Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hautajaiset.

Nuori.
16.02.2019 |

Huh, mikä päivä. Tänään oli isoisosetäni hautajaiset. Olen siis 15-vuotias poika. Harrastan kuvausta joten olin kuvaamassa hautajaisia. Ennen kirkkoon menoa huomasin, että kirkkoon menee ihmisiä ketä en ole koskaan nähnyt. No perinnön toivossa, kaukaisia sukulaisia.

Olin pelännyt tätä päivää jo pitkään, koska tiesin kuinka raskasta se tulee olemaan rakkalle mummulleni. Myös minua pelottaa perintö riita. Sukulaiseni ovat todella kieroja ja omahyväisiä. He ovat odottaneet jo isoisosetäni kuolemaa vuosia. Hän oli kuollessaan 92-vuotias. Kyllähän hän oli jo vanha, mutta silti tuntui pahalta, koska hän oli minulle kuin pappa. Kävimme hänen luonaan 1 krt vikkoon. Hän kuoli todella tuskallisesti tukehtuen keuhkokuumeeseen.

Mutta siis itse asiaan: olin lupautunut kuvaamaan järjestelmä kameralla hautajaiset, mutta se ei mennyt niinkuin strömsössä. Kesken kirkkomusiikin sain astmakohtauksen ja jouduin ottamaan astma piipusta hönkäyksiä. (Sairastan siis vaikeaa astmaa) minulla oli ollut muutenkin flunssaa ja korvani lukossa, samoin nenäni. Häveti saada kesken siunauksen astma kohtaus. Jouduin menenään ulos kirkosta ottamaan avaavaa lääkettä. Kuitenkin heti kun pääsin ulos kirkosta liukastuin jäiseen maahan :D

Myös kirkkomusiikki tuntui korvissani ja sattui, koska minulla oli ollut juuri korvatulehdus. Kärsin myös tinnituksesta. Tinnitus on ollut minulla melkein koko ikäni. Johtuen purenta viasta jota hoidetaan tällä hetkellä aktiivisesti oikomishoidossa sekä fysioterapiassa. Korvien soiminen johtuu jatkuvasta hampaiden purennasta ja narskuttelemisesta. Hävetti kun jouduin lähtemään kirkosta ulos astmakohtauksen takia.

No sitten hautaan lasku: alku.meni hyvin, mutta sitten arkku lipesi joltain kantajalta ja putosi monttuun pystysuoraan. Kyllä teki pahaa katsoa. No loppu hyvin saatiin vainaja lopulta kunnialla perille. Aikamoinem päivä sitten vielä perintöriidat. Argh ei jakksaisi vaikka olen 15-vuotias en halua itse mitään. Oli kunnia tuntea jänet Rest in peace Arvi....

Kiitos, että sain jakaa tämän paskan päivän.

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme yhdeksän