Seurailkaapa limonaatien hintoja
Villi veikkaus et hintoja hinataan kattua kohti jo piakkoin ja sit ku vero läiskästään nii kappas ku hinnat nousee.Sama siinä toisessa verossa mitä puhutaan nostettavan.
Kommentit (17)
Nouseeko myös namien ja herkkujen hinta?
Vierailija kirjoitti:
Nouseeko myös namien ja herkkujen hinta?
Ja tietysti sen limpskaa hintakin nousee.
Kokoomus sahaa oksaa itseltään. Turhilla veroilla yms. suomalaisten yritysten tulos putoaa roimasti se taas meinaa vähemmän verotuloja ja yritykset ajautuvat konkkaan. Se taas lisää työttömyyttä jne.
Eipä noita kukaan juo muutenkaan, pelkkää sokerilitkua.
Vierailija kirjoitti:
Että tollaset ihmiset ovat rasittavia, jotka ilmoittavat kuvitellun ylemmyytensä sanomalla että "kukaan ei tee näin" kun tarkoittavat etteivät itse tee.
Tupakoitsijat maksavat haittaveronsa mukisematta.
Minä limusiinien hintoja. Olenhan rikas enkä köyhä kakkiaistyötön.
Jos verotuloja on kasvatettava, järkevintä on verottaa sellaista, mikä ei ole tarpeellista ihmisille, kuten sokeri.
Vai lisää alvia mihin?
Paljon noita sokerittomia pska limuja jotka halvempia, miksi??
Vierailija kirjoitti:
Totta.
Hyvä Vesi on parasta.
Itse en juo limsoja niin paha seurailla kun ei muista mitä ovat aiemminkaan maksaneet.
Ja sen kuraveen hintojen nousut ei haittaa ! Kyllä ne selkä vääränä kantaa ,,joka päivä sitä
ohrapiryelöä ja loimussa on paljon sokeria no samana on pysynyt laitoin Hartwallille eilen kyselyn, kadonneista limoaadeists tämä osti aikanaan Palman ja saman tien hävitti semmoisen erittäin
harvinaisen limonaadien, jota on vanhempani huoneet 50-;luvulla kun pihlajanmarja limonaadi ja muutkin 80 luvulla olleet Palma Limonaadit!
Eli näin on toiminut Hartwall myös on on Alkoholi pitoisten juomien valmistaja nykyisin.
Vierailija kirjoitti:
Vuosikymmenestä toiseen tehdään tuotteita, joita kukaan ei halua ostaa. On ne hölmöjä.
Katoin Marlin siman hintaa Prismassa lauantaina ja se maksoi reilusti yli 4 euroa. Älytön hinta ( ja ovat vielä ihan muuta kuin simaa , enempikin siiderin makuisia)
Vierailija kirjoitti:
Jos verotuloja on kasvatettava, järkevintä on verottaa sellaista, mikä ei ole tarpeellista ihmisille, kuten sokeri.
Vai lisää alvia mihin?
Järkevintä on kylläkin verottaa niitä, jolla sitä verotettavaa on, kuten hyvätuloiset.
Limunaatia voi tehdä myös itse. Meillä ei kylläkään sitä juuri juoda joten hintojen nousu ei kosketa minua. Hartwallit joutaa konkurssiin.