Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

HULLUA, Minulla on raskaana oleva olo!

Varmatpäivät-just-just
16.02.2019 |

Minun esikois poika on kohta 1,5 vuotta ja ehkäisynä ollut kondomi ja varmatpäivät. Koska haluan kovasti enemmän lapsia, ei ehkä ihan heti, mutta ei ole suurta väliä jos tulenkin raskaaksi.
Ensimmäinen raskaus alkoi niin en tajunnut mitään. Aamupahoinvointi osui vko 6 samaan aikaan kun olin kipeenä joten kaikki meni sen piikkiin. Tajusin asian vasta viikolla 10.

Noin kolme viikkoa sitten heräsin yöllä omituiseen uneen että olen raskaana ja sen jälkeen olen tuntenut oloni siltä kuin tunsin esikoista odottaessani. Tuntuu ihan älyttömältä että se voisi olla mahdolliselta, kun ei kukaan potki sisuskalujani rikki, vatsa ei ole turpea kuin ilmapallo tai koko ajan ei närästä. Silti jotenkin vaan tuntuu siltä. Meni tästä yöstä muutama päivä minulla alkoi vuoto edellisistä kuukautisista oli tuolloin noin 12 pvä. Ensin hyvin niukkaa mutta viisi viimeistä päivää todella runsasta, siis minun mittapuulla todella runsasta. Olo jatkui omituisena joten tein eilen raskaustestin, koska en vain pääse tästä olen raskaana olosta irti. Testi negatiivinen. Nyt tämä aamu alkoi ihan normaalisti, mutta yhtäkkiä kun olimme menossa pikkumiehen kanssa potalle, niin alkoi voimakas pahaolo. Lapsi ihan ihmeissään kun oli pakko itse ottaa potta syliin ja ruveta oksentamaan.

Nyt odottelen milloin kannattaisi yrittää uudestaan tehdä raskaustesti ...

Onko kenelläkkään ollut tällöistä? Tunnetta että on raskaana hyvin aikasessa vaiheessa? voimakasta vuotoa kun mahdollisesti munasolu on kiinnittynyt? Voimakasta aamupahoinvointia vaikka rasktaustesti on negatiivinen?

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
16.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei vastakkaa kysymyksiin, vaikka löytäisitte tämän pitkänkin ajan päästä.

Minua kiinnostaisi kauheasti tietää, onko muilla samoja kokemuksia vai kuvittelenko vain?

Kiitos

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi kahdeksan