Kumpulan talonvaltaajia uhataan jo voimakeinoin poistamisella
https://www.helsinginuutiset.fi/artikkeli/746461-kumpulan-talonvaltaaji…
Anarkot asuvat sitkeästi homeisessa talossa.
Kommentit (8)
Hauskinta tässä on , että anarkia toimii vain jos muutama henkilö toimii niin ja ympärillä on järjestäytynyt yhteiskunta.
Fatta ja kelarahat kyllä anakisteille kelpaa ja pitäs talokin korjailla minun veronmaksajan rahoilla.
Ymmärtämätöntä ettei tuota tyhjennetty samalla minuutilla kun nuo fasisti-rikolliset sinne murtautuivat.
Mutta ymmärrettäväksi sen tekee se, että nuo anarkothan toimivat poliittisen eliitille ”hyödyllisinä idiootteina”.
Tällaista ei demokraattisissa oikeusvaltioissa tapahdu joissa on vallan kolmijako olemassa.
Suomessa sitä ei ole, vaan niin poliisi kuin myös oikeuslaitos ovat alistettu sipilän gangsterihallituksen määräysvallan alle.
Aivan samoin kuin kunnon diktatuureissa.
Valtaajilta on tullut toivomus, että he saisivat käyttää taloa vastikkeetta, ja että kaupunki kunnostaisi rakennuksen uuden käyttötarkoituksen mukaiseksi. Rakennukseen ei muun muassa tule vettä, eikä sitä ole viemäröity.
Anarkisteja vai pummeja?
"Valtaajilta on tullut toivomus, että he saisivat käyttää taloa vastikkeetta, ja että kaupunki kunnostaisi rakennuksen uuden käyttötarkoituksen mukaiseksi."
Mihin anarkisti tuollaiseen kaupunkia tarvitsee? Eihän anarkiassa ole tuollaisia systemeitä. Korjaisivat itse sen asunnon kuten anarkiassa kuuluu.
Somalia on anarkian mallivaltio. Siihen nämä pyrkivät.
Ihan siistin näköinen talo ainakin kuvassa. Kunnostaisivat itse niin kuin se Pispalan mies.
No ei siinä paljoa voimaa tarvita, että saadaan nuo siimanaruiset hipit tuolta häädettyä.