Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko kaula tatskat siistei naisten mielestä

Vierailija
16.02.2019 |

Saako helposti naisii, minkälainen olis hieno.
16m

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
16.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu naisista. Enemmistö karttaa ja pieni porukka fanittaa varmaan kovasti.

Vierailija
2/23 |
16.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaulaa ei kannata tatuoida. Imusolmukkeet ovat herkkiä syövälle ja tatuointien väriaineet lisäävät syöpäriskiä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
16.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Inhottavia minusta.

Vierailija
4/23 |
16.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse olen hyvin tatuoitu, kädet, jalat, kyljet jne. mutta aina minuu pelottaa ihmiset joilla naamassa tai kaulassa tatska, teen vielä itsekin kuvia mutta tiukkana linjana se että naamaa tai kaulaa tai kenenkään vehkeitä en tatskaa.

Vierailija
5/23 |
16.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaulatatskat on kamalia, pelottavia ja rumia. Mitenkä kaulalle tehtävät operaatiot onnistuu, miten löytyy tarvittaessa puudutettavat hermot tms? Totaalinen turn-off ihmisessä

Vierailija
6/23 |
16.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaula/kasvotatuoinnit, ovat epämiellyttäviä. Ja heti tulee mieleen miksi kukaan järkevä henkilö ottaisi tatuoinnin, joka vaikeuttaa esim. työpäikan saantia. Sen takia onkin käsitys henkilöistä joilla on näitä tatuointeja, että ihan fiksuimmasta päästä eivät ole. Tinderissä automaattisesti heti vasemmalle jos on kaula/kasvotatuointeja.

Vierailija
7/23 |
16.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä mikä niissä kiehtoo. Yleensäkin pidän tatuoinneista miehellä.

P.s. Mulla on itselläkin korvan alla siro kuva

Vierailija
8/23 |
16.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eivät ole. Sen sijaan yhdys sanojen oikeenkirotus on.

Vierailija
9/23 |
16.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaula tatuoinnit ovat erittäin epämiellyttäviä ja rumia. Antavat heti tietyn kuvan henkilöstä, siitä mikä on sosiaalinen asema yhteiskunnassa. Kummalla on todennäköisemmin kaulatatuointi, henkilöillä jotka käyvät kouluja ja hankkivat itselleen ammatin esim lääkärillä, opettaja vai joku pesuskoulun käynyt pummi, joka elää avustuksilla?? Tähän lisäksi vielä se, että vaikka olisikin akateemisesti, korkeakoulun tai ammatillisen koulutuksen saanut henkilö, suurin osa työnantajista eivät edes antaisi työtä jos on kaulatatuointi. Eli kyllä tulee heti mieleen kun näkee näitä ihmisiä joilla kaulatatuointi on, että ovat menossa fattaan hakemaan avustuksia ja sen jälkeen piritorille.

Vierailija
10/23 |
16.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

On. Varsinkin jos suunittelet sana muodon ihan itse.

Vierailija
11/23 |
16.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanhetessa iho venyy ja rypistyy. Vanha suurin osa tatuoinneista on järkyttävä ryppykasa josta ei enää erota kuvaa.

Vierailija
12/23 |
16.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nää kaulaansa tatuoivat miehethän on tälläisiä surkeita rassukoita, joilla on pieni penis ja muutenkin itsetunto nollassa. Kaulatatuoinnilla saa sitten siihen penikseensä muutaman sentin pituutta lisää ja vielä enemmän jos ottaa/omistaa amerikanbullyn tai pittbullin.

Vierailija
13/23 |
16.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen aina miettinyt ketä on nämä ihmiset jotka käy näillä keskustelu palstoilla tarkistamassa ja kommentoimassa ihmisten oikeinkirjoitusta. Jotain tyydytystähän ne saa siitä. Nykyään kunnon kaikenmaailman tekstinsyöttöjä ym niin välillä jokatoinen sana on värin huolimatta sitä miten oikein sen itse olen kirjoittanut. Ja itselläni ei ole aikaa oikolukea varsinkaan keskustelupalstojen tekstejä omia tai muiden. Pääasia, että sanoma menee perille. Eli kaikki nää pilkunnussijat hankkikaa elämä! Laitoin nyt tähän tekstiin kirjoitusvirheitä ihan teitä ajatellen, että on teilläkin jotain tekemistä. Eikun valittamaan jokaisesta pilkusta pisteestä ja yhdysanasta.

Vierailija
14/23 |
16.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sannak kirjoitti:

Olen aina miettinyt ketä on nämä ihmiset jotka käy näillä keskustelu palstoilla tarkistamassa ja kommentoimassa ihmisten oikeinkirjoitusta. Jotain tyydytystähän ne saa siitä. Nykyään kunnon kaikenmaailman tekstinsyöttöjä ym niin välillä jokatoinen sana on värin huolimatta sitä miten oikein sen itse olen kirjoittanut. Ja itselläni ei ole aikaa oikolukea varsinkaan keskustelupalstojen tekstejä omia tai muiden. Pääasia, että sanoma menee perille. Eli kaikki nää pilkunnussijat hankkikaa elämä! Laitoin nyt tähän tekstiin kirjoitusvirheitä ihan teitä ajatellen, että on teilläkin jotain tekemistä. Eikun valittamaan jokaisesta pilkusta pisteestä ja yhdysanasta.

Ketä

Vierailija
15/23 |
16.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaulatatuoinnit <3 oli sitten miehellä tai naisella. Vanhempanahan se voi näyttää irvistykseltä, koska iho venyy, mutta uskon että jos ottaa kuvan, mistä tykkää niin tuskin se edes kaduttaakaan sitten vanhana rusinana. :D Itse en ainakaan aio katua omia tulevia tatuointeja.

Vierailija
16/23 |
16.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sannak kirjoitti:

Miksi pitää käyttää sellaista toimintoa joka "korjaa" sanoja jatkuvasti vääriksi? Siitä on syytäkin huomautella kunnes tyyppi tajuaa alkaa kirjoittamaan itse omat sanansa.

Vierailija
17/23 |
16.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole hyviä. Yleensä pidän tatuoinneista, mutta en kaulalla.

Vierailija
18/23 |
16.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep, hanki elämä

Vierailija
19/23 |
17.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muualle kyllä, mutta mieluiten ei kaulaan, ranteista sormiin päin, nilkoista jalkateriin päin... 

https://i.pinimg.com/originals/e5/13/b1/e513b12e4dd542a69b6890af0643565…

Ja mieluummin harkittu kokonaisuus taitavalla artistilla, kuin paljon kaikkea erillistä...

http://tonobanquetes.com/images/black-ink-angel-waist-tattoo-for-men/bl…

https://www.tatuajesgeniales.com/wp-content/uploads/2017/02/portada-tat…

Vierailija
20/23 |
17.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki tatskat on wt