Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Minkälainen on oikea 'isin tyttö'?

Vierailija
16.02.2019 |

Onko se oikeasti sellainen joka pyrkii työelämässä samanlaiseen rooliin kuin isänsä, ei tule toisten naisten kanssa toimeen ja on mustasukkainen jos isällä on naisystäviä? Vai onko totuus ihan toisenlainen?

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
16.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pikku*uora, joka kuvittelee, että isukki pelastaa pulasta aikuisenakin.

Eikä vain kuvittele.

T. Isin tyttö

Vierailija
22/30 |
16.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sellainen joka paneskelee ympäriinsä kuin jakorasia konsanaan.  

Mitä sitten? Isin tyttö on isältään oppinut että nainen saa olla nainen, eikä kaltaisistasi taulapäistä joiden mielestä joku 'jakorasia' on kiva sana tarvitse välittää.

Noinkin juuri. Se jos nainen pelkää olevana huono nainen jos harrastaa esiaviollista seksiä silloin kun haluttaa on merkki siitä että suhde isään ei ole ollut kunnossa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
16.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen ns. isin tyttö. Välit isääni ovat aina olleet todella hyvät, ymmärrämme toisiamme ja lapsena vietin paljon aikaa isän kanssa. Koska isäni on aina uskonut kykyihini ja kannustanut, niin minulla on hyvä itsetunto ja luotto omiin kykyihini. Olen melko uraorientoitunut kuten isänikin oli. Lisäksi minun on aina helppo tulla toimeen isäni ikäisten miesten kanssa.

Vierailija
24/30 |
16.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon isin tyttö. Isin kanssa käydään kalassa, etsittiin äitille uutta autoa, isi osti mulle pyykinpesukoneen, kun erottiin avomiehen kanssa ja isi ostaa mulle kaikkee kivaa jos pyydän<3

Vierailija
25/30 |
16.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellainen joka ei ole naistenvihaajamiehen tytär.

Vierailija
26/30 |
16.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielestäni isin tyttö on se, josta isi pitää. Se, jonka kanssa isi on jaksanut viettää aikaa ja opettaa uusia asioita, se, jonka itsetunnon isi on kasvattanut.

Luin tutkimuksen, jossa väitettiin, että isillä on merkittävä rooli tytön itsetunnon muodostumisessa. Isien tytöt pärjäävät elämässä.

Surulliseksi asian tekee se, ettei tyttö voi vaikuttaa asiaan.

Minun kanssani isällä paloi pinna hyvin herkästi. Joskus tuntui, että teinpä mitä tahansa, niin aina se oli isän mielestä väärin. Olisin toivonut toisenlaista suhtautumista.

Vierailija
27/30 |
16.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon aina pienestä asti ollut isin tyttö. Aina kaikessa mieluiten iskän mukaan kun muualle ja luotan hänen sanaansa.

En oo ikinä aatellu sille mitään tuollaista käsitettä mitä täällä tuli esiin, mulle iskä vaan on sellainen ihminen joka toivoisin itse olevani. Hän on kaikkien kaveri, lempeä, huumorintajuinen, empaattinen ja selvästi kunnioittaa ja luottaa muhun. Niinkuin itsekin tiedän että oli kyse mistä tahansa tiedän aina että hän ajattelee vain minun parastani ja jos ikinä tarvitsen apua isi on siellä.

Iskä on vain iskä, paras mahdollinen.

Vierailija
28/30 |
16.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 100% isin tyttö vielä keski-ikäisenäkin. Kyllä, olin isille ja olen vieläkin pikku prinsessa. En paneskele ympäriinsä, mutta isi on opettanut millainen miehen pitää olla ja miten kohdellaan naisia. En pidä pahoista pojista enkä ilkeistä miehistä. Miehen pitää olla naiselle hyvä, kuten isikin on mulle hyvä. Olen perinyt isiltä luonteen, että sovitellaan asioita, ei riidellä. Ollaan molemmat rauhallisia ja jopa pidettyjä ja suosittuja ihmisiä, koska tullaan toimeen ihmisten kanssa. Isäni on opettanut mulle elämän tärkeimmät opetukset ja ollut tärkeänä tukena kaikessa. Ilman isääni en olisi mitään. Tärkein ihminen elämässäni.

Vierailija
29/30 |
16.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sellainen joka paneskelee ympäriinsä kuin jakorasia konsanaan.  

kyllä. Setien kanssa

SETÄ

Vierailija
30/30 |
16.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä oon isin tyttö. Isin kanssa käydään kalassa, etsittiin äitille uutta autoa, isi osti mulle pyykinpesukoneen, kun erottiin avomiehen kanssa ja isi ostaa mulle kaikkee kivaa jos pyydän<3

Minulta saat myös lahjoja ja sitä.

SETÄ