Onko sinunkin työpaikalla käytäntö ettei töihin oteta muita kun asepalveluksen suorittaneita?
Meillä on näin ja se näkyy siinä ettei saikuttajia juuri ole.
Kommentit (49)
Omalla työpaikalla on periaate että työntekijällä on oltava käytynä varusmiespalvelus (ei vakavia mielentervysongelmia tai hankalia vakaumuksia), ajokortti (ei diagnosoitua päideongelmaa tai päihdetuomitoita), luottokortti (ei maksuhäiriömerkintöjä) ja aseen hallussapitolupa ( ei päihdepidätyksiä, ei väkivalta tuomioita, ei mielenterveysongelmia). Näistä kun pitää kiinni, niin töissä on pelkästään A-luokan työntekijöitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikä yli viisikymppisiä naisia.
Olen huomannut, että rutiinityötä tekevät ja keski-iän ylittäneet naiset ovat ylivoimaisesti pahimpia saikuttelijoita. Ovat huomattavasti enemmän poissa kuin pikkulasten äidit.
Vaihdevuosivaivat voi olla tosi pahoja.
Vierailija kirjoitti:
Ei ole. Työskentelen muuten maanpuolustuksellisten asioiden parissa ja en ole suorittanut asepalvelusta :D
Saatan tuntea sinut ;) Onko sinun sukunimen ensimmäinen kirjain M? Minun sukunimi alkaa S-kirjaimella.
Kyllä, mutta naisten kohdalla tästä joustetaan. Miehissäkin on tiettävästi yksi terveydellisistä syistä vapautuksen saanut, sivareita ei yhtään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikä yli viisikymppisiä naisia.
Olen huomannut, että rutiinityötä tekevät ja keski-iän ylittäneet naiset ovat ylivoimaisesti pahimpia saikuttelijoita. Ovat huomattavasti enemmän poissa kuin pikkulasten äidit.
Ei tarvi olla edes keski-iän ylittänyt. Suuri osa naisista ei kestä yhtään stressiä. Heiti jos on vähän haastava tehtävä, niin iskee saikku ja joku mies hoitaa homman omien töidensä päälle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eihän sitä saa edes kysyä haastattelussa
Ei saa, mutta silti kysytään. Sinulla toki on oikeus kieltäytyä vastaamisesta, mutta työnantajalla ei ole velvollisuutta ottaa sinua töihin.
Eli kysytään jotain mitä ei saisi kysyä ja se vaikuttaa/johtaa huonoimmillaan/parhaimmillaan? siihen että et työllisty jos haastattelijana on joku "isämmanpulustaja" henkin tattiaivo. Ehkä en edes haluaisi työskennellä kyseisessä paikassa eikä onneksi olekaan pakko.
No. Tuolla kirjoitustaidolla et pääse mihinkään töihin.
Pilkun nussinta ei ole monessakaan työssä suuressa arvossa, vaan se että hoitaa hommansa ja tekee tulosta.
Vierailija kirjoitti:
Et tainnut itse käydä armeijaa, muuten tietäisit että kyllä siellä niitä vemppaspesialisteja riittää.
"Jokainen ranskalainen prostituoitu, joka antoi saksalaiselle sotilaalle sukupuolitaudin sanoi kuuluvansa vastarintaan"
-Winston Churchill