Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ihastunut mieheen, jota en enää kiinnosta

Vierailija
15.02.2019 |

Tapasimme 3 kertaa. Kolmannen kerran jälkeen ei vastannut viestiini. Tästä nyt aikaa muutama viikko. Onko noloa laittaa hänelle huomenillalla viestiä? Jättäisiköhän siihenkin vastaamatta? On muitakin säätöjä, mutta just tämä kiinnosti eniten, harmittaa. Onko enää mitään tehtävissä?

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
15.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinuna en laittaisi viestiä. Mies on jo kantansa ilmaissut sillä että ei ole halunnut pitää yhteyttä, kannattaisi kunnioittaa sitä. Roikkumalla pahemmat vain tilannettasi.

Vierailija
2/17 |
15.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lähetä sille kuva levitetystä vitustasi, saattaa herättää kiinnostuksen uudelleen, tai sitten ei.

Ei tämmösiä viestejä kiitos. Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
15.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä taida olla mitään tehtävissä. Usein kiinnostuminen on yksipuolista.

Vierailija
4/17 |
15.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kannata laittaa enää mitään.

Vierailija
5/17 |
15.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sinuna en laittaisi viestiä. Mies on jo kantansa ilmaissut sillä että ei ole halunnut pitää yhteyttä, kannattaisi kunnioittaa sitä. Roikkumalla pahemmat vain tilannettasi.

Onko todella näin.. harmittaa. Huomenna kuitenkin la, voisi laittaa kännin piikkiin. ;D Ap

Vierailija
6/17 |
15.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eipä taida olla mitään tehtävissä. Usein kiinnostuminen on yksipuolista.

Niin harmi. Ap

Vierailija
7/17 |
15.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kannata laittaa enää mitään.

Ystäväni sanoi ihan samaa. Ap

Vierailija
8/17 |
15.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sitä miestä kiinnostaa niin se kyllä laittaa viestiä sulle, usko pois. Et sä siitä mitään hyödy jos pommitat toista viesteillä kun ei selvästi nappaa. Ennemminkin nolaat itsesi ja vaikutat epätoivoiselta.

Vierailija
9/17 |
15.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos sitä miestä kiinnostaa niin se kyllä laittaa viestiä sulle, usko pois. Et sä siitä mitään hyödy jos pommitat toista viesteillä kun ei selvästi nappaa. Ennemminkin nolaat itsesi ja vaikutat epätoivoiselta.

Mun ystävä sanoi ihan tätä samaa, kai se on uskottava. ;( ap

Vierailija
10/17 |
15.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun ystävä sanoi ihan tätä samaa, kai se on uskottava. ;( ap

Valitettavasti kyllä. Mutta älä huoli, ajan myötä se ihastus unohtuu ja helpottaa. Kokemusta on.

Vierailija
11/17 |
15.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

UP

Vierailija
12/17 |
15.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kellään eriävää mielipidettä? Ap

Vierailija
13/17 |
15.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu ei kannata laittaa, mua ainakin vaan ahdistaa ne ihmiset, jotka väkisin yrittää jotain vaikka olisin ilmaissut ettei kiinnosta. Tyylikkäämpää antaa olla vaan. Ja älä nyt ainakaan millään känniviesteillä itseäsi nolaa.

Vierailija
14/17 |
15.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo tyylikkäämpää on olla lähettämättä mitään, eikä känniviestiä saa laittaa missään tapauksessa. Mutta kyyyyllä mä ite kuitenkin lähettäisin jonkun viestin, jos on oikeesti jäänyt kalvamaan. Ja mietin, että parempi lähettää se heti jo nyt kuin vaikka kahden viikon kuluttua tästä. :P Mua ainakin ärsyttää ja harmittaa tollanen ghostaaminen, sanokoon saakeli suoraan jos ei kiinnosta. Oma vikansa, kun ei vastannut siihen edelliseen viestiin. Mähän voin vaikka luulla, ettei se mennyt edes perille.

Vierailija
15/17 |
15.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä saatan jättää viestiin vastaamatta, jos en juuri sillä hetkellä keksi mitään nohevaa sanottavaa. Voi tosin olla joku käytännön syykin olla vastaamatta hetkeen. Myöhemmin ei välttämättä ilkeä, vaikka kiinnostusta olisikin.

Ehkä hän myös koki ettet ole tarpeeksi kiinnostunut, kun luovutit yhden viestin perusteella. Ehkä hän tulkitsi viimeisen viestisi perusteella ettet ole tarpeeksi kiinnostunut. Oliko viestissäsi kysymys johon vastata?

Tässäpä yksi eriävä mielipide mieheltä.

Vierailija
16/17 |
15.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna olla ja olen Mies.

Vierailija
17/17 |
15.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tapasimme 3 kertaa. Kolmannen kerran jälkeen ei vastannut viestiini. Tästä nyt aikaa muutama viikko. Onko noloa laittaa hänelle huomenillalla viestiä? Jättäisiköhän siihenkin vastaamatta? On muitakin säätöjä, mutta just tämä kiinnosti eniten, harmittaa. Onko enää mitään tehtävissä?

On noloa. Se on varmaan kuullut, että säätelet siellä täällä

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme kolme