Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen pahoillani tuon vaimonsa vihaajan puolesta

Vierailija
16.02.2019 |

Kuulosti minulta tuo kammotus vaimo.
Mies käy töissä ja minä olen lasten kanssa kotona. Teen kotityöt mutta joskus joku homma jää myös hänelle, astianpesukone tai pyykit tms yksittäinen homma. Ei se osaa laittaa ruokaa ja olen sen myös sanonut, teen mieluummin itse. Tietää myös etten anna sen mielellään imuroida kun on siinä niin huono. Pyykkiä en anna taittaa kun en sitten tiedä aamulla missä lasten vaatteet on..
Teki runsaasti lumitöitä kun lunta tuli ja oli niistä uupunut, sanoin että täytyy koittaa ottaa liikunnan kannalta.
Seksiin ja yöelokuviin en ole suostunut koska mennyt aamulla viiteen ja valittaa jo muutenkin että meinaa nukahtaa rattiin...

Olen tosi pahoillani. En ole tajunnut olevani sikanainen.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
16.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja taisin istua sohvalla kun teki lumitöitä illalla, taisi olla eka kerta kun istuin sen päivän aikana.

Vierailija
2/6 |
16.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajatteleeko miehet oikeasti noin?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
16.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et kuitenkaan nimikoinut niitä tarhavaatteita ja lasten kengännauhatkin jäi solmimatta.

Vierailija
4/6 |
16.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Et kuitenkaan nimikoinut niitä tarhavaatteita ja lasten kengännauhatkin jäi solmimatta.

Ei meillä ole kukaan tarhassa, itse hoidan ja kerhossa käyvät saamassa laadukasta varhaiskasvatusta ja oppimassa sosiaalisia taitoja.

.. On tainnut mennä nimikoiminenkin meillä puoliksi. Mies hoitaa lasten urheiluvälineiden nimikoinnin ja minä vedän tussilla nimikirjaimia vaatteisiin.

Vierailija
5/6 |
16.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

On miehillä aika pienet asiat jotka vihaa aiheuttavat.

Vierailija
6/6 |
16.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei meillä ole kukaan tarhassa, itse hoidan ja kerhossa käyvät saamassa laadukasta varhaiskasvatusta ja oppimassa sosiaalisia taitoja.

.. On tainnut mennä nimikoiminenkin meillä puoliksi. Mies hoitaa lasten urheiluvälineiden nimikoinnin ja minä vedän tussilla nimikirjaimia vaatteisiin.

Siis mies brodeeraa siististi ja sä vetelet tussilla sinnepäin?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan yksi