Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vieläkin ihmetyttää kun äitini pilkkasi ontumisestani

Vierailija
16.02.2019 |

Näytti miten onnen ja oli kertonut että naapuri oli sanonut että vaikka on nätti likka, niin tuskin löytää miestä kun ontuu.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
16.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taidat olla sama, joka ei pääse ontumaan postilaatikolle. Kauhea jääkasa pihalla, eikä mies tuonut rautakankea.

Vierailija
2/10 |
16.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun äitini pilkkasi hampaitani, vaikka ne oli mitkä oli häneltä perityn geenivirheen vuoksi (omalla äidillään oli sama hammasongelma kuin mulla).

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
16.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mutta sähän olet löytänyt jopa kaksi miestä! Vaikka eivät nyt mitään kultakimpaleita olekaan. Toisaalta, et ole sinäkään.

Vierailija
4/10 |
16.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Milla Emilia, sinäkö siellä?

Vierailija
5/10 |
16.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidänkin äiti pilkkasi ulkonäköämme, tapaa liikkua, puhetta ja naurua. Lihavuutta, huonoja arvosanoja ja lauluääntä. Häntä pidetään mukavana ja kummastellaan miksi tyttäret ei oikein viihdy aikuisena vierasilla. T. Tyhmä kuin saapas, ole hiljaa! kauhea ääni, ihmeen levee nenä sulla, kauhean tasapaksu vartalo sulla yms.

Vierailija
6/10 |
16.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tikulla silmään sitä joka vanhoja muistelee.

Vierailija
7/10 |
16.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suku on pahin. Minä olin lapsena ehkä 8 kiloa ylipainoinen ja sain jatkuvasti kuulla kuinka olin "törkiän lihava" eikä kukaan poika kiinnostuisi minusta. Aika outoa, että kymmenvuotiaana olisi jo pitänyt miettiä omaa markkina-arvoa poikaystävärintamalla.

Vierailija
8/10 |
16.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suku on pahin. Minä olin lapsena ehkä 8 kiloa ylipainoinen ja sain jatkuvasti kuulla kuinka olin "törkiän lihava" eikä kukaan poika kiinnostuisi minusta. Aika outoa, että kymmenvuotiaana olisi jo pitänyt miettiä omaa markkina-arvoa poikaystävärintamalla.

Mun suvussa on paljon ylipainoisia ja minä taas langanlaiha. Sepäs sitten oikeutti ilkkumaan, olin "kuiva", "pulkannaru" jne.

Vierailija
9/10 |
16.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No mutta sähän olet löytänyt jopa kaksi miestä! Vaikka eivät nyt mitään kultakimpaleita olekaan. Toisaalta, et ole sinäkään.

On niitä useampi ollut. Olen ollut avoliitossakin ja eräs pappikin kosi minua,lisäksi on ollut lyhyempiäkin mies juttuja.

Vierailija
10/10 |
16.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

--

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme kaksi