Mielikuva ihmisestä, joka kulkee kadulla tähän aikaan aamusta kalja kädessä?
Kommentit (25)
Mitä merkkiä? Onko keppana vai IVA?
Että on nuori ja lapseton sinkku tai sitten syrjäytynyt.
Minä syön joka aamu lautasellisen graham-puuroa kaurakerman kera. Jos ilta on mennyt ns. pitkäksi (ei tapahdu usein), korvaan kaurakerman makealla sherryllä. Ei tarvitse kulkea kaljatölkki kädessä, olo paranee hetkessä.
Cowboy lakki päässä ja sixpäkki kädessä.
Vierailija kirjoitti:
Avattu kalja
Vihervassari
Säälittävä luuseriressukka.
Teitä on todella paljon.
Ajattelisin, että jos tarvitsee loiventavaa aamulla, on alkoholisti.
Saattaa olla kyse muustakin, mutta tuo tulisi mieleen ensimmäisenä.
Se voisin olla minä, yrittäjä joka tienaa luultavasti sinua enemmän. Teen työtä silloin kun toiset eivät halua. Vapaani on siis päivällä, joskin viikolla. Eli tiistaiaamuna kun tulen vastaan se kaljatölkki kädessä matkalla vuorotyötä tekevälle kaverilleni.
Vierailija kirjoitti:
Cowboy lakki päässä ja sixpäkki kädessä.
Villjankorsi suussa ja oljenkorsi vyyöllä.
Vierailija kirjoitti:
Se voisin olla minä, yrittäjä joka tienaa luultavasti sinua enemmän. Teen työtä silloin kun toiset eivät halua. Vapaani on siis päivällä, joskin viikolla. Eli tiistaiaamuna kun tulen vastaan se kaljatölkki kädessä matkalla vuorotyötä tekevälle kaverilleni.
Huutonaurua, kun luulet että ihmiset voisivat olla sinulle kateellisia. Voi sinua matalasti koulutettu!
Syrjäytynyt, laitapuoleen kulkija. Takana loistava tulevaisuus.
Ei herätä mitään mielikuvaa, jokainen tekee niin kuin haluaa
Meidän kerrostalossa asuu sellainen, n. viisikymppinen mies, pyörii pihalla kaljatölkin kanssa "miehekkäänä" . Onneksi ilmeisesti sammuu jo iltapäivällä, koska ei aiheuta meluhaittaa.
Hyvää kevättä kaikille ! Punaviiniä ja patonkia.
Parempi elämä kun mulla.