vitsailemalla, että ehkä hän näyttää huomenna paremmalta. On tietysti olemassa pelko, että nainen on tosikko ja lähtee niskojaan nakellen pois, mutta kuka sellaista naista kaipaisikaan? Jos naisella on vähääkään huumorintajua, hän osaa kyllä arvostaa yllättävää vastaustasi vaikeaan kysymykseen.

8. Ole suora

Älä kiertele kautta rantain niin, ettei nainen ymmärrä, mitä haet takaa, äläkä myöskään vain kysy häntä epämääräisesti treffeille. Kerro hänelle, mitä hauskaa olet tekemässä illalla ja toivota hänet tervetulleeksi mukaan.

9. Ole tietoinen kehonkielestäsi

Kun lähestyt naista, kehonkielelläsi voi olla suurempi merkitys kuin sillä, mitä päästät suustasi. Ole ryhdikäs mutta rento, anna hänelle tilaa ja ole kuin et olisi yhtään huolissasi siitä, pitääkö hän lähestymisestäsi vai ei. Anteeksipyytelevin elein ja äänensävyin lähestyvä mies vaikuttaa heti nynnyltä.

10. Ota johto käsiisi

Ensimmäinen asia, jonka nainen sinusta huomaa on se, voiko hän hallita sinua ja tilannetta. Jos hän huomaa, että sinä hallitset tilannetta ja hän voi lähteä tai olla lähtemättä mukaan juttuun, hän mitä varmimmin haluaa tietää lisää näin itsevarmasta miehestä. Naisen on helpompaa kunnioittaa miestä, jota ei voi pompotella. Ja mies, jota voi kunnioittaa, on juuri sitä, mitä kaikki naiset etsivät.

Vierailija
2/16 |
16.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

12. Pukeudu valkoiseen paitaan ja näytä henkivartijalta

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
16.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sananl. 9:13 "Tyhmyys on nainen, levoton ja yksinkertainen, eikä hän mistään mitään tiedä."

Vierailija
4/16 |
16.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helpompi laittaa tekopimpsa shower mountilla kaakeliseinään kiinni. Naisen ylivalta loppuu 65€ ja pullolla liukuvoidetta.

Vierailija
5/16 |
16.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielestäni tällaisen kohtuudella lihaa syövän  heteromiehen perä on rauhoitettu, myös naisten huokailuilta. Tuskin sellaisen "tuskin sellaisen hieltä haisevan vääräsäärisen" kaikkitietävän" lehmänhenkäys perään tekee edes pukamilleni hyvää. Kummallisia juttuja on täynnä tämä palsta.

Vierailija
6/16 |
16.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on toinenkin tapa: ota yhteyttä pros tituoituun naiseen. Kerro toiveesi ja valmistaudu maksamaan paljon. Käy suihkussa ennen tapaamista. Nainen hoitaa perääsi huokailun.

Vierailija
7/16 |
16.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Helpompi laittaa tekopimpsa shower mountilla kaakeliseinään kiinni. Naisen ylivalta loppuu 65€ ja pullolla liukuvoidetta.

Mistä tiedät hinnan?

Vierailija
8/16 |
16.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mistä tiedät hinnan?

Googlesta.

Vierailija
9/16 |
16.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellaista päivää ei tulekaan että alkaisin juosta kenenkään naisen perässä.

Minä en juokse naisten perässä, naiset saavat juosta minun perässä.

Vierailija
10/16 |
16.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksin on oikein kivaa.

Lapset aikuisia.

En vaihtaisi edes miljoonasta siviilisäätyäni.

Vapauteni on rikkumaton - parisuhteet ovat joutavaa ajankulua

Vierailija
11/16 |
16.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaakeliseinää pannessa tulee varmasti todella onnistunut olo.

Vierailija
12/16 |
16.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

peräkammarin kuningas kirjoitti:

Sellaista päivää ei tulekaan että alkaisin juosta kenenkään naisen perässä.

Minä en juokse naisten perässä, naiset saavat juosta minun perässä.

Noin se Tauskikin sanoi.

Vierailija
13/16 |
16.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen vapaa tuollaisesta ajattelumallista joka on nykyaikaisen yhteiskunnan istuttama. Joko olet nainen joka yrittää saada minut tuntemaan häpeää tai sitten olet mies joka kuvittelee itsensä olevan alffa vaikka sä tulet olemaan aina naisten narri niin kauan kun jahtaat sitä naisen alapäätä etkä Jumalan armoa.

Vierailija
14/16 |
16.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Mies, näin saat naisen huokailemaan perääsi"

€€€€€€€€

Vierailija
15/16 |
16.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen vapaa tuollaisesta ajattelumallista joka on nykyaikaisen yhteiskunnan istuttama. Joko olet nainen joka yrittää saada minut tuntemaan häpeää tai sitten olet mies joka kuvittelee itsensä olevan alffa vaikka sä tulet olemaan aina naisten narri niin kauan kun jahtaat sitä naisen alapäätä etkä Jumalan armoa.

Ihan hyviä muistoja mulla on kaikista naiskokemuksistani, eikä mitään narrina olemisen tunteita.

Vierailija
16/16 |
16.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan hyviä muistoja mulla on kaikista naiskokemuksistani, eikä mitään narrina olemisen tunteita.

Niin minäkin luulin, mutta mulla oli silti aina pieni syyllisyyden ja häpeän tunne, koska se oli seksiä eikä rakkautta. Se eläimellistä himoa, syntiä. Kolon orjahan sinä olet ollut vai montako näistä naisista halusit viedä naimisiin?

Monikin olis ollut vaimomatskua. Ei mitään syyllisyyttä, vaan hyviä muistoja.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän viisi