Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vihaan kaikki mukahauskoja juhlia: vanhojen tanssit, penkkarit, häät, polttarit jne.

Vierailija
16.02.2019 |

Muita?

Kommentit (33)

Vierailija
1/33 |
16.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sä siis vihaat kaikkia muita kuin hautajaisia. Olet outo.

Vierailija
2/33 |
16.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sä siis vihaat kaikkia muita kuin hautajaisia. Olet outo.

Joo, hautajaisiin osallistuminen on tosiaan eri juttu, siellä ei tarvitse esittää, että olisi hauskaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/33 |
16.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hauskoilla ja iloisilla ihmisillä noissa on hauskaa, tylsällä ja myrtseillä tylsää. Peilistä löytyy syyllinen.

Vierailija
4/33 |
16.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi sinun ei tarvitse osallistua niihin ja saat vihata rauhassa.

Vierailija
5/33 |
16.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse jätin mielelläni wanhat välistä, koska en tykkää olla esillä ja inhoan tanssia, penkkareihin olisin halunnut mennä, mutta ei ollut yhtään kaveria lukiossa niin en uskaltanut/kehdannut. Häät ja muut on yleisesti ihan mukavia, kunhan ei ole jotain leikkejä joihin kaikki "pakotetaan" mukaan. Minusta mukavien, tuttujen ihmisten juhlissa voi olla ihan oikeasti hauskaa, eikä "mukahauskaa", vaikka olenkin ujo ja hiljainen introvertti ja normaalisti jään mieluiten kotiin. Mulle tollasissa juhlissa on helpompaa kuin muuten tavatessa ihmisiä, koska isommissa juhlissa voi vähän niinkuin hävitä muiden joukkoon.

Vierailija
6/33 |
16.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minäkään käy noissa pirskeissä.

Enkö ole koskaan järjestänyt synttäreitäni, en miehen synttäreitä.

Maistraatissa vihkiminen.

Koska meillähän on ikuinen joulu ja jatkuva juhannus. 😁

Vierailija
7/33 |
16.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla ei myöskään ole ikinä ollut hauskaa noissa pakkojuhlissa. En nauti typerästä pönöttämisestä, vaan saan iloa juuri hauskanpidosta. Valitettavasti pakkojuhlissa hauskanpito on todella harvinaista.

Vierailija
8/33 |
16.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi vihata? Antaa nuorten nauttia elämästä. Penkkari kulkueessa stadissa, voi sitä nuorten iloa ja riemua. 

Vierailija
9/33 |
16.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin vihaan:

- Musiikkia

- Naurua

- Tekomukailoisia ihmisiä

- Koiranpentuja

- Söpöjä kukkasia

Muita?

Vierailija
10/33 |
16.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon ollut pari kertaa kivoissa häissä, joissa oli panostettu esiintyjiin. Osa oli kyllä suvusta, mutta taitavia. Ei mitään sulhasen kummityttö Sirkkuirmeli 6 v laulaa nyt nuotin vierestä rrrrakkaus on lumivalkkoineeeeen, vaan ihan kunnon pitkälle opiskelleita soittajia. 

Vierailija
11/33 |
16.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi teidän "pakkojuhlintaa" inhoavien ei tarvitse juhlia eikä osallistua. Parempi vaan kaikkien kannalta, kun paikalla ei ole happamia ilonpilaajia.

Vierailija
12/33 |
16.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni ei myönnä, mutta hän on selvästi ilonpilaaja ja vihaa joulua, vanhojenpäivää (lastemme) yms.

Hän pilaa aina tunnelman. Myös hänen isänsä latisti tunnelmaa. Esim kerran sanoi heti lahjojen jaon jälkeen, että nyt se joulu on sitten jo ohi. Minä sanoin siihen, että nyt on vast aatto ja varsinainen joulu on vasta huomenna. Ei ruvennut kinaamaan, mutta selvä se, mistä mieheni on mallin ottanut.

Vierailija
13/33 |
16.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Partyanimal kirjoitti:

Onneksi teidän "pakkojuhlintaa" inhoavien ei tarvitse juhlia eikä osallistua. Parempi vaan kaikkien kannalta, kun paikalla ei ole happamia ilonpilaajia.

Usein niiden on pakko osallistua, kun ovat sellaisessa roolissa. Esimerkiksi vaikka perheen isä tai äiti ei oikein voi millään olla pois perhejuhlista.

Siellä ne sitten ovat tyytymättömiä.

Vierailija
14/33 |
16.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedätkö mitä yhteistä kaikilla edellämainituilla tilaisuuksilla on? Niihin ei ole pakko osallistua.

Vierailija
15/33 |
16.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tiedätkö mitä yhteistä kaikilla edellämainituilla tilaisuuksilla on? Niihin ei ole pakko osallistua.

Tämä koskee vain lapsetonta sinkkua.

Vierailija
16/33 |
16.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama. Onneksi omat polttarit pystyi jättämään väliin ja häätkin olivat minimaalinen tilaisuus maistraatissa.

Vierailija
17/33 |
16.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Partyanimal kirjoitti:

Usein niiden on pakko osallistua, kun ovat sellaisessa roolissa. Esimerkiksi vaikka perheen isä tai äiti ei oikein voi millään olla pois perhejuhlista.

Siellä ne sitten ovat tyytymättömiä.

perhe nyt kuitenkin on yleensä se, jossa voidaan sopia siitä kuinka eletään. Jos osallistuminen on vastenmielistä ja esim. lapsen elämän kohokohtiin osallistuminen ei innosta, niin kyllä lapsi sen oppii sietämään. Varmasti parempi ilman vanhempaa siellä kuin juhlan pilaava vanhempi.

Vierailija
18/33 |
16.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minulla oli ainakin ihan mukavat vanhat ja penkkarit. Pidettiin hauskaa keskenämme, ei pakotettuna tai feikattuna. Mitä se hauskanpito sitten vaatii?

Vierailija
19/33 |
16.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla ei myöskään ole ikinä ollut hauskaa noissa pakkojuhlissa. En nauti typerästä pönöttämisestä, vaan saan iloa juuri hauskanpidosta. Valitettavasti pakkojuhlissa hauskanpito on todella harvinaista.

Itse en ole koskaan ollut häissä tms. "pakkojuhlissa" joissa ei olisi ollut hauskanpitoa tai olisi joutunut pönöttämään. En sitten tiedä onko meillä ja miehelläni vaan rento suku vai sinulla ja minulla täysin eri käsitys noista asioista :D meidän suvussa lähes kukaan ei pidä jostain pakkoleikeistä, mutta esim. kesäjuhlissa on yleensä vapaasti käytettävissä erilaisia pihaleikkitarvikkeita (kroketti, petankki jne. + sisällä viihtyville lauta- ja korttipelejä yms.), eikä pönötystä ole lainkaan, vaan kaikki saa olla rennosti ja omia itsejään. Esim. häissä alkoholikin kyllä auttaa, mutta en muista että kukaan koskaan olisi juhlia pilaavia övereitä sitäkään vetänyt. Koskaan ei ole ollut pakko tehdä mitään, mutta mukavaa ja stressivapaata tekemistä löytyy jos itse tahtoo.

Vierailija
20/33 |
16.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama täällä. Kaverit ovat varmaan selän takana ihmetelleet, kun olen vastannut esim. polttari-ja hääkutsuihin, etten käy sellaisissa. Muka-hauska on kyllä täysin oikea termi noille pirskeille. En kyllä vietä jouluakaan, enkä käy kenenkään valmistujaisissa tms. Synttäreille voin mennä, jos se tarkoittaa normaalia illanviettoa läheisten ystävien kesken. Mutta jos sinne ystävän synttärikekkereille on kutsuttu itselleni ei läheisiä tai porukkaa on paljon, niin se on kiitos ein paikka.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme kuusi