Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Oma-aloitteisia ylä- ja alapeukkuja?

Vierailija
16.02.2019 |

Kirjoitin erääseen aloitukseen ensimmäisen mielipiteen ja nyt pari tuntia myöhemmin katsoin, oliko muitakin kirjoituksia. Oli. Mutta oli myös jotain kummallista. Joidenkin kirjoitusten kohdalla oli ylä- tai alapeukku tummennettuna osoittamassa sitä, että olisin käynyt jo klikkaamassa niitä. Kun klikkasin tummennettua peukkua, mitään ei tapahtunut, mutta kun klikkasin sen vieressä olevaa, tummennus siirtyi mukana.

En usko, että ketään huvittaisi hakkeroida minun konettani ja peukutella yhdentekeviä kirjoituksia minun "nimissäni". Sen tiedän, että sanomalehdet manipuloivat Hyvin argumentoitu -klikkauksia, mutta silloin on kyse sadoista kappaleista. Mitä täällä oikein tapahtuu?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
16.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko mahdollista, että olet samassa wlan-verkossa jonkun muun palstailijan kanssa?

Vierailija
2/5 |
16.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mullekin on käynyt noin ja ihan kotiverkosta palstailen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
3/5 |
16.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle on käynyt noin palstan tuoreimman uudistumisen jälkeen.

Vierailija
4/5 |
16.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko mahdollista, että olet samassa wlan-verkossa jonkun muun palstailijan kanssa?

Wlan-verkossa ("yhdistetty") näkyy kahdeksan käyttäjää (minä mukaan lukien), mutta kaikkien kohdalla lukee "suojattu". Siirryin jokin aika sitten käyttämään prepaid-mokkulaa. Voisiko tällä olla jotain tekemistä ilmiön kanssa?'

Pääasia on se, että kukaan ei lue minun kirjoituksiani eikä näe, missä käyn (pahin paikka, jossa käyn, on AV). Eihän näe?

Vierailija
5/5 |
16.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ovatkohan muut huomanneet tämän? Mistä mahtaa olla kyse?

Ap